דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בצלקות על הפנים – 11 תרופות של סבתא המסייעות בהחלמה ובאיכות גבוהה

טיפול בצלקות על הפנים – 11 תרופות של סבתא המסייעות בהחלמה ובאיכות גבוהה

צלקות על הפנים יכולות להיות קשות לטיפול, אך ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות כדי לעזור לרפא ולהפחית את מראה הצלקות.במאמר זה נסתכל על 11 סעדים של סבתא שידוע כמסייעים בטיפול בצלקות על הפנים.

לפני שנכנס לתרופות, חשוב להבין מה גורם לצלקות על הפנים ומה דרך הפעולה הטובה ביותר לטפל בהן.צלקות פנים נגרמות בדרך כלל כתוצאה מטראומה לעור, כמו חתך, צריבה או פציעה אחרת.הצטלקות יכולה להיגרם גם כתוצאה ממחלה או זיהום, כמו אקנה או אבעבועות רוח.

דרך הפעולה הטובה ביותר לטיפול בצלקות פנים היא להתייעץ עם רופא או רופא עור.בהתאם לגורם ובחומרת הצלקת, הם עשויים להמליץ על מספר טיפולים, כולל זריקות לייזר, דרמבריה או זריקות סטרואידים.

בנוסף לטיפולים רפואיים אלה, ישנם גם מספר תרופות טבעיות שידועות כמסייעות בטיפול בצלקות פנים.להלן 11 סעדים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את הופעתן של צלקות פנים:

1.דבש

ידוע שדבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, מה שהופך אותו לטיפול אידיאלי לצלקות פנים.זה יכול לעזור להפחית את מראה הצלקות ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בדבש כטיפול בצלקות פנים, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על הצלקת והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות.יש לשטוף במים חמים אחר כך.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לתנאי עור, כולל צלקות.ידוע שהוא אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש באלוורה על צלקות הפנים שלך, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על הצלקת והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות.יש לשטוף במים חמים אחר כך.

טיפ ייחודי:

כדי למקסם את היתרונות של אלוורה, נסה לשלב אותו עם דבש.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים משני המרכיבים ולהחיל אותו על הצלקת למשך 30 דקות.יש לשטוף במים חמים אחר כך.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שידוע כמסייע בהפחתת מראה הצלקות.זה יכול גם לעזור בשיפור גמישות העור ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בשמן קוקוס על צלקות פנים, פשוט מרחו שכבה דקה של השמן על הצלקת והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף במים חמים אחר כך.

4.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע כמענק טבעי, שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.ידוע גם שהוא עוזר להבהיר את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש במיץ לימון כטיפול בצלקות פנים, פשוט מרחו שכבה דקה של מיץ לימון על הצלקת והשאירו אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף במים חמים אחר כך.

5.סודה לשתייה

ידוע כי סודה לשתייה היא פילינג טבעי, שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את גמישות העור.כדי להשתמש בסודה לשתייה על צלקות פנים, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על הצלקת והשאיר אותה למשך 30 דקות.יש לשטוף עם מים חמים אחר כך.

תרופות טבעיות לצלקות

כשמדובר בטיפול בצלקות על הפנים, תרופות טבעיות הן לרוב הדרך הטובה ביותר ללכת.ישנם מגוון רחב של טיפולים הזמינים לצלקות, אך רבים מהטיפולים הפולשים יותר יכולים להיות יקרים ועשויים להיות בעלי תופעות לוואי לא נעימות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת המראה של צלקות ולהשאיר אתכם עם עור ברור ובריא.להלן 11 סעדים של סבתא המסייעים בטיפול בצלקות על הפנים והם באיכות גבוהה:

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בצלקות על הפנים.יש לו תכונות ריפוי המסייעות להפחתת דלקת, להפחית את הכאב ולקדם את ריפוי הרקמה המצולקת.זה יכול גם לעזור להפחית את מראה הצלקות By מרכך את העור ועוזר להפחית את הנראות של הצלקת.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.זה גם עוזר להפחית דלקת ועוזר לשמור על לחות העור.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או לעסות בעור כחלק משגרת טיפוח עור רגילה.

3.דבש

ניתן להשתמש בדבש כדי לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום וזה יכול גם לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחתת דלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או לערבב עם מרכיבים טבעיים אחרים לייצור מסכת פנים טבעית.

4.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.חומצת הלימון במיץ לימון מסייעת להפחית את הנראות של הצלקת ולקידום ריפוי של האזור הפגוע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית מצוינת לטיפול בצלקות על הפנים.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום וזה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנראות של צלקות על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

8.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנראות של צלקות על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

9.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

10.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על הפנים.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של האזור המושפע.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המצולק או להשתמש בו כחלק ממסיכת פנים.

מסקנה

טיפול בצלקות על הפנים יכול להיות תהליך קשה, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את מראה הצטלקות.אלוורה, שמן קוקוס, דבש, מיץ לימון, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, לוז מכשפה, כורכום, מלפפון, שיבולת שועל וסודה לשתייה הם כולם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן