דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בזיהום בדרכי השתן – 17 תרופות של סבתא נפלאה המסייעות בהחלמה

טיפול בזיהום בדרכי השתן – 17 תרופות של סבתא נפלאה המסייעות בהחלמה

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא מצב שכיח בו חיידקים או פתוגנים אחרים פולשים לדרכי השתן וגורמים לזיהום.זה שכיח יותר בקרב נשים מאשר גברים, ויכול לגרום למגוון תסמינים הכוללים שריפה במהלך מתן מתן, מתן שתן תכוף, שתן מעונן או עקוב מדם וכאב בבטן התחתונה.אמנם בדרך כלל ניתן לטפל ב- UTI באנטיביוטיקה, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהאיץ ההחלמה.להלן 17 תרופות של סבתא נפלאות שיכולות לעזור בטיפול בזיהומים בדרכי השתן.

H2 – תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לעזור בטיפול ב- UTI.כמה עשבי תיבול המשמשים בדרך כלל כוללים חמוציות, UVA URSI, שן הארי ושורש מרשמלו.חמוציות מועילה במיוחד מכיוון שהיא מכילה תרכובות שיכולות לעזור במניעת חיידקים לחבר לקירות דרכי השתן.ידוע גם כי UVA URSI מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להפחית את חומרת הזיהום.שן הארי ושורש המרשמלו ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הכאב והנריפה הקשורים ל- UTI.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל

טיפ ייחודי ומועיל בכל הקשור לתרופות צמחי מרפא הוא להשתמש בעשבי התיבול בצורה תה.זה מועיל במיוחד בעת השימוש בעשבי התיבול כאמצעי מונע, מכיוון שהוא מקל על הגוף לספוג את התרכובות המועילות.

H2 – דיאטה והידרציה

דיאטה והידרציה ממלאים תפקיד חשוב בטיפול ב- UTI.אכילת דיאטה עשירה בסיבים דליל ודמי סוכר יכולה לעזור להפחית את הסיכוי לקבל UTI.שתיית מים רבים היא גם חיונית, מכיוון שהיא עוזרת לשטוף את החיידקים והרעלים מדרכי השתן.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולסייע בתהליך ההחלמה.

בנוסף לעקוב אחר תזונה בריאה ושתיית מים רבים, חשוב גם להימנע מגירויים כמו קפאין, אלכוהול ומזונות חריפים.חומרים אלה יכולים לעצבן את שלפוחית השתן ועלולים להחמיר את הזיהום.

H2 – פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם מיקרואורגניזמים חיים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בגוף.הם יכולים לעזור להפחית את תסמיני ה- UTI ואף עשויים לעזור במניעת החזרתם.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות רבים כמו יוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י, כמו גם בצורה תוספה.נטילת תוסף פרוביוטיקה עשויה להועיל במיוחד אם אתה נוטל אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום, מכיוון שאנטיביוטיקה יכולה להפחית את מספר החיידקים המועילים בגוף.

חשוב גם לציין כי פרוביוטיקה יכולה להפריע לתרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותם.

התרופות של סבתות לזיהומים בדרכי השתן

דלקות בדרכי השתן (UTI) הן בעיה שכיחה ויכולות להיות כואבות ולא נוחות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לך להחלים מ- UTI ולהקל על הסימפטומים.להלן 17 סעדים של סבתא מסורתית שעשויים לעזור:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות כבר מזמן הוצג כתרופה ל- UTI.חמוציות מכילות תרכובות הנקראות פרואנטוצינידינים שיכולים למנוע מחיידקים להיצמד לדפנות שלפוחית השתן ולמנוע זיהום.עדיף לשתות מיץ חמוציות טהור במקום קוקטייל מיץ חמוציות, מכיוון שהסוכר הנוסף יכול להחמיר את הזיהום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ועשוי לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול לשתות אותו במים או לערבב אותו עם דבש.זה יכול לשמש גם כאמבט סיטז כדי לעזור להרגיע את האזור.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אלקליזציה טבעי ויכול לעזור לנטרל את חומציות השתן, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.אתה יכול להוסיף כפית סודה לשתייה לכוס מים ולשתות אותה עד שלוש פעמים ביום.

4.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב שיש לו תכונות אנטיביוטיות טבעיות.זה יכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקתואתה יכול לקחת גולדנסיל בצורת קפסולה או להכין תה עם העשב.

5.Uva ursi

Uva Ursi הוא עשב נוסף שיש לו תכונות אנטיביוטיות טבעיות.זה יכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.אתה יכול לקחת Uva Ursi בצורת קפסולה או להכין תה עם העשב.

6.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא בכמה פירות שנמצאו כמסייעים להילחם ב- UTI.זה יכול לעזור למנוע מחיידקים לדבוק בדופן השלפוחית ולמנוע זיהום.

7.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ויכולה לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.אתה יכול לשתות תה פטרוזיליה או לאכול פטרוזיליה טרייה כדי לעזור לשטוף את החיידקים.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון במעיים ועשויים לעזור במניעת UTI.אתה יכול לקחת פרוביוטיקה בצורה תוספה או לאכול מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט וקפיר.

9.שום

לשום תכונות אנטיביוטיות טבעיות ויכול לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול לאכול שום במזונות או לקחת אותו בצורה תוספה.

10.חזרת

חזרת יש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות ויכולה לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול להוסיף אותו לבישול שלך או לקחת אותו בצורה תוספה.

11.עלה סרפד

עלה סרפד הוא משתן טבעי ויכול לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.אתה יכול להכין תה עם עלה סרפד או לקחת אותו בצורה תוספה.

12.ג’וניפר ברי

ברי ג’וניפר הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול לשתות תה פירות יער ג’וניפר או לקחת אותו בצורה תוספה.

13.Echinacea

Echinacea הוא עשב שיש לו תכונות אנטיביוטיות טבעיות ויכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.אתה יכול לקחת Echinacea בצורת תוסף או להכין תה עם העשב.

14.Hops
כשות הן משתן טבעי ויכולות לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.אתה יכול להכין תה עם כשות או לקחת אותו בצורה תוספה.

15.משי תירס

משי תירס הוא משתן טבעי ויכול לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.אתה יכול להכין תה עם משי תירס או לקחת אותו בצורה תוספה.

16.יארו

Yarrow הוא עשב שיש לו תכונות אנטי -חיטוי טבעיות ויכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.אתה יכול לקחת את Yarrow בצורת תוסף או להכין תה עם העשב.

17.בוצ’ו

בוצ’ו הוא עשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול לקחת את בוצ’ו בתוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן