דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל בטחורים – 4 תרופות סבתות פופולריות ומומלצות
dbddad dcddadc dddddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddc

כיצד לטפל בטחורים – 4 תרופות סבתות פופולריות ומומלצות

סובלים מטחורים?4 הסעדים של סבתא פופולרית לעזור

טחורים יכולים להיות מצב מעצבן ולעיתים כואב.למרבה המזל, ישנם טיפולים זמינים-שחלקם הם סעדים של סבתא מכובדים.היום, נסתכל על ארבעה תרופות פופולריות והיישום הנכון והבטוח שלהם.

H2: אמבטיות חמות

אמבטיות חמות הן אחד הטיפולים הפשוטים והמרגיעים ביותר לטחורים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד, ואף יכול להקל על הלכת לשירותים.יש לקחת אמבטיה חמה למשך 10 עד 15 דקות פעמיים ביום.וודא שהמים לא חמים מדי.

כדי להפוך את האמבטיה לטיפולית יותר, הוסף כמה מלחי אפסום, סודה לשתייה או כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.

H2: לוז מכשפה

Hitch Lazel הוא מענק טבעי שניתן ליישם ישירות על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות, גירוד ושריפה.זה יעיל במיוחד כאשר משתמשים בו בשילוב עם דחיסה חמה.כדי ליצור קומפרס, להשרות מטלית נקייה במים חמים ואז למרוח את לוז המכשפה ישירות על הבד והניח אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

H3: טיפ מועיל

חשוב להשתמש בלוז מכשפות איכותי שנמצא ללא אלכוהול ומגרים אחרים.

H2: אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה וניתן להשתמש בה לטיפול בטחורים.זה מרגיע וקירור ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.ניתן ליישם את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.

H2: שינויים בתזונה

ביצוע כמה שינויים תזונתיים פשוטים יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.אכילת דיאטה העשירה בסיבים תזונתיים יכולה לסייע בהפחתת עצירות, שהיא סיבה שכיחה לטחורים.אכילת יותר פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור לשמור על שרפרפים רכים ולהפחית את המתח במהלך תנועות המעי.בנוסף, הגדלת צריכת הנוזלים שלך יכולה לעזור לשמור על שרפרפים רכים.

חשוב גם להימנע ממזונות שיכולים להרגיז את מערכת העיכול, כמו קפאין, מזון חריף ומזון מעובד.

ארבע הסעדים של סבתא אלה יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את הסימפטומים של טחורים.הם פשוטים וקלים לשימוש ויכולים לספק הקלה מבורכת.

תרופות טחורים של סבתא מס ‘2: מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא תרופה פופולרית עבור טחורים בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והמתמודדות.הוא עשוי מהעלים והנביחה של צמח לוז המכשפה.ידוע כי לוז מכשפה מפחית דלקת ונפיחות, וניתן להשתמש בו לטיפול בטחורים פנימיים וחיצוניים כאחד.

כדי להשתמש במכשפות לוז, להשרות כדור כותנה בנוזל ומורחים ישירות על האזור המושפע.לוז מכשפה יכול לשמש גם כבטל סיטס על ידי הוספת שתי כפות מהנוזל לאמבטיה חמה.הקפידו להשרות באמבטיה לפחות 15 דקות.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי להשתמש במכשפה לוז כדי לטפל בטחורים?

אתה יכול להשתמש במכשפות לוז עד שלוש פעמים ביום.עם זאת, עדיף להתייעץ עם הרופא או הרוקח שלך לפני שתשתמש במכשפה לוז לטחורים.

תרופות טחורים של סבתא מס ‘3: אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.אלוורה ורה ג’ל משפיעה מרגיעה על האזור המושפע ויכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.כדי להשתמש בג’ל אלוורה, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע ועיסוי בעדינות בעור.

אלוורה יכולה להילקח דרך הפה כתוסף כדי לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי להשתמש באלוורה לטיפול בטחורים?

אתה יכול להשתמש באלוורה עד שלוש פעמים ביום.עם זאת, עדיף להתייעץ עם הרופא או הרוקח שלך לפני שתשתמש באלוורה לטחורים.

תרופות טחורים של סבתא מס ‘4: ערמון סוס

ערמון סוס הוא תרופה פופולרית לטיפול בטחורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והעניקות.ניתן לקחת ערמון סוסn בעל פה כתוסף או מיושם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

כשאתם לוקחים ערמונים סוסים כתוסף, הקפידו לעקוב אחר ההוראות על התווית.ליישומים אקטואליים, מערבבים כף אחת של אבקת ערמונים סוס עם כוס מים רותחים ומאפשרים לתלול למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ומורחים ישירות על האזור המושפע.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי להשתמש בערמון סוס לטיפול בטחורים?

אתה יכול להשתמש בערמון סוס עד שלוש פעמים ביום.עם זאת, עדיף להתייעץ עם הרופא או הרוקח שלך לפני שתשתמש בערמון סוס לטחורים.

סיכום

הסעדים של סבתא הם דרך פופולרית לטיפול בטחורים.מכשפה לוז, אלוורה וערמון סוסים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ונפיחות.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא או הרוקח שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

בסך הכל, ארבע הסעדים של סבתא אלה יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול בטחורים.בשימוש נכון, הם יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות ולספק הקלה מסוימת.

למידע נוסף על הטיפול בטחורים, לחץ כאן לקבלת הגדרה של טחורים באתר wikipedia.org.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן