דף הבית » תרופות סבתא » כאבי טחורים – 14 תרופות משמעותיות של סבתא מהמטבח

כאבי טחורים – 14 תרופות משמעותיות של סבתא מהמטבח

כאבי טחורים – 14 תרופות משמעותיות של סבתא מהמטבח

כשמדובר בטיפול והקלה של טחורים כואבים, סבתות היו כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר שקיימות במטבחים שלהן.למרבה המזל, רבים מהתרופות הללו הועברו דור לדור, ועדיין יעילים כיום כמו שהיו אז.

במאמר זה, נבחן 14 מהתרופות הפופולריות ביותר לבית להקלה על טחורים.נדון ביתרונות שלהם, כיצד להשתמש בהם כראוי ואיזה סוג תוצאות אתה יכול לצפות.

מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא תרופה פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והמתמודדות.זה יכול לעזור להפחית כאב, גירוד ונפיחות.כדי להשתמש במכשפות לוז, פשוט החל אותו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה או כרית.

אלוורה

אלוורה מוכרת זה מכבר בזכות תכונות הריפוי שלה.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע את העור ולהפחתת דלקת.פשוט החל אלוורה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש אלוורה ורה טרי מהצמח, מכיוון שהוא יהיה חזק יותר.

קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בדחיסה קרה, פשוט עטפו חבילת קרח או שקית ירקות קפואים בבד דק ומורחים אותה על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה או כרית בחומץ התפוחים ומורחים אותו על האזור הפגוע.חזור על מספר פעמים ביום עד שהכאב והנפיחות שוככים.

שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמה טיפות שמן זית ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

שום

שום הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומרחים ישירות על האזור המושפע.חזור על כמה פעמים ביום.

אמבטיות סיטז

אמבטיה של סיטז היא סוג של אמבטיה שניתן להשתמש בה להפחתת כאב ונפיחות.כדי להשתמש בו, פשוט מלא אמבטיה רדודה במים חמים ולשבת בתוכה 10 עד 15 דקות.חזור על כמה פעמים ביום.

מלחי אפסום

מלחי EPSOM הם תרופה פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיהם האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה כפות של מלחי אפסום באמבט רדוד ושבת בתוכה במשך 10 עד 15 דקות.חזור על כמה פעמים ביום.

Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא סוג של סיבים שיכולים לעזור לרכך צואה ולהפחתת עצירות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף של קליפת פסיליום בכוס מים ושתה אותה פעם ביום.

זרעי פשתן

זרעי פשתן הם סוג אחר של סיבים שיכולים לעזור לרכך צואה ולהפחתת עצירות.כדי להשתמש בו, פשוט טוחנים את זרעי הפשתן ומערבבים אותם בכוס מים.שתו אותו פעם ביום.

מלפפון

מלפפון הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והקירור.כדי להשתמש בו, פשוט חתוך פרוסת מלפפון והחל אותו ישירות על האזור המושפע.חזור על כמה פעמים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו המפוקפקות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף מיץ לימון בכוס מים ושתו אותו פעם ביום.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.ל

מבוא

כאבים מטחורים יכולים להיות לא נוחים להפליא ואפילו מתישים.ואילו תרE הם מספר טיפולים רפואיים אפשריים, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות להקלה.סבתות וזקנים אחרים מרחבי העולם חלקו את הסעדים המנוסים והאמיתיים שלהם לכאבי טחורים.להלן 14 מהתרופות המשמעותיות ביותר של סבתא מהמטבח.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי חזק.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי באזור.כדי להשתמש בו, מערבבים אותו עם כמות שווה של מים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.ההקלה צריכה להיות כמעט מיידית.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו, הספיגו ספוגית כותנה בלוז מכשפה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי וקירור.ניתן להשתמש בו כדי להפחית גירוד ונפיחות.כדי להשתמש בו, פשוט חלץ את הג’ל מצמח אלוורה והחל אותו ישירות על האזור הנגוע.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שקיות תה

שקיות תה הן דרך נהדרת להפחית דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בהם, פשוט כבש שקית תה במים חמים ולאפשר לו להתקרר.לאחר שהתקרר, הניחו את שקית התה ישירות על האזור הפגוע ואפשרו לו לשבת 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בו, מערבבים אותו עם כמות שווה של מים חמים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.ההקלה צריכה להיות כמעט מיידית.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בו, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בו, מערבבים אותו עם כמות שווה של מים ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.ההקלה צריכה להיות כמעט מיידית.

8.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בהם, פשוט גרד תפוח אדמה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ומשכך כאבים.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בו, פשוט טחון קצת שורש ג’ינג’ר ומערבב אותו עם כמות שווה של מים.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותו עם כמות שווה של שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע ומאפשרים לו לשבת 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.מלפפון

מלפפונים הם חומר אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בהם, פשוט חתוך מלפפון על פרוסות דקות והחל אותם ישירות על האזור המושפע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שמן זית

o

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן