דף הבית » תרופות סבתא » פצעים קרים על הידיים – 7 תרופות סבתות טבעיות ובטוחות
dadadaddd dadaddd dadc ddddddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddda

פצעים קרים על הידיים – 7 תרופות סבתות טבעיות ובטוחות

שלפוחיות חום על הידיים: 7 תרופות סבתות טבעיות ובטוחות
שלפוחיות חום, או פצעים קרים, הם שלפוחיות קטנות, כואבות ומלאות נוזלים המופיעות בדרך כלל על השפתיים, סביב הפה או על הידיים.הם נגרמים על ידי נגיף הרפס סימפלקס ויכולים להיות די לא נוחים.אמנם אין תרופה ידועה בשלפוחיות חום, אך ישנם כמה תרופות טבעיות ובטוחות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה אליהם.להלן שבעה מהסעדים הטובים ביותר של סבתא לטיפול בפצעים קרים על הידיים.

1.החל מכשפות לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם להכין קומפרס עם בד ספוג לוז מכשפה ולהחיל אותו על הכאב.

2.השתמש באלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לפצעים בקור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לפרק חתיכה של עלה אלוורה והחל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לרכוש ג’ל אלוורה בחנות מזון הבריאות המקומי שלך.

טיפ ייחודי:

קח כמה טיפות של מיץ אלוורה טהור, מערבב עם דבש ומרוח אותו ישירות על הכאב הקר.שילוב זה יעזור לרפא את הכאב הקור במהירות.

3.החל קרח

החלת חבילת קרח או קומפרס קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים לכאבים הקרים.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותה על הכאב למשך 10-15 דקות בכל פעם.אתה יכול גם להשתמש בכף קרה או בשקית אפונה קפואה כדי לעזור להפחית את הדלקת.

4.השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לפצעים בקור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומורחים אותו ישירות על הכאב.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של מים ולטבל אותם על הכאבים.

5.השתמש בלם לימון

Lemon Balm הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לפצעים בקור.כדי להשתמש בתרופה זו, תלויים בכמה כפיות מזור לימון מיובש במים רותחים למשך 10-15 דקות, מסננים ומורחים את הנוזל ישירות על הכאבים.אתה יכול גם לרכוש תמצית Balm Lemon בצורה נוזלית בחנות מזון הבריאות המקומי שלך.

6.השתמש בשום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לפצעים בקור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומורחים אותו ישירות על הכאב.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן שום עם שמן נשא ולהפעיל אותו על הכאב.

7.החל דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לפצעים בקור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של דבש גולמי ולא מעובד ישירות על הכאב.אתה יכול גם להכין קומפרס על ידי השריית בד בתערובת של דבש ומים חמים ומריחתו על הכאבים.

שבע התרופות הטבעיות והבטוחות הללו מבוססות על עצותיה של סבתא ויכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לפצעים קרים על הידיים.אמנם אין תרופה ידועה בשלפוחיות חום, אך תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים אליהם.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

הסעדים של סבתא לפצעים קרים על הידיים

פצעים קרים על הידיים יכולים להיות כואבים ומביכים כאחד, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ובטוחות ששימשו סבתות במשך דורות.להלן שבעה מהתרופות היעילות ביותר שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור להקל על תסמיני הפצעים הקרים על הידיים.

1.Lemon Balm

Lemon Balm הוא אנטי-ויראלי טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בפצעים בקור על הידיים.ניתן ליישם אותו ישירלי לאזור המושפע כדי לעזור להפחית את הדלקת, להאיץ את זמן הריפוי ולהפחית את אי הנוחות הקשורה לפצעים בקור.

2.אלוורה

אלוורה ידועה בזכות תכונות הריפוי שלה, והיא תרופה מצוינת לפצעים קרים על הידיים.אלוורה יכולה לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לפצעים בקור, כמו גם לספק אפקט קירור שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות והגרד הקשורים לפצעים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לפצעים קרים על הידיים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע על מנת לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקת טבעי המשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להקל על הסימפטומים של פצעים קרים על הידיים.שורש ליקוריץ יכול לעזור להפחית את הדלקת, להפחית את גודל הפצעים ולהפחית את אי הנוחות הקשורה לפצעים.

5.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לפצעים קרים על הידיים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע על מנת לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

6.שום

שום הוא אנטי-ויראלי טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בפצעים בקור על הידיים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע על מנת לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לפצעים קרים על הידיים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע על מנת לסייע בהפחתת הנפיחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.

סיכום

פצעים קרים על הידיים יכולים להיות כואבים ומביכים כאחד, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ובטוחות ששימשו סבתות במשך דורות.לימון מזור, אלוורה, שמן עץ התה, שורש ליקריץ, דבש, שום ומכשפה לוז הם כולם תרופות טבעיות ששימשו כדי להקל על תסמיני הפצעים הקרים על הידיים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת, להאיץ את זמן הריפוי ולהפחית את אי הנוחות הקשורה לפצעים.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לפצעים קרים על הידיים?

התרופה הטובה ביותר לפצעים קרים על הידיים תהיה תלויה באדם.חלק מהתרופות היעילות ביותר כוללות מזור לימון, אלוורה, שמן עץ התה, שורש ליקריץ, דבש, שום ומכשפה לוז.

האם פצעים קרים על הידיים מדבקים?

כן, פצעים קרים על הידיים מדבקים וניתן להפיץ אותם באמצעות קשר ישיר עם האזור המושפע.חשוב לתרגל היגיינה טובה, כמו לשטוף את הידיים באופן קבוע ולהימנע ממגע עם פצעים קרים של אנשים אחרים, על מנת למנוע את התפשטות הנגיף. נגיף הרפס סימפלקס , שאחראי על פצעים בקור, הוא מדאיג ביותר וניתן להתפשט באמצעות עור- עור- עור- עור- עור- עור- עור- עור- עור- עור-קשר עם עור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן