דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בשיעול – 6 תרופות של סבתא אורגנית עם תוצאות מוכחות
dddaddc ddaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaddaa da

טיפול בשיעול – 6 תרופות של סבתא אורגנית עם תוצאות מוכחות

שיעול הוא מצב מעצבן ולעיתים מביך, אך זהו גם רפלקס חשוב שעוזר לשמור על דרכי הנשימה שלך.למרבה המזל, ישנן מגוון דרכים לטפל בשיעול, כולל תרופות טבעיות ואורגניות.להלן שישה מהסעדים היעילים ביותר של סבתא שהוכחו כמספקים הקלה.

דבש

דבש הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לשיעול.זהו מדכא שיעול טבעי והוא מקור מצוין של נוגדי חמצון.יש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש אחת או שתיים עם מים חמים או תה ושתו אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף לימון או ג’ינג’ר לקבלת יתרונות נוספים.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להקל על שיעול.זה יכול גם לעזור להפחית את ייצור הריר, שיכול לעזור להקל על אי הנוחות של שיעול.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של פלפל שחור טחון לקבלת יתרונות נוספים.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בשיעול.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת בגרון ובריאות.כדי להשתמש בו, קוצצים שיני שום או שתיים של שום והוסיפו אותו לכוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה לשיעול.הוא מכיל גליצירריזין, המסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובריאות.זה גם עוזר לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים רותחים.נותנים לתערובת תלולה למשך 10 דקות ואז לסמן אותה.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

לימון

לימון הוא מדכא שיעול טבעי והוא מקור מצוין לוויטמין C. זה גם מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ובריאות.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לשיעול.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת בהפחתת דלקת בגרון ובריאות.זה גם עוזר לפרק ריר, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

טיפ:

חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם השיעול שלך נמשך, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך.

תה צמחים

תה צמחים הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול.זה לא יקר, קל להכנה ויכול לספק הקלה מרגיעה.להכנת תה צמחים, תלול כפית עשבי תיבול יבשים בכוס מים רותחים לפחות 10 דקות.אתה יכול להשתמש בכל תערובת תה צמחים שאתה אוהב, אבל חלק מהעשבים היעילים ביותר לטיפול בשיעול הם ג’ינג’ר, ליקריץ, טימין, מנטה ואקליפטוס.

הטבות

תה צמחים עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי הנשימה הרגיזות.זה גם עוזר להפחית את ייצור הריר, שיכול לעזור לנקות שיעול.בנוסף, לתה של צמחי מרפא רבים יש טעם מתוק באופן טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדחף לשיעול.

אמצעי זהירות

תה צמחים יכול להפריע לתרופות מסוימות, ולכן חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותם.בנוסף, עשבי תיבול מסוימים יכולים להיות מסוכנים לנשים בהריון או לילדים קטנים, ולכן חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתעביר אותם לילדים או להריון.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית פופולרית לשיעול.זה משמש במשך מאות שנים לטיפול בשיעול וכאבי גרון בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות שלו.זה גם משווה טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשחרר ריר ודק.להשתמש בדבש כתרופה לקוגח, מערבבים כף דבש עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.

הטבות

דבש הוא תרופה בטוחה וטבעית לשיעול.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להרגיע את הגרון המגורה.בנוסף, זה עוזר לשחרר ריר ודק, מה שמקל על הגירוש.לבסוף, לדבש יש טעם מתוק באופן טבעי, שיכול לעזור להפחית את הדחף לשיעול.

אמצעי זהירות

דבש אינו מומלץ לילדים מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול להכיל חיידקים העלולים לגרום לבוטוליזם אצל תינוקות.בנוסף, אם אתה אלרגי לדבורים, עליך להימנע משימוש בדבש כתרופה לשיעול.

שאלות נפוצות

האם תה צמחים בטוח לנשים בהריון?

תה צמחי מרפא נחשבים בדרך כלל לבטוחים לנשים בהריון, אך חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותם.עשבי תיבול מסוימים יכולים להיות מסוכנים עבור נשים בהריון, ולכן חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תה צמחי מרפא בזמן ההריון.

האם ניתן להשתמש בדבש לטיפול בשיעול אצל ילדים?

דבש אינו מומלץ לילדים מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול להכיל חיידקים העלולים לגרום לבוטוליזם אצל תינוקות.לילדים גדולים יותר ניתן להשתמש בדבש לטיפול בשיעול, אך יש לתת אותו בכמויות קטנות ורק בהנחיית רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות.

ששת התרופות הטבעיות הללו לשיעול הן כל שיטות מנוסות ואמינות ששימשו במשך מאות שנים.תה צמחי מרפא, דבש ושום הם כולם בתרופות טבעיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע גרון מגורה ולשחרר ריר.בנוסף, שאיפת קיטור, מכשירי אדים וגרגלים של מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה משיעול.

כאשר משתמשים בהם כראוי, תרופות טבעיות אלה יכולות לספק הקלה משיעול ולעזור להפחית את משך המחלה.עם זאת, חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח בטיחות ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, תרופות טבעיות לשיעול יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת דלקת ולספק הקלה משיעול.תה צמחי מרפא, דבש, שום, שאיפת קיטור, מכשירי אדים וגרגלים של מי מלח הם כולם שיטות מנוסות ואמויות ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהקלה משיעול.עם זאת, חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח בטיחות ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר.

Wikipedia.org מגדיר את שיעול כצליל פתאומי, חזק ולעתים קרובות חוזר שנוצר על ידי תנועת האוויר דרך מערכת הנשימה.שיעול נגרם בדרך כלל כתוצאה מזיהום בריאות, דרכי הנשימה או בגרון ויכולות להיות דרך יעילה לפנות ריר, חיידקים ומגרים אחרים ממערכת הנשימה.בעוד שתרופות ללא מרשם יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול, תרופות טבעיות כמו תה צמחי מרפא, דבש, שום, שאיפת אדים, מכשירי אדים וגרגלים של מי מלח יכולים גם לספק הקלה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן