דף הבית » תרופות סבתא » כאבי גב במהלך ההיריון – 9 תרופות סבתות משמעותיות המבוססות על מרכיבים טבעיים

כאבי גב במהלך ההיריון – 9 תרופות סבתות משמעותיות המבוססות על מרכיבים טבעיים

התרופות של סבתי לכאבי גב במהלך ההיריון

הריון הוא זמן ייחודי לנשים, לרוב זמן של שמחה וציפייה.עם זאת, זה יכול להיות גם זמן של אי נוחות וכאב באזור הגב התחתון.ככל שהתינוק גדל, גופה של האם משתנה ומרכז משמרות הכובד שלה, מה שעלול לגרום למתח לא נוח בגב התחתון.למרות שזה חלק מהתהליך הטבעי, כאבי גב במהלך ההיריון יכולים להיות די לא נוחים ומתישים.

למרבה המזל, סבתא שלי, שחוותה תשעה הריונות, הייתה סעדים משלה שהיא נהגה לעזור להקל על אי הנוחות של כאבי גב במהלך ההיריון.כאן אני חולק את התרופות הטבעיות שלה המבוססות על עשבי תיבול, תבלינים ומרכיבים טבעיים.

H2: קומומיל קמומיל

קמומיל הוא עשב טבעי המשמש לעתים קרובות לטיפול במגוון מחלות.ידוע שהוא מרגיע ובעל תכונות אנטי דלקתיות.כדי ליצור קומפרס קמומיל, תצטרך:

• 2-4 כפות קמומיל מיובש

• 2 כוסות מים רותחים

• 1-2 מגבות כותנה

• סיר או קערה

• בד

כדי ליצור את הדחיסה, הוסף את הקמומיל למים הרותחים ומערבב.אפשר לתערובת לתלול למשך 10-15 דקות ואז לסמן אותה לסיר או לקערה.משרים את מגבות הכותנה במים הקמומיליים וסובבים אותם.הניחו את המגבות החמות על האזור הפגוע וכיסו אותן בבד.השאירו את הדחיסה כ -15 דקות וחזרו לפי הצורך.

H2: תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע זה מכבר כמסייע בעיכול ויש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להקל על כאבי הכאב.להכנת תה ג’ינג’ר, תצטרך:

• 2-4 כפות של ג’ינג’ר מגורד טרי

• 2 כוסות מים רותחים

• כפית דבש 1 (אופציונלי)

• טריז לימון 1 (אופציונלי)

מוסיפים את הג’ינג’ר המגורר למים הרותחים ומערבבים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10-15 דקות ואז לסמן אותה לספל.אם תרצה, הוסף דבש או טריז לימון לטעם.שתו את התה לאט, ומאפשרים לחום הנוזל להירגע ולהרגיע את גבכם.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

כאשר חווים כאבי גב במהלך ההיריון, חשוב להישאר פעילים ולתרגל תנוחה טובה.הקפד לנעול נעליים תומכות ולהשאיר את שרירי הליבה שלך בכל עת.זה יעזור להוריד את הלחץ מהגב ולספק הקלה נחוצה.

חלק 2: תרופות סבתות אחרות לכאבי גב במהלך ההיריון

הריון יכול להיות מרגש וגם מכריע.ככל שגופך משתנה ואתה מתכונן לבוא תינוקך, אתה עלול לחוות כאב ואי נוחות באזורים שונים.אחד הנושאים הנפוצים ביותר שנשים בהריון מתמודדות הוא כאבי גב.אם אתם נאבקים עם כאבי גב במהלך ההיריון שלכם, הנה כמה תרופות סבתות נוספות שתוכלו לנסות.

קומפרס ג’ינג’ר

קומפרס ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מכאב ודלקת.כדי להכין דחיסת ג’ינג’ר, תזדקק לכוס אחת של שורש ג’ינג’ר, ארבע כוסות מים ובד.מביאים את המים לרתיחה ומוסיפים את שורש הג’ינג’ר.מבשלים למשך 10 דקות ואז מסננים את שורש הג’ינג’ר.משרים בד בתה הג’ינג’ר ומרחי אותו ישירות על אזור הגב הסובל מכאבים.אתה יכול גם להשתמש בבקבוק מים חמים או כרית חימום כדי למרוח את הדחיסה.

קומפרס מלפפון

מלפפונים משמשים זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל כאבי גב.כדי להכין דחיסת מלפפון, תזדקק למלפפון גדול אחד, שתי כוסות מים ובד.קלף את המלפפון וחותך אותו לחתיכות קטנות.מניחים את חתיכות המלפפון בבלנדר ובמחית עד שהיא יוצרת משחה חלקה.מוסיפים את שתי כוסות המים ומערבבים שוב.משרים מטלית במשחת המלפפון ומרחים ישירות על אזור הגב הסובל מכאבים.

תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מכאב ודלקת.להכנת תה קמומיל, תזדקק לכפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים, כוס מים רותחים ומסננת תה.הניחו את פרחי הקמומיל בתה התהנר ותלול במים הרותחים למשך 10 דקות.מסננים את פרחי הקמומיל ותיהנו מהתה שלכם.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש כדי להמתיק את התה.

קומפרס פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע ביכולתו להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.כדי להכין דחיסת פלפל קאיין, תזדקק לשתי כפות פלפל קאיין, כוס מים רותחים ובד.מניחים את פלפל הקאיין בכוס ושופכים מעליו את המים הרותחים.משרים בד בתערובת פלפל קאיין ומרחים ישירות על אזור הגב הסובל מכאבים.

מסקנה

כאבי גב במהלך ההיריון הם נושא שכיח שנשים רבות חוות.אמנם אין תרופה לכאבי גב, אך ישנם כמה תרופות סבתות טבעיות שתוכלו לנסות לספק הקלה.תרופות אלה כוללות קומפרס ג’ינג’ר, קומפרס מלפפון, תה קמומיל וקומפרס פלפל קאיין.עם מעט ניסויים, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את התרופה שמתאימה לך ביותר.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לכאבי גב במהלך ההיריון?

א: כמה תרופות טבעיות לכאבי גב במהלך ההיריון כוללים קומפרס ג’ינג’ר, קומפרס מלפפון, תה קמומיל וקומפרי פלפל קאיין.

ש: האם כאבי גב במהלך ההיריון תקינים?

א: כן, כאבי גב במהלך ההיריון הם תקינים.ככל שגופך משתנה והתינוק שלך גדל, אתה עלול לחוות כאב ואי נוחות באזורים שונים.

לסיכום, כאבי גב במהלך ההיריון הם נושא שכיח שנשים רבות חוות.אמנם אין תרופה לכאבי גב, אך ישנם כמה תרופות סבתות טבעיות שתוכלו לנסות לספק הקלה.החל מקומרי ג’ינג’ר ודחיית מלפפון ועד תה קמומיל וקומפרס פלפל קאיין, יש המון תרופות טבעיות בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור להקל על כאבי הגב.עם מעט ניסויים, אתה אמור להיות מסוגל למצוא את התרופה שמתאימה לך ביותר.כמו תמיד, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים עבורך ועבור תינוקך.

למידע נוסף על כאבי גב במהלך ההיריון, עיין בוויקיפדיה הגדרה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן