דף הבית » תרופות סבתא » כאב באצבע – 24 התרופות של סבתא חמה ובריאה

כאב באצבע – 24 התרופות של סבתא חמה ובריאה

כאבי אצבעות – 24 הסעדים של סבתא
אם אי פעם חווית כאב באצבעותיך, אתה יודע כמה זה יכול להיות מתיש.אי הנוחות יכולה לנוע בין קלה לחמור, ויכולה להיגרם על ידי כל דבר, החל מפגיעה לדלקת פרקים.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות בהן תוכלו להשתמש בכדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות.להלן 24 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך למצוא הקלה מכאבי אצבעות.

עיסוי להקלה
אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת כאבי אצבעות היא לעסות את האזור.עיסוי יכול לעזור להפחית דלקת, לשפר את זרימת הדם ולשחרר מתח שרירים.כדי להפיק את המרב מהעיסוי שלך, השתמש במגע ועיסוי רך בתנועה סיבובית.אתה יכול להשתמש בידיים שלך או בקומפרס קר כדי לעסות את האזור המושפע.

החל חום או קר

תרופה נוספת לכאבי אצבעות היא למרוח חום או קור על האזור הפגוע.חום יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת, ואילו קור יכול לעזור להפחית את הכאב ולהרדים את האזור המושפע.אתה יכול להשתמש בקומפרס חם או קר, או בכרית חימום.הקפד לעטוף את הדחיסה או הכרית בבד לפני שתשתמש בו על העור שלך.

להשרות במלח אפסום

מלח אפסום הוא מינרל טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש במלח אפסום, מערבבים כוס מלח אחת לאמבטיה חמה והשרתה למשך 15 עד 20 דקות.הקפד לא להשתמש באמבט חם מדי, מכיוון שזה יכול לייבש את עורך ולהחמיר את הכאב.

השתמש בכורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים להפחתת דלקת וכאב.אתה יכול לערבב כפית אחת של אבקת כורכום לכוס חלב חם ולשתות אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב אבקת כורכום עם מים לייצור משחה ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע.

טיפ ייחודי:
אם אתה רוצה לנסות גישה טבעית יותר, נסה להשתמש בג’ינג’ר.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר או לערבב אבקת ג’ינג’ר עם דבש ולמרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.

תרופות ביתיות על כאבים באצבע

כאבי אצבעות יכולים להיגרם על ידי מגוון רחב של מצבים, מדלקת פרקים ודלקת גידולים ועד שברים וקרעים.אמנם תמיד יש לחפש טיפול רפואי, אך אנשים רבים מוצאים הקלה מאי הנוחות של כאבי אצבעות עם תרופות ביתיות.להלן 24 תרופות של סבתא חמה ובריאה לכאבי אצבעות.

השריית מים חמים

השריית האצבע במים חמים יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.הוסף חצי כוס מלח אפסום למים לטובת תוספת.משרים את האצבע שלך למשך 15 דקות, שלוש פעמים ביום.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האצבע יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.הניחו חבילת קרח או שקית ירקות קפואים על האצבע לפרקי זמן של 15 דקות לאורך כל היום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים בקערה.משרים את האצבע שלך בתמיסה למשך 15 דקות, שלוש פעמים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, מרכיב פעיל בעל תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס זית או שמן קוקוס חם.מחממים את התערובת עד שהוא חם.החל את התערובת על האצבע שלך ומכסה עם תחבושת.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו במים חמים.

שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי אצבעות.משרים כדור כותנה בשמן קיק ומרחי על האצבע.מכסים בתחבושת והשאירו אותה למשך 30 דקות.

כורכום

כורכום מכיל כורכומין, בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.הכינו משחה על ידי שילוב כפית אחת של אבקת כורכום עם שתי כפות מים חמים.החל את העיסה על האצבע שלך וכיסוי עם תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעיויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.מרסקים שתי שיני שום ומערבבים עם כפית אחת של שמן שומשום.החל את התערובת על האצבע שלך ומכסה עם תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי אצבעות.הכינו משחה על ידי שילוב כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם שתי כפות מים חמים.החל את העיסה על האצבע שלך וכיסוי עם תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי אצבעות.מערבבים כפית אחת של שמן אקליפטוס עם כוס זית או שמן קוקוס חם.מחממים את התערובת עד שהוא חם.החל את התערובת על האצבע שלך ומכסה עם תחבושת.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.חלץ את הג’ל מעלה אלוורה ומרוח על האצבע.מכסים בתחבושת והשאירו אותה למשך 30 דקות.

שמן חרדל

לשמן חרדל יש תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.מחממים כפית אחת של שמן חרדל עד שהוא חם.מרחו את השמן על האצבע והכריכה בעזרת תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

שמן לבנדר

לשמן לבנדר תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי אצבעות.מערבבים כפית אחת של שמן לבנדר עם כוס זית חם או שמן קוקוס.מחממים את התערובת עד שהוא חם.החל את התערובת על האצבע שלך ומכסה עם תחבושת.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו במים חמים.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.החל כמות קטנה של דבש על האצבע שלך וכסה עם תחבושת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן