דף הבית » תרופות סבתא » כאב שיניים – 4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וריפוי
dbdd daddadddd  ddadadddd dadc daddaad dadd daaddadddaa ded

כאב שיניים – 4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וריפוי

מה זה כאב שיניים?

כאב שיניים הוא כאב בשן או בסביבתו.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מבעיות שיניים כמו חללים, שן סדוקה, מורסה או מחלת חניכיים.כאב שיניים יכול להיגרם גם כתוצאה מזיהום בסינוס, טחינת השיניים או לאכול משהו חם או קר מדי.כאבי שיניים יכולים לנוע בין עדין לחמור ויכולים להימשך בין מספר דקות למספר ימים.

4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות וריפוי

הסעדים של סבתא קיימים כבר מאות שנים והם עדיין משמשים כיום לטיפול במגוון מחלות.חלקם הוכיחו כיעילים בטיפול במשקפי שיניים, והם יכולים להוות אלטרנטיבה נהדרת לתרופות ללא מרשם.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים.

1.שטיפת מלח ומים

ערבוב מלח ומים לתמיסה ושימוש בו כשטיפת פה הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לכאבי שיניים.זה הוכח כיעיל להפחתת כאב ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים ושטפו את הפה למשך מספר דקות.הקפידו לירוק את הפיתרון לאחר השטיפה.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן משמש זה מכבר להפחתת כאבים ודלקת הקשורים לכאבי שיניים.כדי להשתמש בו, הניחו כמה טיפות שמן ציפורן על כדור כותנה והמרחו אותו ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן ציפורן לכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.

3.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה יעילה לכאבי שיניים.כדי להשתמש בו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם מעט מלח.מרחו את התערובת ישירות על השן הפגועה ונותנים לה לשבת מספר דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

4.שקיות תה

תה שחור מכיל טאנינים, שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, כבל שקית תה שחורה במים חמים למשך מספר דקות.לאחר שהתה התקרר, הניחו את שקית התה ישירות על השן הפגועה ותנו לו לשבת כמה דקות.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם חווים כאב שיניים קשה, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים בהקדם האפשרי.בנוסף לניסיון לתרופות ביתיות אלה, חשוב לקבל אבחנה וטיפול נאותים מאיש מקצוע.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לתרגל היגיינת שיניים טובה ולוודא שאתה מקבל בדיקות שיניים קבועות.טיפול בפה ובשיניים יכול לעזור במניעת כאבי שיניים ובעיות שיניים אחרות.

3 תרופות של סבתות לכאבי שיניים עם תוצאות מוכחות וריפוי

כאב שיניים הוא מחלה שקיימת מאז ימי קדם.זהו מצב כואב שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים שונים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתות שהוכחו כמסייעות להקל על הכאב ולספק תוצאות ריפוי.להלן 3 מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו דורות של סבתות לטיפול בכאב שיניים.

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לסבתות לכאבי שיניים.שמן ציפורן מכיל חומר כימי שנקרא Eugenol, שהוכח כי הוא בעל תכונות שמקלות כאבים ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן ציפורן לכאב שיניים, פשוט מרחו כמה טיפות של השמן ישירות על השן או המסטיק הפגועים.השאר אותו כמה דקות לפני שטיפת הפה שלך במים.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה נוספת לטיפול בכאב שיניים.יש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאבי שיניים.כדי להשתמש במי מלח לכאב שיניים, פשוט ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בהם כשטיפת פה.יש לשטוף את הפה שלך עם מי המלח למשך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

3.שום

שום הוא אחד התרופות הנפוצות והיעילות ביותר של סבתות לכאבי שיניים.הוא מכיל תרכובת פעילה בשם alliCIN, שהוכח כי הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאב.כדי להשתמש בשום לכאב שיניים, פשוט לרסק שיני שום או שניים של שום ומורחים אותו ישירות על השן או המסטיק הפגועים.השאירו אותו כמה דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

היתרונות של הסעדים של הסבתות לכאבי שיניים

התרופות של סבתות לכאבי שיניים שימשו במשך מאות שנים לטיפול במצב כואב זה.תרופות אלה אינן יעילות רק, אלא הן גם בטוחות וטבעיות.הם אינם מכילים כימיקלים קשים או מרכיבים מלאכותיים, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד לאנשים הרגישים לתרופות מסוימות או שרוצים להימנע מלהטיל משככי כאבים ללא מרשם.יתר על כן, תרופות אלה אינן יקרות וקלות למצוא, מה שהופך אותם לאופציה נהדרת למי שמחפש דרך מהירה ויעילה להקל על כאבי שיניים.

שאלות נפוצות

  • מהם היתרונות של הסעדים של הסבתות לכאבי שיניים? תרופות של סבתות לכאבי שיניים הם בטוחים, טבעיים, זולים וקלים למצוא.הם גם יעילים בהקלה על כאבים ודלקת הקשורים לכאבי שיניים.
  • ניתן להשתמש בשום לטיפול בכאבי שיניים? כן, שום הוא תרופה יעילה לטיפול בכאב שיניים.הוא מכיל תרכובת פעילה בשם Allicin, שהוכח כי הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות ומטפל בכאב.

התרופות של סבתות לכאבי שיניים שימשו במשך מאות שנים והוכחו כדרך יעילה ובטוחה להקל על הכאב והדלקת הקשורים למצב זה.שמן ציפורן, מי מלח ושום הם שלושה מהתרופות הפופולריות ביותר והוכחו שהם מספקים תוצאות ריפוי עם שימוש נכון.בין אם אתם מחפשים אלטרנטיבה למשככי כאבים ללא מרשם או סתם רוצים לנסות משהו טבעי, התרופות הללו הן אפשרות נהדרת לקחת בחשבון.

למידע נוסף על כאב שיניים וסעדים של סבתות אחרות עם תוצאות מוכחות וריפוי, עיין בדף ויקיפדיה זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן