דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בזיהום בדרכי השתן – 17 תרופות סבתות אמינות ומצוינות

טיפול בזיהום בדרכי השתן – 17 תרופות סבתות אמינות ומצוינות

דלקת בדרכי השתן (UTI) יכולה להיות חוויה כואבת ולא נוחה.אמנם קיימות רבות תרופות ללא מרשם ומרשם העומדות לסייע בטיפול בתסמיני UTI, אך אנשים מסוימים עשויים להיות מעוניינים לנסות תרופות טבעיות.לסבתות יש לעתים קרובות שפע של ידע בכל מה שקשור לתרופות ביתיות, ורבים מהטיפולים שהם מציעים הם אמינים ומצוינים.להלן 17 מהתרופות הללו לטיפול ב- UTI וכמה טיפים לשימוש בהם.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר עבור UTI.המיץ נחשב כמסייע בהפחתת החיידקים העלולים לגרום ל- UTI.מומלץ לשתות 8 אונקיות של מיץ חמוציות לא ממותק ביום כדי לעזור לשטוף את החיידקים מהמערכת שלך.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל את החומציות בשתן, מה שיכול לעזור להפחית כאב ושריפה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית סודה לשתייה ב 8 אונקיות מים ושתו אותו 3 פעמים ביום.חשוב לדאוג לשתות הרבה מים עם התרופה הזו.

טיפ:

חשוב לוודא שאתה שותה הרבה מים כשאתה משתמש באחד מהתרופות הללו כדי לעזור לשטוף את החיידקים מהמערכת שלך.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפות חומץ תפוחים ב 8 גרם מים ושתו אותו 3 פעמים ביום.

4.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שיכול לעזור להפחית חיידקים בדרכי השתן.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כפית 1 של D-Mannose 3 פעמים ביום.

5.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ויכולה לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית פטרוזיליה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום.

6.Goldenseal

Goldenseal הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם של Goldenseal 3 פעמים ביום.

7.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב שיכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשתמש בתרופה זו, קח 500 מיליגרם של UVA URSI 3 פעמים ביום.

8.HorseTail

HorseTail הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ויכול לעזור לשטוף חיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית סוס מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי השתן ויכול לעזור לשטוף חיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, כפית תלולה של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום.

10.משי תירס

משי תירס הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת בדרכי השתן ויכול לעזור לשטוף חיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית משי תירס מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום.

11.יארו

Yarrow הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ויכול לעזור לשטוף חיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית של יארו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום.

12.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב שיכול לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן ויכול לעזור לשטוף את החיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה 3 פעמים ביום.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטיבקטריאלי טבעי ויכול לעזור להפחית את החיידקים הגורמים ל- UTI.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 2 כפות של מיץ לימון טרי שנחטף טרי ב 8 אונקיות מים ו

חשיבותם של תרופות טבעיות

תרופות טבעיות לזיהומים בדרכי השתן (UTI) הופכים פופולריים יותר ויותר בגלל ה- EXPE שלהםסטיטיביות וחוסר תופעות הלוואי שלהם.אנשים רבים פונים לתרופות של סבתא כחלופה לאנטיביוטיקה ללא מרשם, מה שעלול לגרום למגוון של תופעות לוואי לא נעימות.הסעדים של סבתא הם בדרך כלל בטוחים וקלים לשימוש, מה שהופך אותם לאידיאליים לטיפול ב- UTIs קלים עד בינוניים.

17 תרופות סבתות אמינות ומצוינות

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר עבור UTI.ההערכה היא כי החומרים הפעילים במיץ חמוציות יכולים לסייע במניעת הקפדה על חיידקים לדפנות שלפוחית השתן, מה שעשוי לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.מומלץ לשתות לפחות 8 גרם מיץ חמוציות מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת ל- UTI.ההערכה היא כי האופי החומצי של חומץ תפוחים יכול לעזור במניעת חיידקים לחבר לקירות שלפוחית השתן.לשימוש, מערבבים 2 כפות חומץ סיידר תפוחים עם 8 אונקיות מים ושותים אותו פעם או פעמיים ביום.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אלקליין טבעי שיכול לעזור להפחית את חומציות השתן, שיכול לעזור להקל על הכאב הקשור ל- UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 8 אונקיות מים ושתות פעם או פעמיים ביום.

4.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.ההערכה היא כי החומר הפעיל ב- UVA URSI יכול לעזור להפחית דלקת וחיידקים בדרכי השתן.מומלץ לקחת 400-600 מ”ג של UVA URSI שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא בפירות וירקות רבים.ההערכה היא ש- D-Mannose יכול לסייע במניעת הקפדה על דפנות של חיידקים לדפנות השלפוחית, מה שעשוי לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.מומלץ לקחת 500-1000 מ”ג של D-Mannose שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.מומלץ לקחת לפחות 10 מיליארד CFUs (יחידות יוצר מושבה) של פרוביוטיקה מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.מומלץ לאכול שתי שיני שום גולמיות מדי יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי עם תכונות אנטיבקטריאליות וחזקות נגד פטריות.ההערכה היא ששמן עץ התה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, הוסף 5-10 טיפות שמן עץ התה לאמבטיה חמה וספוג למשך 20 דקות.

9.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב עם תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות חזקות.ההערכה היא כי Goldenseal יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.מומלץ לקחת 500-1000 מ”ג של גולדנסיל שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.לשימוש, תלול קומץ פטרוזיליה טרייה בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את התה פעם או פעמיים ביום.

11.Echinacea

Echinacea הוא עשב עם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות חזקות.ההערכה היא כי Echinacea יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.מומלץ לקחת 500-1000 מ”ג של Echinacea שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.פירות יער של ג’וניפר

פירות יער של ג’וניפר הם משתן טבעי שיכול לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.לשימוש, סבלו קומץ של גרגרי ערער מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את התה פעם או פעמיים ביום.

13.חזרת

חזרת היא טבעית

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן