דף הבית » תרופות סבתא » פצעים בפנים – 19 תרופות של סבתא סודית ומיוחדת
dadadaddd ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad daddddaa ddedd

פצעים בפנים – 19 תרופות של סבתא סודית ומיוחדת

פצעים בפנים: 19 התרופות הסודיות והסבתות המיוחדות

פצעים בפנים יכולים להיות כואבים, מביכים ולעיתים אפילו מעוותים.הם יכולים להתרחש כתוצאה מתאונה, מחלה או אפילו ניתוח.כדי להתייחס אליהם, אנשים רבים פונים לשיטות המנוסות והאמיתיות של סבתותיהם.תרופות מיוחדות אלה יכולות לעזור לטפל ולרפא פצעים בפנים, לרוב עם תוצאות מפתיעות.להלן 19 סעדים סודיים ומיוחדים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול ולרפא פצעים בפנים.

1.דבש

דבש הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור לרפא פצעים.זה גם באופן טבעי לחות ומסייע בהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בדבש כתרופה לפצעים בפנים, מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו כעשר דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

2.אלוורה

אלוורה הוא צמח הידוע בתכונות הריפוי שלו.הוא ארוז בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור בטיפול בפצעים ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לפצעים בפנים, הפעל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור בטיפול בפצעים בפנים.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה לפצעים בפנים, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי-דלקתי חזק ואנטיספטי שיכול לעזור בטיפול בפצעים בפנים.כדי להשתמש בכורכום כתרופה לפצעים בפנים, מערבבים כף אבקת כורכום עם כפית דבש ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי להבטיח שהפצע יירפא כראוי.הקפידו לשנות את ההלבשה ולנקות את הפצע כל יום כדי למנוע זיהום.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולרפא פצעים בפנים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה לפצעים בפנים, יש למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.ואז שוטפים אותו במים חמים.

6.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור בטיפול בפצעים בפנים.כדי להשתמש בשום כתרופה לפצעים בפנים, ריסקו כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור בטיפול בפצעים בפנים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לפצעים בפנים, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כפית דבש ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא טבעי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור בטיפול בפצעים בפנים.כדי להשתמש במכשפות לוז כתרופה לפצעים בפנים, הפעל כמות קטנה של לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.ואז יש לשטוף את זה במים חמים.

חלק 2: הסעדים של סבתא לפצעים בפנים

סבתות ידועות כי הן מחזיקות מקום מיוחד בליבם עבור נכדיהן ולעתים קרובות יש להן תרופה מיוחדת לכל דבר שמאפשר להם.פצעים בפנים אינם יוצאים מן הכלל;ישנם תרופות רבות שהועברו לאורך הדורות.במאמר זה נחקור 19 תרופות סודיות וסבתות מיוחדות לפצעים בפנים, כולל תרופות ביתיות, תרופות צמחי מרפא ועוד.

1.דבש

דבש ידוע זה מכבר בתכונות הריפוי שלו.ניתן להשתמש בו באופן אקטואלי כדי לעזור לרפא פצעים בפנים, מכיוון שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.דבש יכול גם לעזור לשמור על לחות הפצע ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בדבש, פשוט מרחו שכבה דקה של דבש על הפצע וכסו ברוטב נקי.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בפצעים בפנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.זה יכול גם לעזור להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש באלוורה, פשוט שברו עלה אלוורה והפעילו את הג’ל ישירות על הפצע.אתה יכול גם להשתמש בג’ל אלוורה קנה בחנות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהאיץ את תהליך הריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הגירוד ואי הנוחות הקשורים לפצעים בפנים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט דללו אותו עם כמה טיפות מים ומורחים אותו ישירות על הפצע בעזרת ספוגית כותנה.

4.קלנדולה

קלנדולה הוא צמח פורח המשמש במשך מאות שנים לתכונות הריפוי שלו.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.כדי להשתמש ב- Caledula, פשוט הכינו תה על ידי צילום הפרחים היבשים במים חמים ואז החל תה זה ישירות על הפצע.

5.כורכום

כורכום הוא חומר נוגד חמצון וחומר אנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי פצעים.כדי להשתמש בכורכום, פשוט הכינו משחה על ידי ערבובו עם מעט מים והמרחו את העיסה הזו ישירות על הפצע.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן לבנדר, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם כמה טיפות מים ומורחים תמיסה זו ישירות על הפצע.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.כדי להשתמש בתה קמומיל, פשוט הכינו תה על ידי תלולם של הפרחים היבשים במים חמים ואז החל תה זה ישירות על הפצע.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי פצעים.כדי להשתמש במכשפות לוז, פשוט החל כמה טיפות מהנוזל ישירות על הפצע.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ואנטיספטי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי פצעים.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, פשוט דללו אותו עם כמה טיפות מים והפעילו תמיסה זו ישירות על הפצע.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על הפצע לחות ולהפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט מרחו שכבה דקה של השמן ישירות על הפצע.

11.שום

שום הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשום, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על הפצע.

12.בצל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן