דף הבית » תרופות סבתא » טחורים גדולים – 2 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וטיפול מהיר
ddddaddd ddddcddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadad

טחורים גדולים – 2 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים וטיפול מהיר

הקלה מרגיעה מטחורים גדולים

עבור רבים, המחשבה להתמודד עם טחורים גדולים יכולה להיות מכריעה ולגרום לחרדה.בנוסף לאי הנוחות והמבוכה הפוטנציאלית שעשויים להגיע עם מצב זה, רבים חוששים מהסיכונים הכרוכים בטיפולים מסורתיים.למרבה המזל, ישנם כמה מרכיבים טבעיים שיכולים לספק הקלה מרגיעה מצד טחורים גדולים עם סיכון מינימלי.

הסעדים של סבתא עבור טחורים גדולים

סביבת הכאב ואי הנוחות של טחורים גדולים יכולה להיות בלתי נסבלת עבור חלקם.למרבה המזל, סבתותינו העבירו סעדים שיכולים לספק הקלה וריפוי למצב זה.

מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא מעולה טבעי העשוי מהקליפה והעלים של שיח הממלס וירג’ינה.הוא מכיל טאנינים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מהכאב הקשור לטחורים גדולים.ניתן למצוא Hitch Hazel ברוב בתי המרקחת או ברשת וקל לשימוש.כל שעליך לעשות הוא לטבול ספוגית כותנה בבקבוק לוז מכשפה ומרחי ישירות על האזור המושפע.

אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי נוסף שיכול לספק הקלה מטחורים גדולים.צמח זה שימש זה מכבר לסייע בריפוי פצעי העור ולהפחתת דלקת.תכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלה עוזרות להרגיע ולרפא אזורים מושפעים.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל עלה חתוך טרי ישירות על האזור המושפע.

טיפול מהיר

למרות שמרכיבים טבעיים יכולים לספק הקלה מהטחורים גדולים, חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים.להלן מספר טיפים שיעזרו לספק הקלה מהירה:

  • קח אמבטיה של סיטץ, שהיא אמבט מים רדוד המכסה רק את המותניים והישבן.זה עוזר להפחית נפיחות ולספק הקלה.
  • מרחי קומפרס קר, כמו חבילה קרה או מטלית רטובה קרה, על האזור הפגוע למשך 15 דקות לפחות.
  • הימנע מישיבה לפרקי זמן ארוכים ולקח הפסקות תכופות להסתובב.
  • אכלו תזונה עשירה בסיבים כדי לעזור להפחית עצירות ומתח.
  • שתו הרבה מים כדי לסייע במניעת התייבשות ומתח.

טיפ ייחודי ומועיל: אם אתה חווה גירוד, שריפה או כאבים הקשורים לטחורים גדולים, שקול ליישם שילוב של לוז מכשפה ואלוורה ישירות לאזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד וכאבים.

טחורים גדולים יכולים להיות מצב כואב ומביך, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולרפא את הטחורים.הסבתות מעבירות את התרופות הביתי הללו במשך מאות שנים, כך שהנה שניים מהתרופות הפופולריות ביותר.

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות כדור כותנה או ספוגית.זה יכול לשמש גם כדחיסה, על ידי השריית בד בלוז המכשפה והפעלתו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לספק הקלה מגרד ושריפה.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע באמצעות כדור כותנה או ספוגית.זה יכול לשמש גם כדחיסה, על ידי השריית בד אלוורה ומריחה אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפול מהיר לטחורים גדולים

בנוסף לטיפולים טבעיים, ישנם מספר טיפולים מהירים אחרים לטחורים גדולים.אלה כוללים קרמים ומשחות ללא מרשם, תושבים ותרופות דרך הפה.חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות או לגרום לתופעות לוואי.

1.משחות ומשחות ללא מרשם

קרמים ומשחות ללא מרשם יכולים לספק הקלה מגרד ושריפה.יש ליישם אותם ישירות על האזור המושפע באמצעות כדור כותנהאו ספוגית.

2.Suppositories

הנגישות יכולות לספק הקלה מגרד ושריפה.יש להכניס אותם לרקטום מספר פעמים ביום.

3.תרופות דרך הפה

תרופות דרך הפה יכולות לספק הקלה מגרד ושריפה.יש לקחת אותם על ידי רופא.

שאלות נפוצות

מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור טחורים גדולים?

שני התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור טחורים גדולים הם לוז מכשפה ואלוורה.ניתן ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע או משמש כדחיסה, וניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע או לשמש כדחיסה.

מהם הטיפולים המהירים הטובים ביותר עבור טחורים גדולים?

הטיפולים המהירים הטובים ביותר עבור טחורים גדולים הם משחות ומשחות ללא מרשם, משחות ותרופות דרך הפה.חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות או לגרום לתופעות לוואי.

לסיכום, טחורים גדולים יכולים להיות מצב לא נוח ומביך, אך ישנם מספר טיפולים טבעיים ומהירים שיכולים לספק הקלה.סבתות עוברות תרופות טבעיות במשך מאות שנים, כמו לוז מכשפה ואלוורה, ויש גם כמה קרמים ללא מרשם, משחות, משממים ותרופות דרך הפה שיכולות לספק הקלה.חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בטיפול כלשהו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות או לגרום לתופעות לוואי. הגדרת Wikipedia.org על טחורים גדולים – 2 תרופות של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים וטיפול מהיר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן