דף הבית » תרופות סבתא » חניכיים נפוחות וכואבות – 14 תרופות סבתות משמעותיות וטבעיות
ddaddbdddd dadaddddaa ddbdddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa

חניכיים נפוחות וכואבות – 14 תרופות סבתות משמעותיות וטבעיות

חניכיים נפוחות וכואבות: 14 תרופות סבתות משמעותיות וטבעיות
נפיחות מסטיקים וכאב יכולים להיות סימפטום מאוד לא נוח למצב בסיסי.למרות שניתן להשתמש בתרופות כדי לספק הקלה, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות ששימשו במשך דורות.מאמר זה יחקור 14 מהתרופות המשמעותיות והטבעיות ביותר של סבתא לחניכיים נפוחות וכואבות.

1.משיכת שמן

משיכת נפט היא נוהג הודי עתיק ששימש במשך מאות שנים לשיפור בריאות הפה.זה כרוך בפה שמן בפה למשך 15-20 דקות ואז לירוק אותו.זה עוזר להפחתת דלקת וחיידקים בפה ויכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.

2.שטיפת מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהפחתת חיידקים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, ערבבו טיפה אחת של שמן עץ התה עם כפית מים חמים ואז השתמשו בה כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, פשוט החל ג’ל אלוורה ישירות על החניכיים מספר פעמים ביום.

5.כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף מים אחת ומורחים אותה ישירות על החניכיים מספר פעמים ביום.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, חטף כף אחת של שמן קוקוס בפה למשך 15-20 דקות ואז לירוק אותו.

7.עלי גויאבה

לעלי גויאבה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בהם, הרתיחו כמה עלי גויאבה בכוס מים אחת והשתמשו במים כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

8.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, פשוט ללעוס שיני שום או שתיים של שום מספר פעמים ביום.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מים אחת ומורחים אותה ישירות על החניכיים מספר פעמים ביום.

11.Myrrh

Myrrh הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת Myrrh עם כוס מים חמים אחד והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

12.עלים נאים

עלים של נים יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בהם, הרתיחו כמה עלים נאים בכוס מים אחת והשתמשו במים כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

14.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את נפיחות החניכיים והכאב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים אחת והשתמשו בה כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.

אלה רק כמה מה

חלק 2: טיפולים למסטות נפוחות וכואבות

לאותם suמתנשאים ממחמלים נפוחים וכואבים, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות.התרופות של סבתא יכולות לעתים קרובות לספק הקלה מהתסמינים של חניכיים נפוחות וכואבות ובמקביל לסייע גם בקידום הריפוי.להלן 14 תרופות סבתות משמעותיות וטבעיות למסטות נפוחות וכואבות.

1.שטיפת מי מלח

אחד התרופות הביתיות הוותיקות ביותר עבור חניכיים נפוחות וכואבות הוא שטיפה של מי מלח.לשם כך, מערבבים ¼ כפית מלח בכוס מים חמים ושלטו את התערובת בפה למשך כ- 30 שניות.ירקו את התערובת ושוטפים את הפה במים רגילים.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

2.משחת סודה לשתייה

תרופה ביתית נוספת למסטות נפוחות וכואבות היא משחת סודה לשתייה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ומערבבים עד שנוצרת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ונתן לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.סודה לשתייה עוזרת להפחתת דלקת ולספק הקלה מכאב.

3.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא משכך כאבים טבעי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים טיפה אחת של שמן ציפורן עם כפית שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.הדבק כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לייצור משחת כורכום, מערבבים כפית כורכום אחת עם כפית מים אחת ומערבבים עד שנוצרת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ונתן לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ונשטף את התערובת בפה למשך 30 שניות.לירוק את התערובת ולשטוף את הפה במים רגילים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים טיפה אחת של שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה טהור על האזור הפגוע ותן לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו כמה עלי גויאבה במים למשך 10 דקות.מסננים את העלים ונותנים לנוזל להתקרר.מרחו את הנוזל על האזור הפגוע ונותנים לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מרווה

מרווה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו כמה עלי מרווה במים למשך 10 דקות.מסננים את העלים ונותנים לנוזל להתקרר.מרחו את הנוזל על האזור הפגוע ונותנים לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות של שמן קוקוס על האזור המושפע ותנו לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא משכך כאבים טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית שמן קוקוס אחד ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.אפשר לתערובת לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

<H3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן