דף הבית » תרופות סבתא » חלב אם – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומסורתי
ddcd ddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc ddaddc ddedad

חלב אם – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומסורתי

היתרונות של חלב אם – 8 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומסורתי

חלב אם הוא מקור תזונה נהדר ומשמש במשך מאות שנים כדי לספק ויטמינים, מינרלים ונוגדנים חיוניים לתינוקות וילדים קטנים.זהו גם מקור מצוין לריפוי טבעי וידוע בטיפולים המסורתיים והיעילים הרבים שלו.החל מרגיעה בטן מוטרדת ועד ניקוי מצבי עור, לחלב אם יש שימושים מרובים.להלן 8 תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן למגוון מחלות.

טיפול בפריחה בחיתול

פריחה בחיתול היא מחלת ילדות נפוצה הגורמת לאדמיות, גירוי ואי נוחות.ניתן להשתמש בחלב אם לטיפול בפריחה בחיתולים.פשוט מרחו כמה טיפות חלב אם על האזור המושפע.החומצה הלואורית בחלב אם מסייעת להרגיע את העור ולהפחתת דלקת.

נלחמים בזיהומים

חלב אם מכיל נוגדנים, המסייעים להילחם בזיהומים.לטיפול בזיהום חיידקי או נגיפי, יש למרוח כמה טיפות חלב אם על האזור המושפע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מהזיהום.

ריפוי דלקות אוזניים

דלקות אוזניים הן מחלת ילדות נפוצה.לטיפול בזיהום באוזניים, הכניסו כמה טיפות של חלב אם באוזן הפגועה.הנוגדנים בחלב אם יסייעו להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת.

טיפ ייחודי

אם ילדכם חווה זיהום קשה באוזניים, תוכלו גם לשים כמה טיפות של חלב אם באוזן ואז לכסות את האוזן הפגועה בדחיסה חמה.זה יעזור להפחית עוד יותר את הכאב והדלקת.

הרגעת כאב גרון

חלב אם יכול לשמש גם להרגעת כאב גרון.כדי להשתמש בתרופה זו, גרגר כמה טיפות חלב אם בפה למשך מספר דקות.הנוגדנים בחלב אם יסייעו להילחם בזיהום ולהרגיע את הגרון.

הפחתת חום

חום הוא סימפטום שכיח לזיהום.כדי להפחית חום, מרחו כמה טיפות חלב אם על המצח.זה יעזור להפחית את החום ולספק הקלה מהזיהום.

ניקוי תנאי העור

חלב אם הוא גם תרופה נהדרת למצבי עור כמו אקנה, אקזמה וכוורות.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות חלב אם על האזור המושפע.זה יעזור להפחתת הדלקת ולספק הקלה ממצב העור.

טיפול בכוויות שמש

ניתן להשתמש בחלב אם גם לטיפול בכוויות שמש.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמה טיפות חלב אם על האזור המושפע.זה יעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

הקלה על כאב בטן

כאבי בטן יכולים להיות בעיה שכיחה לילדים.כדי לעזור להקל על כאבי בטן, מרחו כמה טיפות של חלב אם על העור סביב האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאבי הקיבה.

חלב אם הוא מקור מצוין לריפוי טבעי וניתן להשתמש בו למגוון מחלות.מטיפול בפריחה בחיתולים וכלה בהקלה על כאבי בטן, לחלב אם יש שימושים מרובים.נסה את 8 הסעדים של סבתא אלה כדי לעזור לספק הקלה ממגוון מחלות.

הסעדים של סבתא לחלב אם

סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.תרופות אלה יכולות להיות יעילות בטיפול במצבים כמו הגדלת ייצור חלב אם, הקלה על פטמות כואבות ומניעת דלקת בשד.להלן 8 מהתרופות המסורתיות הפופולריות ביותר להגדלת ושמירה על ייצור חלב אם.

1.חילבה

חילבה היא עשב המשמש במשך מאות שנים להגברת ייצור חלב אם.בדרך כלל זה נלקח בצורה של כמוסה או תה.מחקרים הראו כי חילבה מגדילה את כמות הפרולקטין בגוף, שהיא הורמון המגדיל את ייצור החלב.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור ברזל נהדר, שיכול לעזור להגביר את ייצור החלב.שיבולת שועל היא חטיף טעים וקל שניתן לאכול דרךזה היום.אמהות המניקות יכולות גם לשתות חלב שיבולת שועל כדי להגדיל את אספקת החלב שלהן.

3.ירקות עלים כהים

ירקות עלים כהים כמו תרד וקייל עשירים בברזל וסידן, שניהם יכולים לעזור להגדיל את ייצור החלב.אמהות המניקות יכולות לשלב ירקות אלה בתזונה שלהן בצורה של שייקים, סלטים ומרקים.

4.אגוזים וזרעים

אגוזים וזרעים הם מקור נהדר לשומנים בריאים, שיכולים לעזור להגביר את ייצור החלב.ניתן לאכול אותם לבד או להוסיף אותם לשייקים או שיבולת שועל.שקדים, אגוזי מלך וזרעי שומשום הם כולם מקורות נהדרים לשומנים בריאים.

5.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להגדיל את ייצור החלב בגלל תכולת הפיטואסטרוגן שלהם.תה צמחי מרפא כמו שומר, סרפד ועלים פטל נהדרים להגדלת ייצור החלב.

6.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה מסורתית להגברת ייצור החלב.ניתן לאכול אותו גולמי, מבושל או ליטול בצורה של תוסף.

7.שמרים של בירה

שמרים של Brewer הם מקור נהדר לוויטמינים B, שיכולים לעזור להגביר את ייצור החלב.ניתן להוסיף אותו לשייקים או שיבולת שועל, או לקחת אותם בצורה של תוסף.

8.שותה הרבה מים

להישאר לחות חיוני לשמירה על אספקת חלב בריאה.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור להבטיח שלגוף יש מספיק נוזלים לייצור חלב.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.תרופות אלה יכולות להיות יעילות בטיפול במצבים כמו הגדלת ייצור חלב אם, הקלה על פטמות כואבות ומניעת דלקת בשד.חילבה, שיבולת שועל, ירקות עלים כהים, אגוזים וזרעים, תה צמחים, שום, שמרי מבשלות, ושתיית מים רבים הם כל תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להגביר את ייצור החלב.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה מהתרופות המסורתיות להגדלת חלב אם?

A: חילבה, שיבולת שועל, ירקות עלים כהים, אגוזים וזרעים, תה צמחים, שום, שמרי מבשלות ושתיית מים רבים הם כולם תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להגביר את ייצור החלב.חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון.

ש: האם זה בטוח לקחת תרופות מסורתיות בזמן ההנקה?

א: חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת סעדים אלה, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון.בנוסף, אמהות מניקות צריכות תמיד לוודא שהתינוק שלהן מקבל מספיק תזונה.

לסיכום, סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.תרופות אלה יכולות להיות יעילות בטיפול במצבים כמו הגדלת ייצור חלב אם, הקלה על פטמות כואבות ומניעת דלקת בשד.חילבה, שיבולת שועל, ירקות עלים כהים, אגוזים וזרעים, תה צמחים, שום, שמרי מבשלות, ושתיית מים רבים הם כל תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להגביר את ייצור החלב.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנטילת תרופות אלה, שכן חלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או תוספי מזון.בנוסף, אמהות מניקות צריכות תמיד לוודא שהתינוק שלהן מקבל מספיק תזונה.<a href = "https: // en

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן