דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן אצל ילדים – 20 תרופות של סבתא רפואית מהמטבח
dbddd dddf ddadc ddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadd

כאבי בטן אצל ילדים – 20 תרופות של סבתא רפואית מהמטבח

כאבי בטן אצל ילדים – 20 תרופות של סבתא רפואית מהמטבח

זו בעיה נפוצה עבור ההורים כאשר ילדיהם סובלים מכאבי בטן.זה יכול להיות זמן מדאיג ומלחיץ, במיוחד כשאתה לא יודע מה הסיבה או איך לעזור.למרבה המזל, ישנם מגוון רחב של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות של כאבי בטן.להלן 20 תרופות של סבתא רפואית מהמטבח שיכולים לעזור להקל על כאבי הבטן של ילדכם.

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על כאבי בטן.להכנת התה, פשוט תלול כפית ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש או לימון לקצת טעם.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נוספת של גיל לכאבי בטן.ידוע כי התה בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש או לימון לקצת טעם.

3.תה שומר

תה שומר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן.לתה יש תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.להכנת התה, תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש או לימון לקצת טעם.

4.תה מנטה

תה מנטה הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי בטן.לתה יש תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.להכנת התה, תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש או לימון לקצת טעם.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן.זה עוזר לאזן את רמות החומציות בקיבה ויכול לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותה אותו.

6.מי לימון

מי לימון הם תרופה נהדרת נוספת לכאבי בטן.הדרים בלימון מסייעים להפחתת רמות החומציות בבטן, מה שיכול לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים ושותים אותו.

7.פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן.זה עוזר לספוג רעלים מהבטן ויכול לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פחם מופעל עם כוס מים ושתה אותה.

טיפ:

זה יכול להיות מועיל לשמור על יומן של כאבי בטן של ילדך.זה יעזור לך לזהות כל דפוסים או מפעילים שיכולים לגרום לכאבי הקיבה.

8.יוגורט

יוגורט הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן.הוא מכיל פרוביוטיקה המסייעת להחזיר את איזון החיידקים הבריאים בבטן, שיכולים לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, אכלו כוס יוגורט רגיל או הוסיפו סקופ לשייקים האהובים עליכם.

9.דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן.זה עוזר להרגיע את הבטן ויכול לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ושותה אותו.

10.תוספי קמומיל

תוספי קמומיל הם תרופה נהדרת לכאבי בטן.ידוע כי התוספים בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, קח תוסף קמומיל אחד פעמיים ביום.

11.תוספי מנטה

תוספי מנטה הם תרופה נהדרת נוספת לכאבי בטן.ידוע כי התוספים הם בעלי תכונות אנטי-עוויתות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.לשימוש, קח תוסף מנטה אחד פעמיים ביום.

12.תוספי שורש ליקוריץ </h

תרופות מסורתיות לכאבי בטן אצל ילדים

כאבי בטן אצל ילדים יכולים להיות אמקור לדאגה ודאגה רבה להורים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות ביתיות מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את כאבי הבטן של הילד.להלן 20 תרופות של סבתא רפואית מהמטבח שיכולות לעזור להקל על כאבי בטן של הילד.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי בטן ובעיות עיכול אחרות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ונותנים אותו לילד לשתות.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו חתיכת שורש ג’ינג’ר בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה וממתיקים בדבש, אם רוצים.תן את התה לילד ללגום.

תה קמומיל

קמומיל משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-עקסמודיות ומרגישות כאבים.להכנת תה קמומיל, תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך 10 דקות.תן את התה לילד ללגום.

זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה ביתית פופולרית לכאבי בטן בגלל תכונותיהם האנטי-עקסמודיות ומרגישות הכאב.לשימוש, ערבבו כפית אחת של זרעי כמון בכוס מים חמים ונותנים אותה לילד לשתות.

זרעי שומר

על פי ההערכה, זרעי שומר הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, מערבבים כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים ונותנים אותה לילד לשתות.

מיץ לימון

מיץ לימון משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ונותנים אותו לילד לשתות.

יוגורט

על פי ההערכה, ליוגורט יש תכונות פרוביוטיקה, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, תן לילד כוס יוגורט רגיל ולא ממותק.

בננות

בננות משמשות זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי בטן.על פי ההערכה, הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, תן לילד בננה קטנה.

רוטב תפוחים

על פי ההערכה, לרוטב תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, תן לילד קערה קטנה של רוטב תפוחים לא ממותק.

קינמון

על פי ההערכה, לקינמון יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, ערבבו כפית קינמון אחת בכוס מים חמים ונותנים אותה לילד לשתות.

PEPPERMINT


על פי ההערכה, מנטה בעלת תכונות אנטי-עקסמודיות ומרגיעות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, תלול שקית תה מנטה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.תן את התה לילד ללגום.

זרעי קרוואן

על פי ההערכה, זרעי מטרה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, מערבבים כפית אחת של זרעי מטרה בכוס מים חמים ונותנים אותה לילד לשתות.

ליקריץ

על פי ההערכה, ליקריץ יש תכונות אנטי-עקסמודיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של כאבי בטן.לשימוש, תלול שקית תה ליקריץ בכוס מים חמים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן