דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בשיעול יבש – 13 תרופות סבתות פופולריות ומקובלות ברחבי העולם
dddaddc ddaddaddc ddda  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcda

טיפול בשיעול יבש – 13 תרופות סבתות פופולריות ומקובלות ברחבי העולם

שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע בפינוי דרכי הנשימה של גירויים, כמו ריר, אבק ועשן.אמנם שיעול יכול להיות מעצבן, אך בדרך כלל זה סימן לכך שגופך נלחם בזיהום.בעוד שרוב האנשים יכולים לנהל שיעול יבש עם תרופות ביתיות, אנשים מסוימים עשויים להזדקק לטיפול רפואי.להלן 13 תרופות סבתות פופולריות ומקובלות מרחבי העולם כדי לעזור לטפל בשיעול יבש.

1.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון ושיעול יבש.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ומסייע במעטפת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בדבש, פשוט מערבבים כפית דבש עם מים חמים או קרים ושתייה.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתה צמחים או לתרופות ביתיות אחרות.

2.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מגררים 1 כף ג’ינג’ר טרי ותלכד אותו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון.שתו תה זה מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את השיעול.

טיפ:

אם הטעם של תה הג’ינג’ר חזק מדי עבורך, אתה יכול להוסיף כפית דבש או ממתיק אחר כדי להפוך אותו ליותר טעים.

3.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה פופולרית לשיעול יבש וכאבי גרון.הוא מכיל ריר, חומר שעוזר להרגיע ולצפות בגרון ומסייע בהפחתת השיעול.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תלול 1 כפית של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים מספר פעמים ביום.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה לעזור לשחרר ריר ודק ולהפחית את השיעול.כדי להשתמש בשאיפת קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.נשמו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.חזור על 3 עד 4 פעמים ביום.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול יבש.זהו צופה טבעי, המסייע לשחרור ריר ודק ולהפחית את השיעול.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, תלול 1 כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים מספר פעמים ביום.

6.תה מנטה

תה מנטה מכיל מנטול, המסייע להרגיע ולצפות את הגרון ומסייע בהפחתת השיעול.כדי להשתמש בתה מנטה, תלול 1 כפית מנטה מיובשת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים מספר פעמים ביום.

7.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

8.לימון

לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול יבש.זהו צופה טבעי, המסייע לשחרור ריר ודק ולהפחית את השיעול.כדי להשתמש בלימון, מערבבים מיץ של לימון 1 עם כפית דבש וכוס מים חמים.לשתות כמה פעמים ביום.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול יבש.זה עוזר להרגיע ולצפות בגרון ועוזר להפחית את השיעול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה מספר פעמים ביום.

10.פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא עשב חריף שיכול לעזור להקל על השיעול.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ושתה מספר פעמים ביום.

11.בצל

הבצל הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בצל, פורסים בצל 1 ומבשלים אותו בשתי כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את הנוזל מספר פעמים ביום.

12.שום

שום הוא משווה טבעי ויכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בשום, מערבבים 1 כפית מיץ שום בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.

13.גרגר מי מלח

התרופות הביתיות של סבתא לשיעול יבש ברחבי העולם

שיעול הוא רגילרפלקס המסייע בפינוי דרכי הנשימה של ריר וגירויים.שיעול יבש הוא כזה שאינו מייצר ריר כלשהו ולעתים קרובות נגרם על ידי זיהום נגיפי.התרופות הביתיות של סבתא לשיעול יבש מועברות לרוב לאורך דורות ועדיין פופולריות כיום.שיטות אלה משתנות ממדינה למדינה וכוללות תה צמחים, דבש ולימון ושאיפת קיטור.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה פופולרית לשיעול יבש ברחבי העולם.בהודו, שילוב של ג’ינג’ר, פלפל שחור ודבש נבשל לעתים קרובות במים חמים ונצרך מספר פעמים ביום.במקסיקו, על פי ההערכה, תה העשוי שום, בצל, ג’ינג’ר ודבש מפחית דלקת בגרון ובחזה.בסין, לעתים קרובות תה העשוי משורש ליקריץ, נענע ודבש שיכור כדי להרגיע את כאב הגרון.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לשיעול יבש במדינות רבות.בהודו, כפית דבש וכמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי מעורבבים לעתים קרובות יחד ונצרכים מספר פעמים ביום.בגרמניה, כפית דבש מעורבבת עם כמה טיפות מיץ לימון וקמצוץ מלח, על פי ההערכה, מפחית דלקת ומרגיע את כאב הגרון.בארצות הברית נלקחת לרוב כפית דבש מעורבבת עם כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי לפני השינה כדי להפחית את עוצמת התאמות השיעול.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת לשיעול יבש ברחבי העולם.בהודו, אדים חמים נשאפים לרוב עם כמה טיפות של אקליפטוס, מנטול או שמן אתרי מנטה להקלה.בסין, על פי ההערכה, שילוב של אדים חמים וג’ינג’ר מפחית את הדלקת בגרון ובחזה.במקסיקו משתמשים לעתים קרובות תערובת של אדים חמים ושום להפחתת עוצמת התאמות השיעול.

מסקנה

התרופות הביתיות של סבתא לשיעול יבש הם לרוב דרך בטוחה ויעילה להפחית את עוצמת התאמות השיעול ולהרגיע כאב גרון.שיטות אלה משתנות ממדינה למדינה וכוללות תה צמחים, דבש ולימון ושאיפת קיטור.עם זאת, אם השיעול שלך נמשך או מחמיר, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לשלול כל מצבים רפואיים בסיסיים.

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הטובה ביותר לשיעול יבש?

ת: התרופה הטובה ביותר לשיעול יבש תלויה באדם.כמה תרופות פופולריות כוללות תה צמחים, דבש ולימון ושאיפת קיטור.עם זאת, אם השיעול שלך נמשך או מחמיר, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לשלול כל מצבים רפואיים בסיסיים.

ש: האם התרופות הביתיות של סבתא לשיעול יבש בטוחים?

ת: התרופות הביתיות של סבתא לשיעול יבש הם לרוב בטוחים ויעילים.עם זאת, חשוב לבדוק עם הרופא שלך אם יש לך אלרגיות או מצבים רפואיים בסיסיים לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן