דף הבית » תרופות סבתא » כאב בחניכיים – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים וחשוב
dbdd dddaddbdddd  ddadadddd dadc daddaad daddaddcdadd

כאב בחניכיים – 6 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים וחשוב

מחייך בביטחון: 6 תרופות של סבתא לכאב בחניכיים

כולנו יודעים את התחושה של כאב שיניים.אבל האם אי פעם חווית כאבים בחניכיים?לרוע המזל, זו בעיה שכיחה שיכולה להשפיע על אנשים בכל הגילאים.כאבי מסטיקים יכולים להיות לא נוחים ואפילו מתישים, אך למרבה המזל יש כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור.להלן 6 סעדים של סבתא הפופולריים בין כל הגילאים וחשוב לשימוש כראוי.

הבנת כאבי חניכיים

כאבי חניכיים יכולים להיגרם על ידי מספר דברים, כולל היגיינת הפה לקויה, זיהום, מורסה או מחלת חניכיים.זה יכול להיות גם סימן לבעיה חמורה יותר, כמו מחלות לב או סוכרת, ולכן חשוב לבדוק אותה על ידי רופא השיניים שלך אם הכאב נמשך.

הקלה על כאבי מסטיק עם תרופות ביתיות

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הביתי הפופולריות והיעילות ביותר לכאבי חניכיים הוא שטיפה של מי מלח.כדי להכין את השטיפה, מערבבים יחד כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח התמוסס.לשטוף את הפיתרון סביב הפה שלך כמה דקות ואז לירוק אותו.המלח יעזור להפחתת דלקת וזיהום, מה שמקל על ניהול הכאב.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם קצת מים חמים ושלטו אותם סביב הפה למשך מספר דקות.ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.חזור על זה כמה פעמים ביום כדי להפחית את הכאב בחניכיים שלך.

3.עלי גויאבה

לעלי גויאבה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את כאבי החניכיים.כדי להשתמש בהם, הרתיחו כמה עלים במים למשך מספר דקות ואז נותנים לתערובת להתקרר.ברגע שהוא מספיק קריר להתמודד, השטף את הנוזל סביב הפה שלך למשך כמה דקות ואז לירוק אותו.עשה זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לוודא שאתה מצחצח שיניים פעמיים ביום וחוט דנטלי לפחות פעם ביום כדי לעזור לשמור על בריא החניכיים ולהפחית את הסיכון לכאבי חניכיים.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את כאבי החניכיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.חזור על זה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שום

שום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים.כדי להשתמש בו, מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם מעט מים להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ותן לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.עשה זאת כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים ודלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות מי חמצן עם כוס מים חמים ושלטו אותם סביב הפה למשך מספר דקות.ירק אותו ושטוף את הפה שלך במים חמים אחר כך.חזור על זה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

כאבי מסטיקים יכולים להיות לא נוחים ואפילו מתישים, אך למרבה המזל יש כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור.6 הסעדים של סבתא אלה פופולריים בין כל הגילאים וחשוב לשימוש כראוי.עם זאת, אם הכאב נמשך, חשוב לראות את רופא השיניים שלך בהקדם האפשרי.

תרופות ביתיות לכאבי חניכיים

כאבי חניכיים הם בעיה שכיחה ולעתים קרובות לא נוחה שיכולה להיגרם כתוצאה ממחלות חניכיים או בעיות שיניים אחרות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולעזור להפחתת הכאב.להלן שש תרופות של סבתא הפופולריות בין כל הגילאים וידוע כי הם יעילים כאשר משתמשים בהם כראוי.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את החניכיים הכואבים.כדי לגרום לשטיפה, להמיס כפית מלח בכוס אחת שלמים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך במשך כמה דקות ואז לירוק אותה.פעולה זו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

שקיות תה

שקיות תה יכולות לעזור להפחית כאבים ודלקת הנגרמת כתוצאה ממחלת חניכיים.כל שעליך לעשות הוא לשים שקית תה חמה ולחה על האזור הפגוע ותן לו לשבת כמה דקות.פעולה זו פעמיים ביום יכולה לעזור להפחית את כאבי החניכיים.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא חיטוי חזק ומשכך כאבים שיכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים.פשוט מרחו כמה טיפות שמן ציפורן על ספוגית כותנה ומורחים אותו ישירות על האזור הנגוע.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים.כדי להשתמש בכורכום לכאבי חניכיים, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית אחת של שמן קוקוס.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

אלוורה

אלוורה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את כאבי החניכיים ונפיחות.פשוט החל כמה טיפות של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע כמה פעמים ביום.

שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטיספטיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את כאבי החניכיים.כדי להשתמש בשום לכאבי חניכיים, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

סיכום

כאבי חניכיים הם בעיה שכיחה ולעתים קרובות לא נוחה שיכולה להיגרם כתוצאה ממחלות חניכיים או בעיות שיניים אחרות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולעזור להפחתת הכאב.שטיפות מי מלח, שקיות תה, שמן ציפורן, כורכום, אלוורה ושום הם כולם תרופות פופולריות המשמשות להפחתת כאב ודלקת הנגרמת כתוצאה ממחלת חניכיים.כאשר משתמשים בהם כראוי, תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את כאבי החניכיים ולקדם ריפוי.

שאלות נפוצות

ש: מה גורם לכאבי חניכיים?

ת: כאבי חניכיים נגרמים בדרך כלל כתוצאה ממחלת חניכיים או בעיות שיניים אחרות.

ש: כיצד אוכל להפחית את כאבי החניכיים?

ת: ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בה להפחתת כאבי חניכיים, כולל שטיפות מי מלח, שקיות תה, שמן ציפורן, כורכום, אלוורה ושום.כאשר משתמשים בו כראוי, תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.

כאב בחניכיים הוא בעיה שכיחה וכזו שיכולה לגרום לאי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולעזור להפחתת הכאב.שטיפות מי מלח, שקיות תה, שמן ציפורן, כורכום, אלוורה ושום הם כולם תרופות פופולריות המשמשות להפחתת כאב ודלקת הנגרמת כתוצאה ממחלת חניכיים.על ידי שימוש בתרופות אלה כראוי, אנשים בכל הגילאים יכולים לעזור להפחית את כאבי החניכיים שלהם ולקדם ריפוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן