דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בזיהום בדרכי השתן – 24 תרופות סבתות בריאות עם תוצאות מוכחות

טיפול בזיהום בדרכי השתן – 24 תרופות סבתות בריאות עם תוצאות מוכחות

מהי זיהום בדרכי השתן?

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא זיהום המתרחש בכל חלק ממערכת השתן, כולל הכליות, השופכנים, שלפוחית השתן ושופכה.UTIs נגרמים בדרך כלל על ידי חיידקים, אך הם יכולים להיגרם גם כתוצאה מפטריות או וירוסים.התסמינים של UTI כוללים תחושת שריפה במהלך מתן מתן, דחף אינטנסיבי להשתין, וכאב או לחץ בבטן התחתונה.UTI יכול להיות מאוד לא נוח ויכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות יותר אם לא נותרו.

24 תרופות סבתות בריאות לטיפול ב- UTIS

UTIs יכולים להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם כמה תרופות סבתות בריאות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 24 מהטיפולים הטבעיים הטובים ביותר עבור UTIS:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד הטיפולים הטבעיים הפופולריים ביותר ל- UTI.נוגדי החמצון במיץ חמוציות יכולים לעזור להפחית דלקת ולהשטוף חיידקים מזיקים.הקפידו לשתות מיץ חמוציות לא ממותק ולשתות אותו לאורך היום לקבלת אפקט מקסימלי.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על בריא בדרכי השתן.פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים מזיקים.ניתן למצוא אותם במזונות מותססים כמו יוגורט, קימצ’י וכבוש.

3.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהומים.ניתן למצוא ויטמין C בפירות הדר, פלפלים, ברוקולי וקייל.

4.לשתות הרבה מים

שתיית מים רבים יכולה לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לשמור על השתן מדולל ולעזור לגופכם לשטוף את החיידקים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש יתרונות רפואיים רבים, כולל טיפול ב- UTI.החומצה האצטית בחומץ סיידר תפוחים מסייעת להפחתת הדלקת ולהילחם בחיידקים.הקפידו לדלל את חומץ סיידר התפוחים לפני שתשתו אותו.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.הקפידו לדלל את הסודה לשתייה לפני שתשתו אותה.

7.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים.אכילת שן שום ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

8.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שיכול לעזור לשטוף חיידקים מזיקים מדרכי השתן.הקפידו לשתות הרבה מים כשמדובר ב- D-Mannose כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

9.Uva ursi

Uva Ursi הוא תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.הקפידו לשתות הרבה מים בעת נטילת UVA URSI כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

10.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.הקפידו לשתות הרבה מים בעת נטילת פטרוזיליה כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

11.HorseTail

HorseTail הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.הקפידו לשתות הרבה מים בעת נטילת זנב סוס כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

12.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם על חיידקים.הקפידו לשתות הרבה מים בעת לקחת גולדנסיל כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

13.עלי ליבנה

עלי ליבנה הם תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.הקפידו לשתות הרבה מים בעת נטילת עלי ליבנה כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

14.משי תירס

משי תירס הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים.הקפידו לשתות הרבה מים בעת נטילת משי תירס כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

15.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב שיכול לעזור ל

חלק 2: תרופות ביתיות לזיהומים בדרכי השתן

urדלקות דרכים פנימיות (UTI) יכולות להיות כואבות ומפריעות, אך ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור בניהול תסמינים ולהתאוששות מהירה.24 הסעדים המסורתיים הללו, שהועברו לאורך דורות, יכולים לעזור להרגיע את אי הנוחות ולהפחית דלקת.

1.מיץ חמוציות

שתיית מיץ חמוציות היא תרופה פופולרית ל- UTI, שכן חמוציות מכילות תרכובות שיכולות לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים לזיהום.מומלץ לשתות 8 גרם מיץ חמוציות לא ממותק ביום כדי לעזור לטפל ב- UTI.מיץ חמוציות ממותק אינו מומלץ, מכיוון שהוא יכול להכיל סוכרים נוספים שיכולים לתרום לזיהום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת ל- UTIS, מכיוון שהיא מסייעת להחזיר את החומציות הטבעית של דרכי השתן ולשטוף את החיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים ושתות פעמיים ביום.הקפד להשתמש בחומץ תפוחים אורגני גולמי לתוצאות הטובות ביותר.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות של UTI.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם 8 גרם מים ושתות פעמיים ביום.הקפד לשתות הרבה מים כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.ניתן למצוא פרוביוטיקה ביוגורטים, תוספי מזון ומזון מותסס כמו קימצ’י וכבוש.אכילת מזונות עשירים בפרוביוטיקה או נטילת תוסף יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

5.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.אכילת שלוש שיני שום ביום או נטילת תוסף שום יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.הקפידו לשתות הרבה מים כשאתם לוקחים תוסף שום כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

6.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים הגורמים לזיהום.לקיחת 400-500 מ”ג של UVA URSI שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

7.HorseTail

HorseTail הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת הנגרמת על ידי UTI.לקיחת 500 מ”ג סוס שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.הקפד לשתות הרבה מים בעת נטילת סוס כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את אי הנוחות הנגרמת על ידי UTI.נטילת 500 מ”ג שורש מרשמלו שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.הקפידו לשתות הרבה מים כשאתם לוקחים שורש מרשמלו כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

9.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTI.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים לזיהום.נטילת 500 מ”ג שורש שן הארי שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של Uti.

10.משי תירס

משי תירס הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את אי הנוחות הנגרמת על ידי UTI.נטילת 500 מ”ג משי תירס שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.הקפד לשתות הרבה מים בעת נטילת משי תירס כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

סיכום

תרופות ביתיות יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות ולהתאוששות המהירות מזיהום בדרכי השתן.מיץ חמוציות, חומץ תפוחים, סודה לשתייה, פרוביוטיקה, שום, Uva Ursi, ShoreSetail, שורש מרשמלו, שורש שן הארי ומשי תירס הם מסורתיים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן