דף הבית » תרופות סבתא » יבלות מעישון על מיתרי הקול – 4 תרופות של סבתא בריאה שכדאי להכיר
dddcddaa dedaddaddf dadc deddaadad ddaddc  daadaddaddaa dadc da

יבלות מעישון על מיתרי הקול – 4 תרופות של סבתא בריאה שכדאי להכיר

ההשפעה של עישון על מיתרי קול ויבלות

עישון נקשר למגוון בעיות רפואיות, אך אנשים רבים עשויים שלא להיות מודעים לסכנה שהיא מהווה למיתרי הקול.עישון עלול לגרום למיתרי הקול להתייחס ולפתח יבלות, מה שעלול לגרום לבעיות קוליות חמורות ואפילו לסרטן חוט הקול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את השפעות העישון על מיתרי הקול והיבלות.

השפעות העישון על מיתרי הקול

עישון עלול לגרום לדלקת בחוט הקול, מה שעלול להוביל לנפיחות, גירוי ונודולי חוט ווקאלי.עם הזמן, גושים אלה יכולים להוביל לשינויים במיתרי הקול שיכולים להקשות על הדיבור או לשיר.עישון יכול גם לגרום להיווצרות יבלות על מיתרי הקול, מה שעלול גם לגרום לקושי בדיבור.בנוסף, עישון יכול לגרום למיתרי הקול להתייבש, מה שעלול להוביל לצרידות ועייפות.

4 הסעדים של סבתא בריאה שכדאי להכיר

אמנם אין תרופה ליבלות חוט ווקאלי הנגרמות כתוצאה מעישון, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את השפעות העישון על מיתרי הקול.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר.

H2: תה ג’ינג’ר
תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לדלקת ויבלות בחבל הקול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע את מיתרי הקול המודלקים.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסיפו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.ואז מסננים את התה ושותים אותו פעמיים ביום.

H2: דבש ולימון
דבש ולימון הם שני מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את דלקת החוט הקולי והיבלות.מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ומגרדים עם התערובת למשך חמש דקות.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: שורש מרשמלו
שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית פופולרית ליבלות חוט ווקאלי ודלקת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.להכנת תה שורש מרשמלו, הוסיפו כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום.

H3: טיפ מועיל
חשוב להישאר לחות בעת שימוש באחד מהתרופות הללו.שתו הרבה מים לאורך היום כדי לעזור לשטוף רעלים ולשמור על בריא מיתרי הקול.

H2: שורש ליקוריץ
שורש ליקריץ הוא תרופה פופולרית נוספת ליבלות חוט ווקאלי ודלקת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.להכנת תה שורש ליקריץ, הוסף כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש לכוס מים רותחים ותלול למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים עד שלוש ביום.

סיכום
ניתן להשתמש בארבעת התרופות הטבעיות הללו כדי להפחית את השפעות העישון על מיתרי הקול והיבלות.עם זאת, אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי מקצועי.אם יש לך בעיות או חששות של כבל ווקאלי, חשוב להתייעץ עם רופא.

רמדי מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית מצוינת ליבלות על מיתרי קול הנגרמים כתוצאה מעישון.יש לו תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהפצתן.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים לימון לשניים וסחטו את המיץ על האזור הפגוע.השאירו את המיץ במשך 15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.לעשות זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות אמורה לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהן להתפשט עוד יותר.

תרופת שום

שום הוא עוד תרופה ביתית נהדרת ליבלות על מיתרי קול בגלל עישון.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי חזקות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהם להתפשט.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.מרחו תערובת זו על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 20 דקות לפני שטיפתם במים פושרים.לעשות זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות אמורה לעזור ל- Rלהקים את גודל היבלות ומונע מהן להתפשט עוד יותר.

תרופת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת ליבלות על מיתרי ווקאלית הנגרמים כתוצאה מעישון.יש לו תכונות טבעיות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהם להתפשט.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ התפוחים והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.לעשות זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות אמורה לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהן להתפשט עוד יותר.

תרופת קליפות בננה

Banana Peel הוא תרופה טבעית נהדרת ליבלות על מיתרי קול בגלל עישון.יש לו תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהם להתפשט.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח חתיכת קליפת בננה ושפשף אותה בעדינות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.לעשות זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות אמורה לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהן להתפשט עוד יותר.

ארבעת התרופות הבתים הללו ליבלות על מיתרי ווקאליות הנגרמים כתוצאה מעישון הם פשוטים, בטוחים ויעילים.כולם טבעיים ואין להם תופעות לוואי, ולכן כדאי לנסות אם אתה רוצה להיפטר מהיבלות במהירות ובבטיחות.זכור להיות בקנה אחד עם הטיפולים ולמלא אחר ההוראות בזהירות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

  • ש: איך אני יודע אם הסעדים האלה יעבדו בשבילי?
    ת: הסעדים הללו כולם טבעיים ואין להם תופעות לוואי, ולכן הן שווה לנסות.עם זאת, עליך להתייעץ תמיד עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתנסה טיפולים חדשים.
  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
    ת: עליך להשתמש בתרופות אלה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, לסיכום, ניתן לטפל ביבלות על מיתרי קול הנגרמים כתוצאה מעישון בתרופות טבעיות כמו מיץ לימון, שום, חומץ תפוחים וקליפת בננה.תרופות אלה פשוטות, בטוחות ויעילות ויכולות לעזור להפחית את גודל היבלות ולמנוע מהפצתן.עם זאת, חשוב להתייעץ עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתנסה טיפולים חדשים ולהיות בקנה אחד עם הטיפולים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.למידע נוסף על יבלות על מיתרי קול שנגרמו כתוצאה מעישון, <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/smoking-relelated_diseises#vocal_cords_warts" garge="_ blank" rel="אנר נורפנר ש.הגדרת ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן