דף הבית » תרופות סבתא » כאב בכף הרגל – 20 תרופות סבתות בטוחות ומסורתיות

כאב בכף הרגל – 20 תרופות סבתות בטוחות ומסורתיות

מקובל לחוות מכאבי רגליים מדי פעם, במיוחד לאחר יום ארוך של הליכה או עמידה.כאבים בכפות הרגליים יכולים להיגרם על ידי גורמים רבים, החל ממצבים רפואיים קלים לפגיעות קשות.אם אתה מתמודד עם כאבי רגליים, יתכן שאתה מחפש הקלה.

למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא מסורתית שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות.במאמר זה נדון ב -20 תרופות בטוחות ומסורתיות לכאבי רגליים.

טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה יכולות לעזור להפחית את הכאב ברגליים ובאזורים אחרים בגוף.אנשים רבים מגלים כי השריית רגליהם במים חמים היא מרגיעה מאוד ויכולה לעזור להפחית את הדלקת.יתר על כן, תרגילי נשימה עמוקים יכולים לעזור להפחית את הלחץ ומתח השרירים, שיכולים לעזור להפחית את כאבי הרגליים.

עיסוי

עיסוי הרגליים יכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור זרימת הדם.אתה יכול לנסות לעסות את כפות הרגליים עם שמנים אתרים, כמו מנטה או לבנדר.לחלופין, אתה יכול לבחור בעיסוי כף רגל מקצועי.

טיפ ייחודי:

לקבלת הקלה נוספת, נסה להוסיף מלח אפסום למים החמים שלך להשרות.המגנזיום במלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאבי כף הרגל.אתה יכול להשתמש בקומפרס קר או שקית ירקות קפואים כחפיסת קרח.הניחו את חבילת הקרח על כף הרגל למשך 15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

פעילות גופנית

תרגילים עדינים יכולים לעזור להפחית את כאבי הרגליים ולשפר את הניידות.אתה יכול לנסות תרגילים פשוטים כמו מתיחות, יוגה וטאי צ’י.תרגילים אלה יכולים לעזור לחזק את השרירים ולהפחית את המתח בכף הרגל.

מנוחה

קבלת מנוחה מספקת חיונית להקלה על כאבי רגליים.דאג לקחת הפסקות לאורך היום ולתת לרגליים שלך סיכוי לנוח.אתה יכול גם לרומם את כפות הרגליים כדי להפחית נפיחות ואי נוחות.

פלפל קאיין

פלפל קאיין יכול לשמש כתרופה אקטואלית לכאבי רגליים.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף אחת של שמן זית או שמן קוקוס.לעסות את התערובת על כפות הרגליים ותן לה לשבת 10 דקות לפני ששוטף אותה במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לכאבי רגליים.משרים את כפות הרגליים בתערובת של כוס אחת של חומץ תפוחים ושתי כוסות מים חמים למשך 15 דקות.אתה יכול גם לערבב חומץ תפוחים עם כמה טיפות שמן לבנדר לתוספת הקלה.

אמבט מלח אפסום

Epsom Salt הוא תרופה פופולרית לכאבי רגליים.הוסף כוס אחת של מלח אפסום לאמבטיה חמה וספגו את כפות הרגליים למשך 15 דקות.המלח יסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב.

שום

שום יכול לשמש כתרופה אקטואלית לכאבי רגליים.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על כפות הרגליים ונותנים לה לשבת 10 דקות לפני שטיפתם.

משחה מנטולית

ניתן להשתמש במשחה מנטה כדי להקל על כאבי רגליים.החל כמות נדיבה של משחה על האזור הנגוע ועסה אותו. המנטול יסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאב.

כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הרגליים.אתה יכול להכין משחה על ידי ערבוב כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות שמן זית.החל את העיסה על הרגליים ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כאבי הרגליים.אתה יכול להכין משחה על ידי ערבוב כפית אחת של ג’ינג’ר טחון עם כמה טיפות שמן זית.החל את העיסה על הרגליים ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה מסורתית לכאבי רגליים.לעסות כמה טיפות שמן חרדל על כפות הרגליים ותן לו לשבת 10 דקות לפני ששטיפתו.

מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאבי כף הרגל.מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף שמן זית אחד.מסהגיל את התערובת על הרגליים ותן לה לשבת 10 דקות לפני השטיפה של

התרופות של סבתא לכאבי רגליים

כאבי רגליים הם תלונה נפוצה, ורבים מאיתנו פונים לתרופות של סבתא לנוחות והקלה.בעוד שסעדים ביתיים אלה עשויים לא להיות המדעיים ביותר, הם לרוב הם היעילים, הזולים והבטיחותיים ביותר.להלן 20 תרופות של סבתא מסורתית לכאבי רגליים שהועברו לאורך השנים.

1.קומפרסים חמים וקרים

יישום קומפרסים חמים וקרים הוא תרופה ישנה לכאבי רגליים מרגיעים.קומפרסים חמים יכולים לעזור להפחית נפיחות, ואילו קומפרסים קרים יכולים להרדים את האזור ולהפחית את הדלקת.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חלופי בין קומפרסים חמים לקור למשך 20 דקות בכל פעם.

2.Epsom Salt Soak

השריית כפות הרגליים במלח אפסום יכולה להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכפות רגליים כואבות.מערבבים 2 כוסות מלח אפסום באמבט כפות רגליים חמות ומשרות את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות.

3.כורכום

כורכום משמש זה מכבר להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.מערבבים כפית אבקת כורכום עם קצת חלב חם ושותים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להכין משחה של כורכום מים וחמים ולהחיל אותה על האזור לקבלת הקלה.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להקל על כאבי רגליים.מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים ושותה את התה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי רגליים.משרים את כפות הרגליים באמבטיה חמה עם כוס חומץ תפוחים וכוס 1/4 כוס מלח אפסום למשך 20 דקות.

6.אפסום מלח וסודה לשתייה Soak

מערבבים חלקים שווים של מלח אפסום וסודה לשתייה באמבט כפות רגליים חמות ומשרות את כפות הרגליים למשך 15 עד 20 דקות להקלה.

7.שמן לבנדר

שמן לבנדר שימש במשך מאות שנים לתכונותיו המשכך כאבים ואנטי דלקתיות.לעסות כמה טיפות של שמן לבנדר לאזור להקלה.

8.תה ארניקה

תה ארניקה הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי רגליים.מרתיחים כפית פרחי ארניקה בכוס מים למשך 10 דקות ומסננים את התערובת.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שום

שום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי הרגליים.מרתיחים כמה שיני שום בכוס מים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

10.מלח אפסום ושמנים אתרים

מערבבים כוס מלח אפסום עם כמה טיפות של השמן האתרי האהוב עליכם באמבט כפות רגליים חמות וספגו את כפות הרגליים למשך 20 דקות.

11.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי הרגליים.מערבבים כפית של אבקת פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים אותה פעמיים ביום.

12.שמן קיק

שמן קיק משמש במשך מאות שנים להפחתת דלקת ולהקלה על הכאב.לעסות כמה טיפות שמן קיק לאזור הפגוע להקלה.

13.דחיסת פלפל חם

קומפרס פלפל חם יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאבי כף הרגל.משרים מטלית במי פלפל חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

14.עיסוי קרח

עיסוי קרח יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מכאבי רגליים.לעסות את האזור עם חתיכת קרח למשך 10 דקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

15.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי רגליים.מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים ושותה את התה שלוש פעמים ביום.

16.Comfrey

Comfrey הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את כאבי הרגליים.הכינו משחה של עלי קומפרי והפעילו אותה על האזור להקלה.

17.קלנדולה

קלנדולה משמשת זה מכבר להפחתת דלקת ולהקל על הכאב.הכינו תה עם פרחי קלנדולה ושתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

18.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי רגליים.לְהַשְׁרוֹת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן