דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן לילדים – 12 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטיפול יעיל
dbddd dddf dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc

כאבי בטן לילדים – 12 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטיפול יעיל

כאבי בטן אצל ילדים: 12 תרופות של סבתא לטיפול יעיל
כאשר ילד מתלונן על כאב בטן, זה דאגה נפוצה להורה.מה יכול להיות לא בסדר?האם זה משהו רציני?האם זה משהו פשוט?בעוד שרופא ילדים הוא תמיד המקור הטוב ביותר לייעוץ רפואי, ישנם גם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות ששימשו במשך מאות שנים, כמו אלה שהועברו מסבתות.להלן 12 תרופות של סבתא כדי לעזור להקל על כאב הבטן של הילד ולספק טיפול יעיל.

1.דחיסת חום

קומפרס חם יכול לעזור להרגיע את בטן של ילד ולהביא הקלה.כדי להכין דחיסה, להשרות מגבת קטנה במים חמים ולהסתובב.הניחו את המגבת החמה על בטנו של ילדכם והשאירו אותה במקום חמש עד עשר דקות.עם זאת, בדוק תמיד עם רופא הילדים שלך לפני שתחיל כל סוג של דחיסה על בטן של ילד.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול רבות, כולל כאבי בטן.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לטפל בכאבי בטן של ילד, מגרד כפית אחת של ג’ינג’ר טרי ומערבב אותו עם דבש.תן את התערובת לילדך כדי להקל על אי הנוחות.

טיפ ייחודי

אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת שתי כוסות מים והוספת כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד.תן לתה תלול במשך חמש דקות לפני שהוא מתאמץ.תן לילדך כמה לגימות קטנות של תה הג’ינג’ר כדי לעזור להקל על כאב הבטן שלהם.

3.שומר

שומר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.להכנת תה שומר, הרתיחו אחת לשתי כפיות זרעי שומר בכוס מים אחת למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעביר אותו לילדכם.

4.תה קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול רבות, כולל כאבי בטן.להכנת תה קמומיל, תלול אחת לשתי כפיות של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעביר אותו לילדכם.תה הקמומיל יעזור להרגיע את בטנם ולהקל על כל אי נוחות שהם עשויים לחוש.

5.תה מנטה

מנטה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הבטן של הילד.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעביר אותו לילדכם.תה המנטה יעזור להקל על כל אי נוחות שהם עשויים לחוש.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.תן את התערובת לילדך כדי להקל על אי הנוחות שלהם.

7.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.כדי להשתמש ביוגורט, תן לילדך כמה כפות של יוגורט רגיל או מערבבים אותו עם קצת פירות טריים.היוגורט יעזור להרגיע את הבטן ולהקל על כל אי נוחות שהם עשויים לחוש.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים.תן את התערובת לילדך כדי להקל על אי הנוחות שלהם.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.כדי להשתמש בשורש ליקוריץ, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעביר אותו לילדכם.תה שורש ליקוריץ יעזור להרגיע את בטנם ולהקל על כל אי נוחות שהם עשויים לחוש.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.כדי להשתמש בקינמון, מערבבים כפית אחת של קינמון טחון עם כוס מים חמים.תן את התערובת לילדך כדי להקל על אי הנוחות שלהם.

11.זרעי אניס

זרעי אניס הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על כאב הבטן של הילד.כדי להשתמש בזרעי אניס, תלול כפית אחת של זרעי אניס בכוס מים רותחים אחדr חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעביר אותו לילדכם.תה זרעי האניס יעזור להרגיע את

הבנת הגורמים לכאבי בטן של ילדים

כאבי בטן הם בעיה שכיחה אצל ילדים, שיכולה להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים.אלה כוללים אכילת יתר, מחלות במערכת העיכול, אלרגיות למזון ועצירות.זה יכול להיות גם סימפטום של מצב רפואי בסיסי כמו דלקת בדרכי השתן, דלקת התוספתן, אבני כליות, מחלת קרוהן או מחלת צליאק.כדי לוודא שילדך מקבל את הטיפול הנכון לכאבי הבטן שלהם, חשוב להבין את הגורם הבסיסי.

הסעדים של סבתא לטיפול יעיל

אם ילדכם סובל מכאבי בטן, המחשבה הראשונה שלכם עשויה להיות להגיע לבקבוק תרופות ללא מרשם.אמנם זה יכול להיות טיפול יעיל במקרים מסוימים, אך ישנם גם מספר תרופות מסורתיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי בטן אצל ילדים.להלן 12 תרופות של סבתא אתה יכול לנסות לעזור להקל על אי הנוחות של ילדך.

1.ג’ינג’ר אייל

ג’ינג’ר אייל הוא תרופה קלאסית לכאבי בטן אצל ילדים.המשקה המוגזים עוזר ליישב את הקיבה ונחשב להפחית את הבחילה.לקבלת יתרונות נוספים, אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לג’ינג’ר אייל.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית לכאבי בטן אצל ילדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.אתה יכול להמתיק אותו במעט דבש אם תרצה.

3.קומפרס חם

קומפרס חם יכול להועיל להפחתת כאבי בטן אצל ילדים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים חמים ומרחי אותו על האזור הפגוע.החום עוזר להרפות את שרירי הבטן, שיכולים להפחית התכווצויות וכאב.

4.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי בטן אצל ילדים.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית התכווצויות ונפיחות.אתה יכול להמתיק אותו במעט דבש אם תרצה.

5.תה שומר

תה שומר הוא תרופה מסורתית לכאבי בטן אצל ילדים.יש לו תכונות קרמינטיביות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות וההתכווצות.אתה יכול להמתיק אותו במעט דבש אם תרצה.

6.יוגורט

יוגורט יכול להועיל להפחתת כאבי בטן אצל ילדים.הפרוביוטיקה ביוגורט יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות וההתכווצות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול להועיל להפחתת כאבי בטן אצל ילדים.החומצה האצטית בחומץ מסייעת להפחתת הנפיחות והתכווצויות.אתה יכול להוסיף כפית דבש לחומץ כדי להפוך אותו ליותר טעים.

8.שום

שום הוא תרופה מסורתית לכאבי בטן אצל ילדים.תרכובות הגופרית בשום יכולות לעזור להפחית את הנפיחות וההתכווצות.אתה יכול להוסיף שום לאוכל של ילדך או להכין תה שום על ידי ריסוק כמה שיני ציפורן והוספתו למים חמים.

9.מי לימון

מי לימון הם תרופה מסורתית לכאבי בטן אצל ילדים.חומצת לימון בלימון יכולה לעזור להפחית את הנפיחות וההתכווצות.אתה יכול להוסיף כפית דבש למי הלימון כדי להפוך אותם ליותר טעימים.

10.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה מסורתית לכאבי בטן אצל ילדים.השמנים האתריים בכמון יכולים לעזור להפחית את הנפיחות וההתכווצות.אתה יכול להוסיף כפית זרעי כמון לכוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים ביום.

11.עלי מנטה

עלי מנטה הם תרופה מסורתית לכאבי בטן אצל ילדים.המנטול במנטה יכול לעזור להפחית את הנפיחות וההתכווצות.אתה יכול להוסיף כפית עלי נענע לכוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים ביום.

12.זרעי שומר </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן