דף הבית » תרופות סבתא » טיפול קמטים – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול
dddaddc dadedddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddeddd ddd

טיפול קמטים – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול

טיפול קמטים – 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזול
זה לא סוד שקמטים הם חלק טבעי מההזדקנות.אבל זה לא אומר שאתה צריך לחיות איתם!ישנם תרופות טבעיות רבות בהן תוכלו להשתמש כדי לצמצם את המראה שלהם, ורבים מהם ניתן למצוא במטבח שלכם.להלן 18 תרופות של סבתא לטיפול בקמטים זולים וקלים לשימוש.

H2: שמנים טבעיים
השימוש בשמנים טבעיים כטיפול קמטים הוא אחד הסעדים של הסבתא העתיקה ביותר.שמנים כמו שמן זית, שמן קוקוס ושמן חוחובה נהדרים לחות העור ולהפחתת מראה הקמטים.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן לעור שלך ולהשאיר אותו מספר דקות לפני השטיפה.

H2: אלוורה
אלוורה הוא מרפא עור טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות עור.הג’ל מהצמח מכיל ויטמינים ומינרלים רבים שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.מרחי קצת ג’ל אלוורה על עורך והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

H3: טיפ ייחודי ומועיל
בעת שימוש בשמנים טבעיים לטיפול בקמטים, חשוב להשתמש במנקה עדין ונטול שמן לפני יישום השמן.זה יעזור להסיר כל לכלוך ופסולת מהעור ולאפשר לשמן לחדור עמוק יותר, מה שמאפשר לך תוצאות טובות יותר.

H2: מותק
דבש הוא חומר הומנט טבעי, כלומר הוא עוזר לעור שלך לשמור על לחות.זה הופך אותו לטיפול קמטים מצוין, מכיוון שהוא עוזר לשמור על עורך לחות ושמנמן.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על עורך והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

H2: בננה
בננות עמוסות בנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.מועכים בננה בשלה ומורחים אותה על עורך.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

H2: פפאיה
פפאיות מכילות אנזימים שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים ולגרום לעור שלך להיראות צעיר יותר.פשוט מועכים כמה חתיכות פפאיה ומרחו אותו על עורך.השאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים פושרים.

H2: תפוחי אדמה
תפוחי אדמה הם טיפול קמטים טבעי נהדר.העמילן בתפוחי אדמה עוזר להפחית את מראה הקמטים ויכול לעזור לגרום לעור שלך להיראות צעיר יותר.פשוט מגרד תפוח אדמה ומרוח אותו על עורך.השאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים פושרים.

H2: אבוקדו
אבוקדו ארוז בשומנים ויטמינים בריאים שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.מועכים אבוקדו ומורחים אותו על עורכם.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

H2: חלבוני ביצה
חלבוני ביצה הם טיפול קמטים טבעי נהדר שכן הם עוזרים להדק את העור באופן זמני.כל שעליך לעשות הוא להקציף לבן ביצה ומרחי אותה על עורך.השאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים פושרים.

H2: יוגורט
יוגורט הוא טיפול קמטים טבעי נהדר שכן הוא מכיל חומצה לקטית, המסייעת לפילינג העור ולהפחית את מראה הקמטים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של יוגורט רגיל על עורך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה.

H2: שקדים
שקדים ארוזים בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.פשוט טוחנים כמה שקדים ומערבבים עם כמה טיפות שמן שקדים.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

H2: מלפפון
מלפפונים ארוזים בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון על פרוסות דקות ומרחי אותו על עורך.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

H2: מי קוקוס
מי קוקוס הם טיפול קמטים טבעי נהדר שכן הם מסייעים לחיבשה את העור ולהפחית את מראה הקמטים.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט מי קוקוס על עורך והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה.

H2: מיץ לימון
מיץ לימון הוא טיפול קמטים טבעי נהדר שכן הוא מכיל חומצת לימון, המסייעת לפילינג את העור ולהפחית את מראה הקמטים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת מיץ לימון על העור שלך ולאהיש לו עוד 10 דקות לפני השטיפה.

H2: חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא טיפול קמטים טבעי נהדר מכיוון שהוא מסייע בהפחתת המראה של קמטים ולשמור על עורך נראה צעיר.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה כפות של חומץ תפוחים עם מים ומרחי אותו על עורך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

H2: שמן זית ו

תרופות ביתיות לטיפול בקמטים

קמטים הם חלק טבעי מתהליך ההזדקנות, ולמרות שהם יכולים להיות זמניים, הם יכולים גם להיות קבועים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שיעזרו להפחית קמטים ולמנוע מהם להיות חמורים יותר.מהמטבח לבית המרקחת, הנה 18 תרופות של סבתא מהמטבח וזולות שיעזרו לכם לשמור על קמטים במפרץ.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מקור מצוין לשומנים בריאים והוא מרכיב טבעי נגד אייג’ינג.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הקמטים בגלל רמותיו הגבוהות של נוגדי חמצון, המסייעים בהפחתת דלקת ולהרטיב את העור.פשוט החל כמה טיפות על האזורים הנגועים ועיסו בעדינות כדי לעזור להפחית קמטים.

2.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב מבוסס צמח הידוע בתכונות הריפוי והאנטי אייג’ינג שלו.זהו אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להרגיע את הקמטים ולהרטיב את העור.פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.

3.דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשמור על לחות בעור וגם מסייע בהפחתת הקמטים.כדי להשתמש בדבש כטיפול בהפחתת קמטים, פשוט החל שכבה דקה של דבש גולמי על האזורים המושפעים והשאירו 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים בריאים ונוגדי חמצון, וידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הקמטים.ידוע כי השומנים באבוקדו מסייעים בהטלת הלחות של העור והנוגדי חמצון מסייעים בהפחתת דלקת ונזק רדיקלי חופשי.כדי להשתמש באבוקדו כטיפול בהפחתת קמטים, פשוט מועכים אבוקדו לעיסה וחלים ישירות על האזור המושפע.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.שמן זית

שמן זית הוא מרכיב טבעי נגד אייג’ינג העשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן.זה עוזר להרטיב את העור ולהפחתת קמטים בגלל רמותיו הגבוהות של נוגדי חמצון, המסייעות בהפחתת דלקת ונזק רדיקלי חופשי.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן זית על האזורים המושפעים ולעסוק בעדינות כדי לעזור להפחית קמטים.

התרופות של סבתא אחרת

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ומכיל חומצת לימון, הידועה כמסייעת להפחתת קמטים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון על האזורים שנפגעו והשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מקור נהדר לחלבון ומכילים חומצות אמינו, שידועות כמסייעות להפחתת קמטים.כדי להשתמש בחלבוני ביצה כטיפול בהפחתת קמטים, פשוט מקציפים את הלבנים עד שהם הופכים לקצפים ומורחים ישירות על האזורים המושפעים.השאירו את המסכה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.יוגורט

יוגורט הוא חומר הומסנט טבעי ומכיל חומצה לקטית, הידועה כמסייעת להפחתת קמטים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזורים המושפעים והשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.פפאיה

פפאיה היא פילינג טבעי ומכיל פפאין, אנזים המסייע להפחתת קמטים.כדי להשתמש בפפאיה כטיפול בהפחתת קמטים, פשוט מועכים פפאיה בשלה למשחה והחלו ישירות על האזור המושפע.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.בננה

בננה היא חומר חומש טבעי ומכיל רמות גבוהות של אשלגן, שידוע כמסייע בהפחתת קמטים.פשוט מועכים בננה בשלה לעיסה ולהחיל ישירות על האזור המושפע.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות לפנישטיפה במים חמים.

11.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי ומכיל ספונינים, הידועים כמסייעים להפחתת קמטים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף שיבולת שועל עם כמה טיפות מים ליצירת משחה ולחול ישירות על האזורים המושפעים.השאירו את העיסה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.שמן שקדים

שמן שקדים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן