דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 14 תרופות של סבתא מרגיעה ומרפאת
dbdd ddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad ddedadaddaa

כאב גרון – 14 תרופות של סבתא מרגיעה ומרפאת

מהו כאב גרון?

כאב גרון הוא דלקת של הלוע (גרון) הגורם לכאב בעת בליעה.זהו סימפטום שכיח של מחלות רבות, כמו הצטננות, שפעת ודלקת שקדים.סיבות אחרות יכולות לכלול אלרגיות, עישון, ריפלוקס חומצי ומגרים סביבתי.גרון כואב יכול להיות מדבק, ולרוב הם גרועים יותר בבוקר.

הסעדים של סבתא להרגיעה כאב גרון

הסעדים של סבתא הם אוסף של שיטות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך דורות לטיפול במחלות, כולל גרון כאב.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר שיכולות לעזור להרגיע ולרפא כאב גרון.

1.דבש ומיץ לימון

מערבבים יחד חלקים שווים של דבש ומיץ לימון טרי.קח כפית מהתערובת הזו כל שעתיים עד שלוש שעות כדי להרגיע את כאב הגרון.התכונות האנטיבקטריאליות של הדבש יסייעו להילחם בזיהום, ואילו הוויטמין C במיץ הלימון יסייע בהגברת מערכת החיסון.

2.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לכאבי הגרון.כדי להשתמש בשום, ללעוס שן של שום טרי או להכין מיץ שום.להכנת מיץ השום, מערבבים שתי שיני שום עם כוס מים ומסננים.שתו את המיץ פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים וגרגר במשך כ- 30 שניות.מי המלח עוזרים להוציא את עודפי הנוזל מהגרון, ומפחיתים את הדלקת והכאב.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם לכאבי הגרון.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר למשך כ- 30 שניות.עשה זאת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר, הוסף כפית של ג’ינג’ר טרי עם גרסאות טריות לכוס מים חמים ותלול למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בגרון.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ותלולה למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.חילבה

חילבה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהום הגורם לכאבי הגרון.כדי להשתמש בחילבה, מערבבים כפית אחת של אבקת חילבה בכוס מים חמים וגרגר למשך כ- 30 שניות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא שורש טבעי שיכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, הוסף כפית השורש לכוס מים חמים ותלול למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא חומר טבעי טבעי שיכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק, הוסף כפית האבקה לכוס מים חמים ותלול למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חומר טבעי שיכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, הוסף כפית האבקה לכוס מים חמים ותלול למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.טימין

טימין הוא חיטוי טבעי ש

התרופות של סבתא לכאבי גרון: דבש ולימון

הוןEY ולימון הם שניים מהמרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בסעדים של סבתא רבים לכאבי גרון.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות, שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הנפיחות.לימון עשיר גם בוויטמין C, שיכול לשפר את מערכת החיסון ולעזור להילחם בזיהום.כדי להכין תרופה פשוטה לגרון, מערבבים דבש חלקים שווים ומיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.ללגום תרופה זו לאורך כל היום להקלה מכאבי גרון.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון: גרגר מים מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה כואבת גרון קלאסית המשמשת במשך מאות שנים.המלח עוזר להפחית נפיחות ודלקת, בעוד שהמים החמים יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את אי הנוחות.להכנת גרגר מים מלח מערבבים רבע כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.חזור על התהליך כמה פעמים ביום להקלה על כאב גרון.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון: תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה טבעית לכאבי גרון.התכונות האנטי דלקתיות של ג’ינג’ר יכולות לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.להכנת תרופת תה ג’ינג’ר, הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה לאורך כל היום להקלה על כאב גרון.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון: שום

שום הוא עוד תרופה טבעית עוצמתית לכאבי גרון.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.כדי להכין תרופה שום לכאבי גרון, מוחץ כמה שיני שום והוסף אותו לכוס חלב חם.שתו את התערובת כמה פעמים ביום להקלה על כאב גרון.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון: שיטות אחרות

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנן מספר שיטות אחרות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי גרון.אלו כוללים:

  • שתיית תה צמחים כמו קמומיל או תה שורש ליקוריץ.
  • באמצעות מכשיר אדים כדי להוסיף לחות לאוויר.
  • גרגר עם מים חמים וסודה לשתייה.
  • שתיית שפע נוזלים.
  • מתקלחת או אמבטיה חמה.
  • אכילת מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, אשכוליות ותותים.
  • שימוש בגרון מבוסס מנטול.
  • באמצעות משאף קיטור.

על ידי שימוש בתרופות ביתיות פשוטות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון ולהאיץ את תהליך הריפוי.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לכאבי גרון

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופת גרון כואבת?

עדיף להשתמש בתרופת גרון כואבת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות על התרופה בה אתה משתמש ולא לחרוג מהמינון המומלץ.

האם הסעדים של סבתא בטוחים לילדים?

כן, מרבית הסעדים של סבתא לכאבי גרון בטוחים לילדים, כל עוד הם משמשים במתינות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתן תרופות לילדים, במיוחד אם הם מתחת לגיל שניים.

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי גרון ומחלות אחרות.דבש ולימון, גרגר מי מלח, תה ג’ינג’ר, שום ושיטות אחרות הן דרכים יעילות להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את אי הנוחות.חשוב לעקוב תמיד אחר ההוראות ולא לחרוג ממינונים מומלצים בעת השימוש בתרופות אלה.בנוסף, עדיף לדבר עם רופא לפני שנתן סעדים לילדים, במיוחד אם הם מתחת לגיל שניים.

על ידי שימוש בתרופות פשוטות וטבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון ולהאיץ את תהליך הריפוי.

למד עוד על כאב גרון באתר wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן