דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ברכיים בילדים – 23 תרופות של סבתא מוסמכת וזקנה
dbddd ddadbdddd dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedda

כאבי ברכיים בילדים – 23 תרופות של סבתא מוסמכת וזקנה

מה זה כאבי ברכיים אצל ילדים?

כאבי ברכיים אצל ילדים הם בעיה שכיחה.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל שימוש יתר, פציעה, כאבי גידול ודלקת פרקים.חשוב לזהות את הגורם לכאב ולפנות לטיפול רפואי אם הכאב נמשך או מחמיר.ניתן להגביל כאבי ברכיים לאזור ספציפי של הברך או שניתן לחוש אותו לאורך כל הדרך.זה יכול להיות כאב עמום, כאב חד או תחושה פועמת.הטיפול תלוי בגורם לכאבי הברך ויכול לכלול מנוחה, פיזיותרפיה, תרופות ושינויים באורח החיים.

23 הסעדים של סבתא מוסמכת וזקנה לכאבי ברכיים אצל ילדים

כאבי ברכיים אצל ילדים יכולים להיות מאתגרים לטיפול, אך ישנן כמה שיטות מנוסות ואמיתיות ששימשו במשך דורות.להלן 23 סעדים מוסמכים וזקנים לסבתא לכאבי ברכיים אצל ילדים:

1.קרח וחום

החלת קרח או חום על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.יש ליישם קרח למשך 15 דקות בכל פעם.ניתן ליישם חום עם בקבוק מים חמים, כרית חימום או מגבת חמה למשך 15 דקות בכל פעם.

2.עיסוי

עיסוי בעדינות של האזור המושפע יכול לעזור להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת.עיסוי יכול להיעשות עם שמנת או שמן מתמחה, או עם קרם רגיל.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים והמפרקים של הברך, הפחתת הכאב והדלקת.חשוב להקשיב לגופך ולא להגזים.

4.מנוחה

מנוחה של האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.חשוב להשיג מספיק מנוחה ולא להגזים.

5.מתיחות

מתיחת השרירים ומפרקי הברך יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.חשוב למתוח בעדינות ולא למותק יתר.

6.אמבטיות מלח אפסום

השריית האזור הפגוע באמבט מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.האמבטיה צריכה להימשך 15 דקות וצריכה להיות אחריה מקלחת קרירה.

7.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד עשב אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או להוסיף למזון.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זה יכול להילקח כתוסף או להוסיף למזון או לשקיות.

10.קרם קפסאיצין

קרם הקפסאיצין מיוצר מפלפלי צ’ילי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.יש ליישם אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

11.ארניקה

ארניקה הוא עשב שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם אקטואלי.

12.Comfrey

קומפרי הוא עשב שיכול לעזור להפחית כאב ודלקת.ניתן לקחת אותו כתוסף או ליישם אקטואלי.

13.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לקחת אותו כתוסף.

14.שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר הוא אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לקחת אותו כתוסף.

15.עיסוי שמן אתרי

עיסוי שמן אתרי יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לערבב שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס עם שמן נשא ולעסוק באזור הפגוע.

16.דיקור סיני

דיקור סיני יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זוהי סוג של רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים קטנטנות לעור.

17.כוסות רוח

כוסות רוח היא סוג נוסף של רפואה סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.זה כרוך ב

חלק 2: תרופות טבעיות לכאבי ברכיים אצל ילדים – 23 תרופות מוסמכות וותיקות

כאבי ברך ב- ChildrEN יכול להיות מצב קשה ומציק הן לילד והן להורה.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.להלן 23 תרופות של סבתא מוסמכת וזקנה שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי ברכיים אצל ילדים.

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם דרך פשוטה ויעילה מאוד להפחתת דלקת ולהפחתת הכאב.פשוט קח מטלית נקייה וספוג אותו במים קרים, ואז החל על האזור המושפע עד 30 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה נחוצה.

2.קומפרסים חמים

ניתן להשתמש ב

קומפרסים חמים בשילוב עם קומפרסים קרים כדי להפחית את הכאב.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים חמים ומרחי על האזור הפגוע עד 30 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את הנוקשות ולקדם ריפוי.

3.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת דלקת ולקידום ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה ולאפשר לילדך להשרות בו עד 20 דקות בכל פעם.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.תרגילי מתיחה עדינים ופעילויות בעלות השפעה נמוכה יכולים לעזור לחזק את השרירים סביב הברך ולהפחית את הכאב.חשוב להתחיל לאט ובהדרגה להגדיל את עוצמת התרגיל כאשר הכאב שוכך.

5.עיסוי

העיסוי

יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.חשוב להשתמש בתנועות עדינות ומעגליות ולשים לב לכל תחומי רוך.עדיף לפנות לייעוץ של מטפל בעיסוי מקצועי כדי להבטיח שילדך יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

6.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא יכולות להיות דרך נהדרת להפחית כאב ולקדם ריפוי.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בכאבי ברכיים אצל ילדים כוללים כורכום, ג’ינג’ר, ג’ינסנג ובוסווליה.חשוב לפנות לעצותיו של צמחי מרפא מוסמכים לפני שתשתמש בתרופות צמחיות כלשהן.

7.עטיפת מלח אפסום

ניתן להשתמש ב

ניילון מלח אפסום להפחתת כאב ונפיחות.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה בתמיסה של מלח ומים אפסום ומורחים על האזור הפגוע.השאר את העטיפה דולקת עד 20 דקות ואז הסר.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

8.דיקור סיני

דיקור סיני יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים זעירות לנקודות ספציפיות בגוף.חשוב לפנות לייעוץ של דיקור מוסמך כדי להבטיח שילדך יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

9.Acupressure

אקופרסורה היא סוג של רפואה סינית מסורתית הכרוכה ביישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.חשוב לפנות לייעוץ של מתרגל אקופרסורה מוסמך כדי להבטיח שילדך יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

10.חבילת קרח

חבילת קרח יכולה להיות דרך נהדרת להפחית כאב ונפיחות.פשוט מרחי חבילת קרח על האזור המושפע עד 20 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה נחוצה.

מסקנה

כאבי ברכיים אצל ילדים יכולים להיות מצב קשה ומציק הן לילד והן להורה.אמנם חשוב לפנות לייעוץ רפואי מקצועי, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.הסעדים שנדונו במאמר זה מאושרים כולם וידוע כי הם יעילים בטיפול בכאבי ברכיים אצל ילדים.

שאלות נפוצות קשורות

מה הכי טוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן