דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בעת בליעה – 15 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וטיפול יעיל
dbdd ddaddf ddadaa ddcddad  daadaddaddaa dadc daddaad ddedd

כאב גרון בעת בליעה – 15 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וטיפול יעיל

כאב גרון בבליעה – 15 תרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים

בליעה כואבת היא מצב לא נוח שיכול להקשות על אכילה ושתייה.גרון כאב יכול להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, כמו זיהום נגיפי, אלרגיות או ריפלוקס חומצי.אמנם קיימות תרופות רבות ללא מרשם, אך אנשים מעדיפים לפנות לתרופות טבעיות, כמו אלה שהועברו מסבתותינו.להלן 15 תרופות טבעיות שיעזרו להרגיע את כאב הגרון בעת הבליעה.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.שקול לנסות שילוב של שורש מרשמלו, שורש ליקוריץ, אלם חלקלק ו/או מנטה.ניתן למצוא את כל עשבי התיבול הללו בצורת תה בחנויות מזון בריאות או ברשת.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.חזור על כמה פעמים ביום.

טיפ:

הקפידו להשתמש במים חמים ולא חמים, שכן מים חמים יכולים לעצבן עוד יותר גרון.

דבש עם מיץ לימון

דבש ומיץ לימון הם שתיהן תרופות טבעיות נהדרות לגרון כאב.הדבש עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ואילו מיץ הלימון מסייע בהפחתת הדלקת.להכנת תערובת דבש ומיץ לימון, מערבבים 2 כפות דבש ו -1 כף מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים

לחומץ של אפל סיידר יש הרבה תכונות ריפוי שהופכות אותו לתרופה ביתית נהדרת לגרון כואב.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום.

שום

שום הוא חומר אנטי-מיקרוביאלי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב בגרון.לשימוש, הוסף 2 שיני שום טחון לכוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נהדרת לגרון כאב.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.לשימוש, מערבבים 1 כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לגרון כאב מכיוון שהיא יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, פרוסות תלולות של ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

טימין

טימין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבות.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.לשימוש, תלול כפית טימין בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נהדרת לגרון כאב מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, תלול 1 כפית שורש ליקוריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.לשימוש, תלול כפית כורכום בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.לשימוש, תלולה כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה מספר פעמים ביום.

Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש לטיפול בגרונות כאב במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.לשימוש, תלול 1 כפית של Echinacea בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה מספר פעמיםיום.

טיפול עם מרכיבים טבעיים

ישנם מרכיבים טבעיים רבים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להקל על כאבי גרון כואבים בעת הבליעה.להלן כמה מ -15 הסעדים המובילים של סבתא שניתן להשתמש בהם לטיפול בגרונאים כואבים בבטחה וביעילות:

1.דבש

דבש הוא תרופה יעילה מאוד לגרון כאב, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות וגם אנטיבקטריאליות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או להשתמש בו באופן אקטואלי בגרון.כדי להשתמש בו באופן מקומי, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים וגרגר אותו שלוש פעמים ביום.כדי לקחת את זה בעל פה, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ושותים אותם לאט.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כואבות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר אותו שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים מזיקים בגרון.

3.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לגרון כאב, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחתת כאב ודלקת בגרון.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להרגעת גרון כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו עם כוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לגרון כאב, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותם שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים בגרון.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתו אותה שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בגרונאיות כואבות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בגרונות כאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

9.נביחת אלם חלקלקת

קליפת אלם החלקלקה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בגרונות כואבות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת קליפות אלם חלקלקות עם כוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בגרונאיות כואבות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כוס מים חמים ושתה אותם שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

11.שום

שום הוא תרופה פופולרית לגרון כאב, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שום טחון עם כוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים בגרון.

12.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בגרון כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושתה אותה שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

13.תה קמומיל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן