דף הבית » תרופות סבתא » טחורים בפיסורה – 8 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת

טחורים בפיסורה – 8 תרופות של סבתא באיכות גבוהה וסבתא מצוינת

ההערכה היא כי 75-90% מהמבוגרים חוו את הכאב והאי נוחות של טחורים בשלב מסוים בחייהם.טחורים פיסוריים הם אחד הסוגים השכיחים ביותר של טחורים ויכולים לגרום לכאבים חמורים, גירוד ודימום.בעוד שטיפולים רבים זמינים, יש אנשים שבוחרים בסעדים של סבתא, שיכולים לספק הקלה למקרים קלים של טחורים פיסורים.להלן 8 תרופות של סבתא באיכות גבוהה ומצוינת שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות של טחורים פיסורים.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא טיפול יעיל לטחורים פיסורים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.זה גם עוזר להפחית גירוד וגירוי הנגרמים על ידי טחורים.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.מכשפה לוז

Hitch Hazel היא תרופה צמחית פופולרית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל טחורים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ומעוררות דלקת שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגרד.לשימוש, להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לתנאי עור רבים, כולל טחורים לפיסורה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל טחורים פיסור.תכונותיו הנוגדי חמצון ואנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.לשימוש, משרים כדור כותנה בחומץ סיידר תפוחים והחל אותו על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפ מועיל

לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.

5.קליפת אלון לבן

קליפת עץ אלון לבנה בעלת תכונות עיקריות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגרד הקשורים לטחורים פיסוריים.לשימוש, תלול כפית אחת של קליפת עץ אלון לבנה בכוס מים רותחים למשך 15 דקות, מסננים ושותים שתיים עד שלוש כוסות ביום.

6.Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא תרופה טבעית פופולרית לטחורים פיסורים.זה עוזר לרכך צואה, מה שמקל על העברת מבלי להתאמץ.לשימוש, קח כפית אחת של אבקת קליפת פסיליום עם כוס מים שלוש פעמים ביום.

7.מרככי צואה

מרככי צואה הם תרופה מועילה לטחורים פיסורים.הם עוזרים לרכך שרפרפים, שיכולים להפחית את אי הנוחות הקשורה להעברתם.לשימוש, קח מרכך שרפרף בהתאם להוראות בחבילה.

8.אמבטיות סיטז

אמבטיות SITZ יכולות להועיל בהפחתת הסימפטומים של טחורים לפיסורה.הם עוזרים להפחתת נפיחות ויכולים לספק הקלה מגרד וכאב.לשימוש, מלאו אמבטיה במים חמים וישבו בתוכה במשך 15 דקות, שלוש פעמים ביום.

8 הסעדים האיכותיים והסבתא המצוינים הללו יכולים לספק הקלה מאי הנוחות של טחורי פיסורה.עם זאת, חשוב לזכור להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים למצבך הספציפי.

הסעדים של סבתא עבור טחורי פיסורה

טחורים פיסוריים הם מצב שכיח הגורם לעתים קרובות לאי נוחות וכאב.ברוב המקרים, אנשים עם טחורים פיסורים יכולים לנהל את מצבם עם שינויים פשוטים באורח החיים, כמו הימנעות מתאמץ במהלך תנועות המעי והוספת סיבים לתזונה שלהם.עם זאת, אנשים מסוימים עשויים להזדקק לפנות לתרופות של סבתא להקלה.

הסעדים של סבתא הם טיפולים טבעיים בני גיל שיכולים לעזור לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים פיסורים.סעדים אלה עשויים לרוב מרכיבים נפוצים וניתן להשתמש בהם בבית.אמנם הם עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות בטוחים ואפקטייםדרך קטיבית לקבל הקלה.

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו כתרופה לטחורים בפיסורים, משרים כרית כותנה במכשפה לוז ומורחים אותה על האזור הפגוע.פעולה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים פיסוריים.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית על בסיס צמחים המשמשת זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל טחורים פיסורים.כדי להשתמש בו כתרופה, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.פעולה זו יכולה לסייע בהפחתת נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה מהכאב הקשור לטחורים פיסוריים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו כתרופה לטחורים פיסורים, משרים כרית כותנה בחומץ תפוחים ומורחים אותה על האזור הפגוע.פעולה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים פיסוריים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל טחורים פיסורים.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא ומורחים אותו על האזור הפגוע.פעולה זו יכולה לסייע בהפחתת נפיחות ודלקת, כמו גם לספק הקלה מהכאב הקשור לטחורים פיסוריים.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו כתרופה על טחורים בפיסור, החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע.פעולה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים פיסוריים.

6.מלח אפסום

מלח אפסום הוא מינרל טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו כתרופה לטחורים פיסורים, מערבבים כוס מלח אפסום באמבטיה וספיגה למשך 15-20 דקות.פעולה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים פיסוריים.

7.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו כתרופה על טחורים בפיסור, החל קומפרס קר על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.פעולה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים פיסוריים.

8.שום

שום הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בו כתרופה לטחורים של פיסורה, מערבבים כמה שיני שום עם שמן נשא ומורחים אותו על האזור הנגוע.פעולה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לטחורים פיסוריים.

סיכום

טחורים פיסוריים יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך לעיתים קרובות ניתן לנהל אותם באמצעות שינויים פשוטים באורח החיים והתרופות הטבעיות.הסעדים של סבתא הם טיפולים טבעיים בני גיל שיכולים לעזור לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות של טחורים פיסורים.סעדים אלה עשויים לרוב מרכיבים נפוצים וניתן להשתמש בהם בבית.דוגמאות לכך כוללות לוז מכשפה, אלוורה, חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שמן קוקוס, מלח אפסום, קומפרס קר ושום.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לקבל הקלה.

שאלות נפוצות

מהם טחורים פיסורים?

טחורים בפיסורה הם סוג

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן