דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפצעים בפנים – 21 תרופות של סבתא שמזינים ומסייעים בהחלמה

טיפול בפצעים בפנים – 21 תרופות של סבתא שמזינים ומסייעים בהחלמה

חתך מעל השאר: 21 תרופות של סבתא להזנת פצעי פנים וריפוי

כשמדובר בטיפול בפצעי פנים, מעט טיפול ותשומת לב יכולים לעבור דרך ארוכה.ובעוד שישנם טיפולים מודרניים רבים, רבים מאיתנו פונים לסבתותינו בגלל הסעדים המנוסים והאמיתיים שלהם.להלן 21 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר של סבתא לטיפול בפצעי פנים, אשר ניתן להשתמש בהם בנוחות הבית שלך.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בפצעים ומחלות עור אחרות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת, להפחית את אי הנוחות ובסייע להאיץ את תהליך הריפוי.לשימוש, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.אפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לקידום ריפוי.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם התחדשות רקמות.לשימוש, החל שכבה דקה של דבש ישירות על הפצע וכסה אותו בתחבושת נקייה.השאר את התחבושת לפחות 8 שעות לפני שתחליף אותה בחדש.

טיפ:

אם אין לך גישה לדבש גולמי, אתה יכול להשתמש בדבש קנה וחנות מפוסטר כתחליף.

שום

שום ארוז בתכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטריאליות ואנטי-דלקתיות חזקות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לטיפול בפצעי פנים.לשימוש, ריסקו כמה שיני שום ליצירת משחה ולהחיל אותה ישירות על הפצע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

כורכום

כורכום הוא תבלין ריפוי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת, להפחית את האדמומיות ולהאיץ את תהליך הריפוי.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף דבש ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות, כמו גם לקדם ריפוי.לשימוש, יש לפרק חתיכה קטנה של עלה אלוורה והחל את הג’ל ישירות על הפצע.השאירו אותו למשך 20-30 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת, כמו גם לקדם ריפוי.לשימוש, החל כמה טיפות של שמן ויטמין E ישירות על הפצע ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות, תוך קידום ריפוי.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הפצע ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת, להפחית את האדמומיות ולהאיץ את תהליך הריפוי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על הפצע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות, להפחית את האדמומיות ולקדם ריפוי.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על הפצע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

תה קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת, להפחית את האדמומיות ולקדם ריפוי.לשימוש, תלול שקית תה קמומילית בכוס מים חמים למשך 5 דקות, ואז הסר את שקית התה ואפשר לתה להתקרר.לאחר הקירור, משרים כדור כותנה בתה ומורחים אותו ישירות על הפצע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והפרומוte

יוגורט

יוגורט הוא תרופה נהדרת לטיפול בפצעי פנים.יש לו תכונות קירור ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות, אדמומיות ואי נוחות.יוגורט גבוה באופן טבעי בחומצה לקטית, מה שיכול לעזור להפחית את הצטלקות והריפוי פצעים.זה יכול גם לעזור לחות ולחות על העור, לקדם צמיחת רקמות עור בריאה.לטיפול בפצע פנים, החל שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות, אדמומיות ואי נוחות סביב הפצע.דבש מכיל גם אנזימים המסייעים לקידום ריפוי פצעים ולהפחתת הצטלקות.כדי לטפל בפצע פנים, החל שכבה דקה של דבש גולמי על האזור המושפע ולכסות בתחבושת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות, אדמומיות ואי נוחות סביב הפצע.אלוורה עשירה גם בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הצטלקות ולקדם צמיחת רקמות עור בריאה.כדי לטפל בפצע פנים, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע וכיסו בתחבושת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר ריפוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות, אדמומיות ואי נוחות סביב הפצע.שמן קוקוס מכיל גם חומצות שומן שיכולות לעזור להפחית את הצטלקות ולקדם צמיחת רקמות עור בריאה.כדי לטפל בפצע פנים, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

סיכום

טיפול בפצעי פנים יכול להיות תהליך ארוך וקשה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.יוגורט, דבש, אלוורה ושמן קוקוס הם כולם חומרי ריפוי טבעיים עם תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות, אדמומיות ואי נוחות סביב הפצע.תרופות אלה יכולות לעזור גם להפחית את הצטלקות ולקדם צמיחת רקמות עור בריאה.כאשר משתמשים בהם כראוי, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להזין ולהאיץ את תהליך ריפוי הפצעים.

שאלות נפוצות

  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בפצע פנים?

    עדיף להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בפצע פנים פעמיים ביום, פעם בבוקר ופעם בערב.הקפד לעקוב אחר ההוראות עבור כל תרופה כדי להבטיח שהיא משמשת כראוי.

  • האם יש תופעות לוואי הקשורות לשימוש בתרופות טבעיות לטיפול בפצעי פנים?

    באופן כללי, תרופות טבעיות בטוחות מאוד לשימוש על פצעי פנים.עם זאת, חשוב לבדוק עם רופא אם יש לך חששות או אלרגיות לפני שאתה משתמש בתרופה טבעית כלשהי.

טיפול בפצעים בפנים יכול להיות משימה מפחידה, אך עם התרופות הטבעיות הנכונות, זה יכול להיות תהליך הרבה יותר קל ופחות כואב.אמנם קיימים מוצרים רבים ללא מרשם, אך תרופות טבעיות כמו יוגורט, דבש, אלוורה ושמן קוקוס יכולים להיות יעילים באותה מידה, אם לא יותר, בטיפול בפצעי פנים.בשימוש נכון, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להזין ולהאיץ את תהליך ריפוי הפצעים. wikipedia.org מציע סקירה מקיפה של ריפוי פצעים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן