דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן אצל ילדים – 18 תרופות של סבתא עתיקה ובטוחה
dbddd dddf ddadc ddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadaadda

כאבי בטן אצל ילדים – 18 תרופות של סבתא עתיקה ובטוחה

כאבי בטן אצל ילדים יכולים להיות זמן מדאיג לכל הורה.מהתכווצויות מדי פעם לכאבי בטן כרוניים, זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות כדי לעזור לילדכם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות וטבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להקל על אי הנוחות של כאבי בטן.להלן 18 תרופות של סבתא עתיקה ובטוחה לכאבי בטן אצל ילדים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי בטן אצל ילדים.להלן כמה תרופות צמחיות מנוסות ונבדקות לכאבי בטן:

  • תה קמומיל -קמומיל שימש זה מכבר להרגעת כאבי בטן.תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים במשך חמש דקות ותנו לילדכם לשתות אותו לאורך כל היום כדי להקל על אי הנוחות.
  • תה ג’ינג’ר -ג’ינג’ר ידוע באנטי-דלקתיות ואנטי-נושאה שלותכונות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכאבי בטן.תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים במשך חמש דקות ותן לילדכם לשתות אותו לאורך כל היום כדי להקל על אי הנוחות.
  • תה פפרמינט -מנטה משמש זה מכבר להרגיע כואבי בטן.תלול תיק תה מנטה בכוס מים חמים במשך חמש דקות ותן לילדכם לשתות אותו לאורך כל היום כדי לעזור להקל על אי הנוחות.

תרופות ביתיות

תרופות ביתיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי בטן אצל ילדים.להלן כמה תרופות ביתיות מנוסות ונבדקות לכאבי בטן:

  • דחיסה חמה -יישום דחיסה חמה על האזור הפגוע יכול לעזור להקל עלאִי נוֹחוּת.מלאו בקבוק מים חמים במים חמים והניחו אותו על הבטן למשך 10-15 דקות.
  • חומץ תפוחים -חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את הבטן בבטן בבטן בטן.כאבים.מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ותנו לילדכם לשתות אותו לאורך כל היום כדי לעזור להקל על אי הנוחות.
  • מי לימון -מי לימון יכולים לעזור להרגיע בטן נסערת.מערבבים כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים ותנו לילדכם לשתות אותו לאורך כל היום כדי להקל על אי הנוחות.

טיפ ייחודי ומועיל

אם ילדכם חווה כאבי בטן כרוניים, חשוב להתייעץ עם הרופא שלכם כדי לשלול מצבים רפואיים בסיסיים.

שינויים תזונתיים

ביצוע כמה שינויים פשוטים בתזונה של ילדכם יכול לעזור להקל על כאבי בטן.להלן כמה שינויים תזונתיים פשוטים לנסות:

  • הגדלת צריכת סיבים -הגדלת צריכת הסיבים של ילדך יכולה לעזור להקל על כאבי בטןואכלו דגנים מלאים, פירות, ירקות, קטניות ואגוזים כדי להגביר את צריכת הסיבים.
  • הפחית את צריכת הקפאין -קפאין יכול להחמיר את כאבי הקיבה.צמצם את צריכתו של ילדכם של המשקאות המכילים קפאין, כמו קפה וסודה.
  • הימנע מאוכל חריף -אוכל חריף יכול להחמיר את כאבי הבטן.הגבל את צריכת המזונות המתובלים של ילדך ובחר באלטרנטיבות מתונות יותר.
  • </

    1.תה קמומיל

    תה קמומיל שימש כתרופה במשך דורות והוא בחירה פופולרית לכאבי בטן אצל ילדים.יש לו השפעה אנטי דלקתית וידוע כי הוא מסייע בהפחתת כאב ואי נוחות.לעשותהתה, שופכים 1 כוס מים רותחים על כפית פרחי קמומיל מיובשים.תלול את התה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילד לשתות את התה 2-3 פעמים ביום.

    2.תה ג’ינג’ר

    תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן אצל ילדים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.להכנת התה, פשוט הביאו כוס מים לרתיחה והוסיפו 1 כפית שורש ג’ינג’ר טרי מגורד.מבשלים 5-10 דקות, ואז מסננים וממתיקים דבש אם רוצים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילד לשתות את התה 2-3 פעמים ביום.

    3.תה מנטה

    תה מנטה הוא בחירה פופולרית נוספת לכאבי בטן אצל ילדים.יש לו השפעה אנטי-עקסמודית ויכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.להכנת התה, שפכו 1 כוס מים רותחים מעל כפית עלי מנטה מיובשים.תלול למשך 10-15 דקות, ואז מסננים וממתיקים דבש אם רוצים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילד לשתות את התה 2-3 פעמים ביום.

    4.תה קינמון

    תה קינמון הוא תרופה יעילה לכאבי בטן אצל ילדים.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להרגיע את מערכת העיכול.להכנת התה, שפכו 1 כוס מים רותחים מעל כפית קינמון טחון.תלול את התה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ומוסיפים כפית דבש כדי להמתיק.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילד לשתות את התה 2-3 פעמים ביום.

    5.תה ליקריץ

    תה ליקוריץ הוא תרופה יעילה לכאבי בטן אצל ילדים.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.להכנת התה, שפכו 1 כוס מים רותחים על כפית שורש ליקוריץ מיובש.תלול את התה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים וממתיקים בדבש אם רוצים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילד לשתות את התה 2-3 פעמים ביום.

    6.תה שומר

    תה שומר הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן אצל ילדים.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להרגיע את מערכת העיכול.להכנת התה, שפכו 1 כוס מים רותחים על 1 כפית זרעי שומר מרוסקים.תלול את התה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים וממתיקים בדבש אם רוצים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תן לילד לשתות את התה 2-3 פעמים ביום.

    7.חומץ תפוחים

    חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לכאבי בטן אצל ילדים.ידוע שיש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.לשימוש, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתה את הילד 2-3 פעמים ביום.

    8.מי לימון

    מי לימון הם תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן אצל ילדים.ידוע שהוא מסייע בהפחתת בחילה ויכול לעזור להרגיע את מערכת העיכול.להכנת המשקה, מערבבים מיץ של לימון בכוס מים חמים ולגרום לילד לשתות אותו 2-3 פעמים ביום.

    9.יוגורט

    יוגורט הוא תרופה יעילה לכאבי בטן אצל ילדים.ידוע שיש לו תכונות פרוביוטיקה, שיכולות לעזור להפחית דלקת ויכולה לעזור להרגיע את מערכת העיכול.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, האם הילד יאכל כוס יוגורט רגיל ולא ממותק 2-3 פעמים ביום.

    10.דחיסת קמומיל

    דחיסת קמומיל היא תרופה יעילה לכאבי בטן אצל ילדים.כדי להכין את הדחיסה, תלולות 1-2 כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ומשרים בד בנוזל.החל את הדחיסה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן