דף הבית » תרופות סבתא » כאב ראש – 22 התרופות הטבעיות והנפלאות של סבתא
dbdd dadda  ddaadaddaddaa ddddadddaa dddadadcdddaa dadc da

כאב ראש – 22 התרופות הטבעיות והנפלאות של סבתא

כאב ראש: תרופות טבעיות ואושרו על סבתא

מעטים דברים יכולים לשבש יום כמו כאב ראש.בין אם מדובר בכאב עמום או מיגרנה מפוצלת, כאבי ראש יכולים להקשות על החיים הסובלים מהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על כאב כאב ראש ולהחזיר את החיים למסלול.סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות הפשוטות הללו במשך שנים, אז למה לא לנסות אותן בעצמך?להלן 22 הסעדים הטבעיים והנפלאים של סבתא כדי לעזור להרגיע ולהפחית את כאבי הראש.

שתו הרבה מים

התרופה הראשונה לכאבי ראש היא אחת הפשוטות והמומלצות ביותר: לשתות הרבה מים.התייבשות עלולה לגרום לכאבי ראש, לכן דאג להישאר לחות על ידי שתיית הרבה מים לאורך היום.בנוסף, שתיית תה צמחים עם עשבי תיבול טבעיים שמטילים כאבים יכולה לעזור להפחית את כאבי הראש.

להירגע

מתח ומתח יכולים להיות תורמים עיקריים לכאבי ראש, ולכן חשוב לקחת קצת זמן להירגע.יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה הם כל דרכים נהדרות להירגע ולהפחית את המתח העלול לגרום לכאבי ראש.טיול בטבע יכול גם לעזור לפנות את הנפש ולהפחית את הלחץ.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת חוויה מרגיעה במיוחד, נסה לשים דחיסה קר על המצח.זה יכול לעזור להקל על הכאב של כאב ראש ויכול גם לעזור להרפות את הנפש והגוף.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לכאבי ראש.שמן לבנדר משמש במשך מאות שנים בגלל תכונותיו המרגיעות והכאבים.כדי להשתמש בשמן לבנדר לכאבי ראש, הוסף כמה טיפות ממנו לדחיסה חמה ולחץ אותו אל מצחך למשך מספר דקות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי ראש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להקל על כאב ראש.כדי להשתמש בג’ינג’ר לכאבי ראש, נסה לשתות קצת תה ג’ינג’ר או להוסיף קצת ג’ינג’ר לאוכל שלך.

שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס ורוזמרין יכולים להיות נהדרים לכאבי ראש.לשמנים אלה השפעות מרגיעות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.כדי להשתמש בשמנים אתרים, הוסף כמה טיפות לדחיסה חמה ולחץ אותו למצח.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי ראש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.כדי להשתמש בפלפל קאיין, הוסף כמה לדחיסה חמה ולחץ אותו למצח.

אקופרסורה

אקופרסורה היא טכניקה סינית עתיקה המשמשת במשך מאות שנים כדי להקל על כאבי ראש.כדי להשתמש באקופרסורה, פשוט לחץ על הנקודות בגוף המתאימות לאזור הראש שפוגע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לכאבי ראש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, הוסף כמה טיפות לכוס מים ושתה אותו.

חבילת קרח

חבילת קרח יכולה להיות תרופה נהדרת לכאבי ראש.הטמפרטורה הקרה של הקרח יכולה לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש ויכולה גם לעזור להרפות את הנפש והגוף.כדי להשתמש בחבילת קרח לכאבי ראש, עטפו אותה במגבת ולחצו אותה אל מצחכם.

מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני שיכול לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.מגנזיום עוזר להרפות את השרירים ויכול להפחית את עוצמת כאב הראש.כדי להשתמש במגנזיום לכאבי ראש, נסה ליטול תוסף מגנזיום או להוסיף מזון עשיר במגנזיום לתזונה שלך.

שום

שום הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לכאבי ראש.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים שיכולות לעזור להפחית את עוצמת כאב הראש.כדי להשתמש בשום לכאבי ראש, נסה להוסיף אותו לאוכל שלך או לשתות תה שום.

feverfew

Feverfew הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו האנטי-דלקתיות והכאב.להשתמש ב- Feverfewלכאבי ראש, נסה לשתות תה חום או להוסיף אותו לאוכל שלך.

קמומיל

קמומיל הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו המרגיעות והכאב.כדי להשתמש ב

תרופות צמחי מרפא לכאבי ראש

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לספק הקלה מכאבי ראש.עשבי תיבול טבעיים ורבים מהם שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ראש.להלן כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר לכאבי ראש.

קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ראש.זהו הרגעה קלה וידוע כמסייע בהקלה על הכאב והמתח.ניתן לחבר אותו לתה ולהמתיק דבש או סוכר, או שניתן לקחת אותו בצורה קפסולה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב נוסף ששימש לטיפול בכאבי ראש במשך מאות שנים.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת ויכול לעזור להקל על המתח והכאב.ניתן להתבשל אותו לתה או להילקח בקפסולה.

feverfew

Feverfew הוא עשב שידוע כמסייע בהפחתת התדירות ועוצמת כאבי הראש.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחתת דלקת ויכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח.ניתן להתבגר לתה או לקחת אותו בצורה כמוסה.

לבנדר

לבנדר ידוע בזכות השפעתו המרגיעה והמרגיעה, והוא ידוע כמסייע בהקלת כאבי ראש.ניתן להתבגר לתה או לקחת אותו בצורה כמוסה.

הסעדים של סבתא לכאבי ראש

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם גם סעדים רבים שהועברו מסבתות לאורך השנים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לכאבי ראש.

חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על כאבי ראש.ניתן לקחת אותו בכוס מים או להחיל ישירות על המצח.

פלפל קאיין

ידוע כי פלפל קאיין מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על הכאב והמתח.ניתן לקחת אותו בכוס מים או להחיל ישירות על המצח.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על כאבי ראש.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה או למרוח ישירות על המצח.

מיץ לימון

מיץ לימון ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על כאבי ראש.ניתן לקחת אותו בכוס מים או להחיל ישירות על המצח.

שמן מנטה

ידוע כי שמן מנטה מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להקל על כאבי ראש.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה או למרוח ישירות על המצח.

שאלות נפוצות

אילו תרופות צמחיות טובות לכאבי ראש?

תרופות צמחיות טובות לכאבי ראש כוללות קמומיל, ג’ינג’ר, חום פו ולבנדר.

האם יש תרופות של סבתא לכאבי ראש?

כן, ישנם כמה תרופות של סבתא לכאבי ראש כולל חומץ תפוחים, פלפל קאיין, שמן אקליפטוס, מיץ לימון ושמן מנטה.

לסיכום, כאבי ראש יכולים להיות מצב מתיש ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים טבעיים ונפלאים של סבתא שיכולים לעזור לספק הקלה.ידוע כי סעדים צמחיים כמו קמומיל, ג’ינג’ר, Feverfew ו- Lavender מסייעים להפחתת דלקת ויכולים לעזור להקל על הכאב והמתח.ידוע כי גם תרופות של סבתא כמו חומץ תפוחים, פלפל קאיין, שמן אקליפטוס, מיץ לימון ושמן מנטה מסייעות להפחתת דלקת ויכולות לעזור להקל על כאבי ראש.אם אתה סובל מכאבי ראש, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר עבורך. כאב ראש – 22 התרופות הטבעיות והנפלאות של סבתא יכולות לספק הקלה אפקטיבית עבור אנשים רבים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן