דף הבית » תרופות סבתא » יבלות בגרון – 11 משקמים וסעדים של סבתא מצוינים

יבלות בגרון – 11 משקמים וסעדים של סבתא מצוינים

מהן יבלות בגרון?

יבלות בגרון, הידועות גם בשם פפילומות הגרון, הן גידולים שפירים (לא סרטניים) הגדלים בגרון ובתיבת הקול.הם בדרך כלל נגרמים על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV).יבלות בגרון יכולות להשתנות בגודל ובצורה, והן יכולות להופיע בכל מקום בגרון, מהגרון (תיבת הקול) ועד האפיגלוטיס (הדש המכסה את צינור הסולרה).יבלות בגרון עלולות לגרום למספר תסמינים שונים, כמו צרידות, קושי נשימה, כאב גרון ושיעול.במקרים מסוימים הם יכולים להתפשט גם לחלקים אחרים בגוף.טיפול ביבלות בגרון כרוך בדרך כלל בניתוח להסרתם, או תרופות כדי לעזור להפחית את גודלם וחומרתם.

הסעדים של סבתא ליבלות בגרון

למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא שיכולים לעזור לטפל ביבלות בגרון.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מצבים רפואיים.להלן 11 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא ליבלות בגרון:

1.שום

לשום תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בשום כתרופה, מערבבים כף אחת של שום טחון עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי, שיכולים לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר עם התערובת מספר פעמים ביום למשך שבוע.

3.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

4.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

5.לימונים

לימונים עשירים בנוגדי חמצון וויטמינים, שיכולים לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בלימונים כתרופה, מערבבים את מיץ לימון אחד עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

6.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגר עם התערובת מספר פעמים ביום למשך שבוע.

7.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בשמן קיק כתרופה, מערבבים כפית אחת של שמן קיק עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

8.מיץ בצל

למיץ בצל יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש במיץ בצל כתרופה, מערבבים כף אחת של מיץ בצל עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

9.פפאיה

ל- PAPAYA תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בפפאיה כתרופה, מערבבים כף אחת של פפאיה מחית עם כף דבש אחת וצורכים את התערובת שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

10.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, שיכולות לעזור להפחית את גודל וחומרתם של יבלות בגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, ערבבו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש אחת וצורכים את ה- Mixture שלוש פעמים ביום למשך שבועיים.

הסעדים של סבתא לרפא יבלות בגרון

יבלות בגרון יכולות להיות מצב מאוד לא נוח ומביך לסבול ממנו.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במצב זה.מתרופות טבעיות כמו תה צמחי מרפא ועד אמצעים קיצוניים יותר כמו ניתוח, תרופות אלה יכולות לעזור לך להיפטר מהיבלות שלך בצורה יעילה ובטוחה.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם אחד הסעדים העתיקים והנפוצים ביותר של סבתא ליבלות בגרון.הם מכילים מגוון מרכיבים טבעיים, כמו קמומיל, ג’ינג’ר ותה ירוק, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולעורר ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית של תה הצמחים שבחרת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים אותו פעמיים ביום.

עלי מולין

עלים של

מולין הם תרופה מסורתית נוספת ליבלות בגרון.העלים מכילים תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולעורר ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית של עלי מולין מיובשים עם כוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, מסננים ושותים אותו פעמיים ביום.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה יעילה נוספת ליבלות בגרון.הם מכילים תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2-3 טיפות שמן עץ התה, שמן אקליפטוס או שמן לבנדר עם כפית שמן קוקוס.לעסות את התערובת הזו בעדינות בגרונך פעמיים ביום.

חומץ דבש וחומץ תפוחים

דבש וחומץ תפוחים הם שני תרופות של סבתא חזקות ליבלות בגרון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית שיכולה לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כף דבש עם כף חומץ סיידר תפוחים.החל תערובת זו על גרונך פעמיים ביום.

שום

שום הוא תרופה מסורתית נוספת ליבלות בגרון.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ריסקו 2-3 שיני שום ומערבבים אותו עם כפית דבש.לבלוע את התערובת הזו פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה יעילה נוספת ליבלות בגרון.הוא מכיל קפסאיצין, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולעורר ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, מסננים ושותים אותו פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה מסורתית נוספת ליבלות בגרון.הוא מכיל חומצת לימון שיכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש.לבלוע את התערובת הזו פעמיים ביום.

אלוורה

אלוורה היא תרופה יעילה נוספת ליבלות בגרון.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה ומערבב אותו עם כפית דבש.לבלוע את התערובת הזו פעמיים ביום.

סיכום

יבלות בגרון יכולות להיות מצב לא נוח ומביך לסבול ממנו, אך ישנם מגוון של סעדים של סבתא שיכולים לעזור לך להיפטר מהם.החל מתה צמחים לשמנים אתרים, תרופות אלה יכולות לספק הקלה ולעזור לך להיפטר מהיבלות שלך בצורה בטוחה ויעילה.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים היעילים ביותר ליבלות בגרון?

התרופות היעילות ביותר ליבלות בגרון כוללות תה צמחים, שמנים אתריים, דבש וחומץ תפוחים, שום, פלפל קאיין, מיץ לימון ואלוורה.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

מומלץשאתה משתמש בתרופות אלה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

יבלות ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן