דף הבית » תרופות סבתא » כאב ראש חזק – 19 תרופות של סבתא בריאה מהמטבח
dbdd dadda ddda  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddd deddedd

כאב ראש חזק – 19 תרופות של סבתא בריאה מהמטבח

מהו כאב ראש חזק?

כאב ראש חזק הוא כאב ראש חמור יותר מכאב ראש קל, בדרך כלל נמשך זמן רב יותר וגורם לכאב רב יותר.לרוב זה תוצאה של מצב רפואי, כמו מיגרנה או סינוסיטיס, או יכולה להיגרם כתוצאה ממתח, עייפות או גורמי אורח חיים אחרים.

19 התרופות של סבתא בריאה מהמטבח לכאבי ראש חזקים

כאבי ראש חזקים יכולים להיות מתישים ולעתים קרובות דורשים התערבות רפואית.עם זאת, ישנם גם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור לספק הקלה מכאב ראש חזק.להלן 19 תרופות של סבתא בריאה מהמטבח שיכולות לעזור להקל על אי נוחות חזקה של כאב ראש.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא משכך כאב טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת כאבי כאב ראש חזקים.ניתן לצרוך אותו כתה, או כתוסף בצורת הקפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה ג’ינג’ר מדי יום.

2.מנטה

מנטה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לסייע בהפחתת כאבי ראש הנגרמים כתוצאה מדלקת.ניתן לצרוך אותו כתה, או כתוסף בצורת הקפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה מנטה מדי יום.

3.לבנדר

לבנדר הוא מרגיע טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי הראש הנגרמים על ידי לחץ.ניתן לצרוך אותו כתה, או כתוסף בצורת הקפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה לבנדר מדי יום.

4.קמומיל

קמומיל הוא מרגיע טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי הראש הנגרמים על ידי לחץ.ניתן לצרוך אותו כתה, או כתוסף בצורת הקפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה קמומיל מדי יום.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי הראש הנגרמים כתוצאה מדלקת.ניתן לצרוך אותו כמשקה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כפות של חומץ תפוחים מדי יום.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לסייע בהפחתת כאבי ראש הנגרמים כתוצאה מדלקת.ניתן לצרוך אותו כמשקה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כפות כורכום מדי יום.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לסייע בהפחתת כאבי ראש הנגרמים כתוצאה מדלקת.ניתן לצרוך אותו כמשקה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה ירוק מדי יום.

8.זרעי שומר

זרעי שומר הם משכך כאבים טבעי וניתן להשתמש בהם להפחתת כאבי כאב ראש חזקים.ניתן לצרוך אותם כתה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה שומר שומר מדי יום.

9.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית כאבי ראש הנגרמים כתוצאה מדלקת.ניתן לצרוך אותו כמשקה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, צרכו עד 2 שיני שום מדי יום.

10.בזיל

בזיל הוא מרגיע טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי הראש הנגרמים על ידי לחץ.ניתן לצרוך אותו כתה, או כתוסף בצורת הקפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה בזיליקום מדי יום.

11.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא משכך כאבים טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת כאבי כאב ראש חזקים.ניתן לצרוך אותו כמשקה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, צרכו עד 1 כפית פלפל קאיין מדי יום.

12.לימון

לימון הוא מרגיע טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי הראש הנגרמים על ידי לחץ.ניתן לצרוך אותו כמשקה, או כתוסף בצורת קפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה לימון מדי יום.

13.קינמון

קינמון הוא משכך כאבים טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת כאבי כאב ראש חזקים.ניתן לצרוך אותו כתה, או כתוסף בצורת הקפסולה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו עד 2 כוסות תה קינמון מדי יום.

14.דבש

דבש הוא מרגיע טבעי

היתרונות של הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא הם טבעיים, לא רעילים ולעתים קרובות cosיעיל.רבים מהתרופות הללו נגזרות מצמחים ועשבי תיבול וניתן למקור אותם בקלות מהמטבח.תרופות אלה הן לרוב אלטרנטיבה הרבה יותר בטוחה ויעילה יותר לתרופות ללא מרשם, שיכולות להיות בעלות תופעות לוואי לא רצויות.יתר על כן, רבים מהתרופות הללו שימשו במשך מאות שנים והוכחו כיעילות בטיפול במגוון רחב של מחלות.

הסעדים של סבתא לכאבי ראש חזקים

כאבי ראש יכולים לנוע בין קלים לחמורים ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו לחץ, עייפות, התייבשות, אלרגיות ומתח שרירים.להלן 19 תרופות של סבתא מהמטבח שיכולות לעזור להקל על הכאב של כאב ראש חזק:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי-דלקתי טבעי ומדובר בכאב.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או כתוסף.ידוע שג’ינג’ר מפחית דלקת ויכול לעזור להקל על הכאב של כאב ראש חזק.

2.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית נהדרת לכאבי ראש.למנטול במנטה יש תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כשמן.

3.קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את הלחץ והמתח, שיכול להיות גורם נפוץ לכאבי ראש.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כשמן אתרי.

4.לבנדר

לבנדר הוא עוד עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.ניתן לצרוך אותו כתה או כשמן אתרי.

5.קפאין

קפאין יכול לעזור להפחית את הכאב של כאב ראש חזק.ניתן לצרוך אותו בצורה של קפה, תה או סודה.חשוב לציין כי יותר מדי קפאין יכול גם לגרום לכאבי ראש, ולכן עדיף להגביל את הכמות הנצרכת.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או כתוסף.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כתוסף.

8.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כשמן אתרי.

9.פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כתוסף.

10.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן ליישם קומפרס חם על האזור המושפע עד 20 דקות, ואילו ניתן ליישם קומפרס קר עד 10 דקות.

11.אמבטיות מלח אפסום

ידוע כי אמבטיות מלח אפסום מרגיעות ומרגיעות.הם יכולים לעזור להפחית את הלחץ והמתח, שיכולים להוות גורם נפוץ לכאבי ראש.

12.Acupressure

אקופרסורה היא סוג של טיפול בעיסוי שיכול לעזור להפחית את הכאב והמתח בגוף.זה יכול לשמש כדי לעזור להקל על הכאב של כאב ראש חזק.

13.עיסוי שמן אתרי

ידוע כי עיסויי שמן אתרים מרגיעים ויכולים לעזור להפחית את הלחץ והמתח בגוף.זו יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להקל על הכאב של כאב ראש חזק.

14.מגנזיום

המגנזיום ידוע כמרגיע שרירים טבעיים ויכול לעזור להפחית את מתח השרירים בגוף.ניתן לצרוך אותו בצורה של תוסף.

15.B ויטמינים

ידוע כי ויטמינים B מסייעים בהפחתת לחץ ומתח בגוף, שיכולים להוות גורם נפוץ לכאבי ראש.ניתן לצרוך אותו בצורה של תוסף או כחלק מתזונה בריאה.

16.שינה

שינה מספקת חשובה לבריאות הכללית ויכולה לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן