דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב לילדים – 20 תרופות של סבתא ואורגנית מומלצות
ddaddf dbddd dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddddad

גרון כואב לילדים – 20 תרופות של סבתא ואורגנית מומלצות

מהו כאב גרון?

כאב גרון הוא דלקת בגרון הנגרם בדרך כלל על ידי נגיפים או חיידקים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות, אוויר יבש, עישון ומגרים אחרים.כאשר מתרחש כאב גרון, הוא בדרך כלל מלווה בכאב, קושי בבליעה ותחושה של גוש בגרון.

הסעדים של סבתא

סבתות ידועות שיש להן תמיד תרופה כמעט לכל דבר, וגרונות כאב אינן יוצאת דופן.להלן 20 מהתרופות המומלצות ביותר שלהם כדי להקל על כאב גרונו של הילד.

1.דבש ולימון

הוספת כפית דבש וכמה טיפות לימון לכוס מים חמים יכולה להיות תרופה מרגיעה לכאבי גרון.הדבש עוזר לצבוע את הגרון והלימון עוזר להפחית דלקת.

2.שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי טבעי.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל של ילדך או להכין איתו תה על ידי הוספת כמה שיני שום למים רותחים ומאמץ.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי גרון.הוסף כפית חומץ תפוחים לספל מים חמים ולשתה אותו לאט.

4.מיץ בצל

ניתן להשתמש במיץ בצל לטיפול בכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לשניים וסחט ממנו את המיץ.תן לילדך לשתות את המיץ לאט.

5.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים ותגרום לילד שלך לגרור איתו כמה דקות.

6.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי טבעי.אתה יכול להכין איתו תה על ידי הוספת כפית אבקת כורכום לכוס מים רותחים ומתאמץ.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית שורש מרשמלו לכוס מים רותחים ותן לו תלול.מסננים ושיהיה ילדכם לשתות את התה לאט.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לכאבי גרון.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל של ילדך או להכין איתו תה על ידי הוספת כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי למים רותחים ומאמץ.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית שורש ליקריץ לכוס מים רותחים ותן לו תלול.מסננים ושיהיה ילדכם לשתות את התה לאט.

10.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה טבעית לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית של אלם חלקלק לכוס מים רותחים ותן להם תלול.מסננים ושיהיה ילדכם לשתות את התה לאט.

11.שום ודבש

ניתן להשתמש בשום ודבש יחד לטיפול בכאבי גרון.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.תן לילדך לבלוע את התערובת לאט.

12.טימין

ניתן להשתמש בטימין לטיפול בכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית טימין לכוס מים רותחים ותן להם תלול.מסננים ושיהיה ילדכם לשתות את התה לאט.

13.מים חמים

שתיית מים חמים יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.וודאו שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שהם יכולים לעצבן את גרונו של ילדכם.

14.Steam

קיטור יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.תן לילדך לשבת בחדר אמבטיה מהביל כמה דקות.

15.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לכאבי גרון.אתה יכול להוסיף אותו לאוכל של ילדך או להכין איתו תה על ידי הוספת כפית קינמון לכוס מים רותחים ומאמץ.

16.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור ל

גורמים נפוצים לגרונות כואבים לילדים

גרון כואב הם מחלה נפוצה לילדים, במיוחד בחודשי החורף שבהם נגיפי קר ושפעת נמצאים בשיאם.כאב גרון יכול להיגרם על ידי זיהום חיידקי, כמו גרון סטרפ או מונונוקליוזיס, או זיהום נגיפי, כמו הצטננות.גורמים אחרים לגרון כואב אצל ילדים כוללים אלרגיות, אוויר יבש ומגרים כמו עשן.

הסעדים של סבתא לגרון כואב לילדים

סבתות מציעות תרופות טבעיות לגרונות כאב במשך דורות.אמנם עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסו אף אחד מהסעדים הללו, אך לרוב הם יכולים לספק הקלה בגרון כואב קל.להלן 20 תרופות של סבתא לגרון כואב לילדים:

1.תערובת דבש ולימון

מערבבים כף דבש אחת עם מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים ולשתה אותו כל כמה שעות.השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע ולצפות את הגרון, ואילו המים החמים עוזרים לשחרר ריר.

2.גרגר מי מלח

מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ולגרש את ילדכם לגרוס אותו מספר פעמים ביום.המלח עוזר להוציא עודף נוזלים מהגרון, ומפחית דלקת וכאב.

3.חומץ תפוחים

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתה אותו שלוש פעמים ביום.האופי החומצי של החומץ מסייע בהפחתת דלקת וכאב.

4.תה ג’ינג’ר

תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

5.תה שום

מרסקים שתי שיני שום וחולקות אותם בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

6.תה שורש מרשמלו

תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

7.חלב כורכום

מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ולשתה את ילדכם פעמיים עד שלוש ביום.התכונות האנטי דלקתיות של כורכום עוזרות להפחתת כאב ודלקת.

8.תה קינמון

מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

9.תה חילבה

מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

10.תה ליקריץ

מערבבים כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

11.מיץ בצל

מערבבים כפית אחת של מיץ בצל שחולץ טרי בכוס מים חמים ולגרום לילדכם לשתות אותו פעמיים ביום.התכונות האנטי דלקתיות של מיץ בצל עוזרות להפחתת כאבים ודלקת.

12.תה ציפורן

תלולות שתי ציפורן בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש לפי הטעם.תן לילדך לשתות את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

13.מיץ לימון

מערבבים כפית אחת של מיץ לימון שחולץ טרי בכוס מים חמים ולגרום לילדכם לשתות אותו פעמיים ביום.האופי החומצי של מיץ לימון מסייע בהפחתת דלקת וכאב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן