דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים לתינוק – 4 תרופות של סבתא בריאה ובטוחה
dbddd daddadddd dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad ddad

כאבי שיניים לתינוק – 4 תרופות של סבתא בריאה ובטוחה

כאבי שיניים: מה לחפש

זו יכולה להיות חוויה מחרידה עבור ההורים לראות את התינוק שלהם בכאב בגלל כאב שיניים.אמנם זה נורמלי שתינוקות יחוו כאבי שיניים בזמן שהם שיניים, אך זה עדיין יכול להיות מדאיג עבור ההורים.כאבי שיניים אצל תינוקות נגרמים בדרך כלל כתוצאה מהתפרצות שן התינוקת הראשונה שלהם.על ההורים לדעת אילו סימנים להשגיח כשמדובר בתינוק שלהם עם כאב שיניים.סימנים נפוצים של תינוק עם כאב שיניים כוללים ריר מוגזם, קושי בשינה, סירוב לאכול ועצבנות.

מתי לראות רופא

אם הורה מבחין באחד מהסימנים הללו בתינוק שלהם, עליהם לקחת את התינוק לרופא או לרופא שיניים לצורך הערכה.רופא או רופא שיניים יוכלו לאבחן את מקור כאב השיניים ולספק טיפול.אם כאב השיניים נגרם על ידי זיהום, ייתכן שרופא השיניים יצטרך לבצע הליך תעלת שורש כדי להקל על הכאב.

4 הסעדים של סבתא בריאה ובטוחה לכאבי כאב שיניים אצל תינוקות

אמנם עזרה רפואית מקצועית נחוצה לכאבי שיניים חמורים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הכאב של כאב השיניים של התינוק.להלן 4 תרופות של סבתא בריאה ובטוחה שיכולים לעזור בכאב השיניים של התינוק:

  • שוטפים במי מלח חמים: מערבבים כוס מים חמים עם כפית מלח ולשטוף את פיהם החוצה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.
  • החל קומפרס קר: יישום דחיסה קרה על לחיו של התינוק יכול לעזור להפחית כאב ונפיחות.
  • תן לתינוק טבעת בקיעת שיניים: טבעות בקיעת שיניים נועדו לעזור להרגיע חניכיים כואבות.תינוקות יכולים ללעוס את טבעת בקיעת השיניים כדי לעזור להקל על הכאב שלהם.
  • לעסות את החניכיים של התינוק: עיסוי בעדינות של חניכיים של התינוק באצבעך יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה לכאבי שיניים של התינוק.עם זאת, אם כאב השיניים של התינוק לא משתפר לאחר מספר ימים, עדיף לקחת את התינוק לרופא או לרופא שיניים לצורך הערכה.

טיפ: אם כאב השיניים של התינוק נובע מבקיעת שיניים, ההורים יכולים לתת לתינוק מטלית כביסה רטובה ונקייה וקרה ללעוס עליו.הטמפרטורה הקרה של מטלית הכביסה יכולה לעזור להרגיע את החניכיים הכואבים של התינוק ולהפחית את הכאב.

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים אצל תינוקות

תינוקות פגיעים במיוחד לכאבי שיניים, שכן שיניהם עדיין צומחות ומתפתחות.כאבי שיניים כואבים יכולים להשפיע על יכולתו של התינוק לאכול, לישון ובאופן כללי לתפקד כראוי.למרבה המזל, סבתות משתמשות במגוון תרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים אצל תינוקות.להלן ארבעה מהתרופות היעילות והבטוחות ביותר.

קומפרס קר

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לכאבי שיניים של התינוק הוא דחיסה קרה.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה נחוצה.כדי להכין דחיסה קרה, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית או מגבת נקייה ואז הניחו את הדחיסה על האזור הנגוע.הקפד לבדוק את הטמפרטורה של הדחיסה לעיתים קרובות כדי להבטיח שאינו קר מדי לתינוק שלך.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מכאב השיניים של התינוק.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.תן לתינוק שלך ללגום את הפיתרון ולשטוף אותו סביב הפה שלהם למשך כמה דקות.אתה יכול גם להשתמש בסטיפה כדי להחיל ישירות את הפיתרון על האזור המושפע.הקפד לשטוף את האזור ביסודיות לאחר מכן כדי להסיר עודף מלח.

שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל כאבי שיניים.החלת כמה טיפות שמן ציפורן על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.הקפד לדלל את השמן תחילה על ידי ערבובו עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית,לפני שמריחים אותו על החניכיים של התינוק שלך.

תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להרגיע את כאב השיניים של התינוק.להכנת התה, פשוט תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים מבושלים למשך חמש דקות.תן לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לתינוק שלך לשתות.אתה יכול גם להשתמש בטפטפת כדי למרוח ישירות את התה על האזור המושפע.

הסעדים שהוזכרו לעיל הם דרכים בטוחות ויעילות לספק הקלה מכאב השיניים של התינוק.הקפד להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם מתאימים לצרכים הספציפיים של תינוקך.

שאלות נפוצות

  • ש: מה התרופה הטובה ביותר לכאב שיניים של תינוק?
  • א: התרופה הטובה ביותר לכאבי שיניים של תינוק תהיה תלויה בצרכיו של התינוק.חלק מהתרופות היעילות והבטיחות ביותר כוללות קומפרסים קרים, שטיפות מי מלח, שמן ציפורן ותה מנטה.

לסיכום, כאבי שיניים אצל תינוקות יכולים להיות כואבים במיוחד ולא נוחים.למרבה המזל, סבתות משתמשות במגוון תרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לעזור לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי שיניים אצל תינוקות.קומפרסים קרים, שטיפות מי מלח, שמן ציפורן ותה מנטה הם כולם תרופות יעילות ובטוחות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה נחוצה.הקפד להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם מתאימים לצרכים הספציפיים של תינוקך.יתר על כן, אל תשכח לבדוק את ההגדרה של ויקיפדיה של כאבי שיניים לתינוק למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן