דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בדלקת חניכיים – 2 תרופות פופולריות של סבתא ופופולריות בין כל הגילאים

טיפול בדלקת חניכיים – 2 תרופות פופולריות של סבתא ופופולריות בין כל הגילאים

מה זה דלקת חניכיים?

דלקת חניכיים היא דלקת בחניכיים שיכולות להוביל למחלות חניכיים.זה נגרם על ידי הצטברות של פלאק, חיידקים ופסולת אחרת על השיניים.התסמינים כוללים אדמומיות, נפיחות ודימום של החניכיים.חשוב לטפל בדלקת חניכיים על מנת להימנע מבעיות שיניים חמורות יותר.

2 התרופות הפופולריות של סבתא לדלקת חניכיים

סבתות מטפלות בדלקת חניכיים כבר שנים עם תרופות פשוטות אך יעילות.להלן שני פופולריים:

1.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן תרופה ידועה לדלקת חניכיים.למלח יש תכונות חיטוי שיכולות לעזור להפחית את החיידקים והדלקת בחניכיים.כדי לבצע את השטיפה, הוסף כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלך למשך שתי דקות ואז לירוק אותו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.שמן ציפורן

שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת חניכיים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם מעט מים ושלטו אותו סביב הפה למשך שתי דקות.לירוק את הפיתרון ולחזור פעמיים ביום.

פופולרי בין כל הגילאים

שני הסעדים הללו פופולריים בין כל הגילאים.שטיפות מי מלח קלות להכנה והמרכיבים זמינים.קל למצוא שמן ציפורן בחנויות מזון בריאות או ברשת.אנשים רבים מגלים כי תרופות אלה יעילות להפחתת תסמיני דלקת חניכיים.

טיפ ייחודי ומועיל

בנוסף לשימוש בתרופות אלה, חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה.צחצח שיניים לפחות פעמיים ביום וחוט דנטלי כל יום.זה יעזור להסיר לוח וחיידקים מהשיניים והחניכיים.חשוב גם לראות רופא שיניים באופן קבוע לבדיקות וניקוי.

מסקנה

דלקת חניכיים היא דלקת של החניכיים שיכולות להוביל לבעיות שיניים חמורות יותר.סבתות מטפלות בדלקת חניכיים כבר שנים עם תרופות פשוטות אך יעילות כמו שטיפות מי מלח ושמן ציפורן.שני הסעדים הללו פופולריים בין כל הגילאים ויכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת חניכיים.בנוסף לשימוש בתרופות אלה, חשוב לתרגל היגיינת אוראלית טובה ולראות רופא שיניים באופן קבוע.

הסעדים של סבתא לטיפול בדלקת חניכיים

דלקת חניכיים היא דלקת של החניכיים ונגרמת על ידי הצטברות חיידקים על השיניים והחניכיים.נותר ללא טיפול, דלקת חניכיים עלולה להוביל לבעיות חמורות יותר לבריאות השיניים כמו מחלות חניכיים ואובדן שיניים.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור בטיפול בדלקת חניכיים.שתי התרופות הפופולריות של סבתא לדלקת חניכיים הם השימוש בתה של מי מלח וצמחי מרפא.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה יעילה וטבעית לדלקת חניכיים.זה עוזר להפחתת הדלקת ומספק הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי דלקת חניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.לאחר מכן, השתמש בתערובת כדי לשטוף את הפה שלך למשך 30-60 שניות.מומלץ לשטוף במי מלח פעמיים ביום, לאחר צחצוח וחוט דנטלי.

תה צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתה צמחי מרפא, כמו קמומיל או תה ירוק, לטיפול בדלקת חניכיים.התכונות האנטי דלקתיות של עשבי התיבול יכולים לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של תה הצמחים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.לאחר מכן, אפשר לתה להתקרר לפני השימוש בו כשטיפת פה.אתה יכול גם לשתות את התה כדי לעזור להפחית דלקת.

היתרונות של התרופות של סבתא לטיפול בדלקת חניכיים

הסעדים של סבתא הם דרך טבעית, בטוחה ויעילה לטיפול בדלקת חניכיים.הם גם נגישים בקלות, מכיוון שלרוב משקי הבית יש תה מלח וצמחי מרפא.הסעדים הם גם זולים יחסית וניתן להשתמש בהם ללא טיול לרופא השיניים.לבסוף, הסעדים הללו הם Gentle ואינם גורמים לכאב או אי נוחות.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בשטיפת מי המלח?


מומלץ להשתמש בשטיפת מי המלח פעמיים ביום, לאחר צחצוח וחוט דנטלי.

האם תה צמחים בטוח לילדים?

כן, תה צמחים בדרך כלל בטוחים לילדים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית על ילד.

לסיכום, הסעדים של סבתא הם דרך טבעית, בטוחה ויעילה לטיפול בדלקת חניכיים.הסעדים נגישים בקלות, זולים ועדינים.שטיפות מי מלח ותה צמחי מרפא הם שני תרופות פופולריות ויעילות, ומתאימות לכל הגילאים.למידע נוסף על דלקת חניכיים וטיפולו, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן