דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים בחוכמה – 12 תרופות סודיות של סבתא והרפיה FXP
dbddd daddadddd ddddbded  daadaddaddaa dadddddaa dadc da

כאבי שיניים בחוכמה – 12 תרופות סודיות של סבתא והרפיה FXP

שן החוכמה – כואבת אך ניתנת למניעה

שיני חוכמה, הידועות גם בשם טוחנות שלישיות, הן השיניים האחרונות שנכנסו. הן בדרך כלל מתעוררות בין הגילאים 17-25. למרות שלעתים הם יכולים להוות נכס חשוב לפה, פעמים רבות הן גורמות לכאב ובעיות אחרות.

הבעיה הנפוצה ביותר הקשורה לשיני בינה היא שלעתים קרובות הם מושפעים, כלומר הם חסומים על ידי שיניים או עצם אחרים ואינם יכולים להתפרץ כראוי.זה יכול לגרום לכאב, נפיחות ואפילו זיהום.במקרים חמורים, שיני בינה עלולות לגרום לצפיפות ולפגיעה בשיניים האחרות בפה.

למרבה המזל, ישנן דרכים רבות למנוע ולטפל בכאבי שיניים בחוכמה.להלן 12 תרופות סודיות של סבתא וטיפים להרפיה שיעזרו לך לנהל כאבי שיניים בחוכמה:

1.שמן ציפורן

ניתן ליישם שמן ציפורן ישירות על האזור המושפע להקלה על כאבים טבעיים.התכונות האנטי -חיוביות והמשכך כאבים של שמן ציפורן יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרדים את האזור.

2.שטיפת מי מלח

שטיפת הפה במי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.הכינו תערובת של כפית מלח אחת בכוס מים חמים, ושלטו אותה סביב הפה שלכם למשך כמה דקות.

3.שטיפה של מי חמצן

שטיפת הפה עם מי חמצן יכולה לעזור להרוג את החיידקים העלולים לגרום לזיהום ולהפחית את הדלקת.

4.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.

5.שקיות תה

השריית שקית תה במים חמים ומריחתו על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

6.שום

לשום תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.אכילת שום גולמי או יישום ציפורן שום כתוש על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב.

7.ג’ינג’ר

זנגביל יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.שתיית תה ג’ינג’ר או יישום חתיכת שורש ג’ינג’ר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הכאב.

8.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.הכינו משחה של אבקת כורכום ומים ומרחו אותה על האזור הפגוע כדי להפחית את הכאב.

9.שמן מנטה

לשמן מנטה יש תכונות אנטיספטיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.החל כמה טיפות של שמן מנטה על האזור המושפע להקלה על כאבים טבעיים.

10.שמן אורגנו

בשמן אורגנו יש תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.החל כמה טיפות של שמן אורגנו על האזור המושפע להקלה על כאבים טבעיים.

11.קינמון

לקינמון תכונות אנטיספטיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.הכינו משחה של אבקת קינמון ומים, והפעלו אותה על האזור הפגוע כדי להפחית את הכאב.

12.שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.החל כמה טיפות של שמן אקליפטוס על האזור המושפע להקלה על כאבים טבעיים.

טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב היא לעסות בעדינות את האזור בעזרת קוביית קרח.זה יעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב.

קיום שיני בינה יכול להיות כואב, אך החדשות הטובות הן שישנן דרכים רבות למנוע ולטפל בכאבי שיניים בחוכמה.נסה כמה מהתרופות הסודיות של סבתא אלה וטיפים לרגיעה כדי לעזור לך לנהל את כאבי השיניים שלך.

סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות ביתיות כדי לעזור להקל על כאבי שיניים בחוכמה במשך מאות שנים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא להיות אמינים כמו טיפולים רפואיים מודרניים, אך הם יכולים לעזור לספק הקלה מיידית וניתן להשתמש בהן בנוסף לטיפולים אחרים.להלן שתים עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים בחוכמה:

1.משחת שום ומדבקת בצל

שום ובצל הם שניים מהתרופות העתיקות ביותרלכאבי שיניים.הפוך משחה על ידי מיזוג השניים יחד.קח ספוגית כותנה והחל את העיסה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות.משרים כדור כותנה בשמן ציפורן ומרחי ישירות על שן החוכמה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

3.מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומשתמשים כשטיפת פה.

4.תה מנטה

תה מנטה ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.תלול שקית תה מנטה במים חמים ומאפשרים לו להתקרר.לאחר הקירור, השתמש בתה כשטיפת פה כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

5.אבקת כורכום

לאבקת הכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית כאבי שיניים בחוכמה.הכינו משחה בעזרת אבקת כורכום ומים חמים ומרחו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

6.תמצית וניל

לתמצית וניל תכונות משכך כאבים טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב.משרים כדור כותנה בתמצית וניל ומרחים ישירות על שן החוכמה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

7.מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.מערבבים כפית אחת של מי חמצן בכוס מים חמים ושימוש כשטיפת פה.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות ואנטי דלקתיות.משרים כדור כותנה בשמן עץ התה ומרחים ישירות על שן החוכמה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

9.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום יש תכונות טבעיות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות.ערכו משחה על ידי מיזוג עלי בזיליקום ומים והפעלו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

10.חבילת קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.עטפו חבילת קרח במגבת ומורחים ישירות על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

11.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה ידוע בתכונותיו המשכך כאבים ואנטי דלקתיות.משרים כדור כותנה במיץ אלוורה ומרחים ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

12.עלי גויאבה

לעלי גויאבה יש תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות.ערכו משחה על ידי מיזוג עלי גויאבה ומים והפעלו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את הפה במים חמים.

טכניקות הרפיה לכאבי שיניים חוכמה

בנוסף לתרופות ביתיות אלה, טכניקות הרפיה יכולות גם לעזור להפחית את כאבי השיניים בחוכמה.טכניקות אלה יכולות לעזור להפחית את הלחץ והמתח, שיכולים לעזור להפחית את הכאב.להלן כמה טכניקות הרפיה לנסות:

1.תרגילי נשימה עמוקים

תרגילי נשימה עמוקים יכולים לעזור להפחית את הלחץ והמתח.קח נשימות עמוקות ונשף לאט לאט.התמקד בנשימה שלך ושמור על גופך רגוע.

2.תמונות מודרכות

תמונות מודרכות היא טכניקת הרפיה הכרוכה בהתמקדות בתמונה או בסצנה מרגיעה.דמיין מקום שליו כמו חוף או אחו והתמקד בפרטי הסצינה.

3.הרפיה של שרירים מתקדמת

הרפיה של שרירים מתקדמת היא טכניקה הכרוכה בעשרות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן