דף הבית » תרופות סבתא » חור בפנים – 18 תרופות של סבתא מזינה שכדאי להכיר
ddda ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad dadbddd dc

חור בפנים – 18 תרופות של סבתא מזינה שכדאי להכיר

הסעדים של סבתא עשירה בוויטמין לחור בפנים

כילדה, אולי שמעת את סבתא שלך אומרת לך שהתרופות המיושנות שלה היו הסוד לחיים בריאים.למרות שהרפואה והטכנולוגיה המודרניים עברו דרך ארוכה, עדיין כדאי לשקול תרופות מסורתיות.זה נכון במיוחד כשמדובר בחורים בפנים.חור בפנים יכול להיות תוצאה של טראומה או ניתוח, ולעתים קרובות מלווה בתסמינים כואבים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתות מזינות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לפציעות מסוג זה.

מה גורם לחור בפנים?

חור בפנים יכול להיגרם כתוצאה מטראומה, כמו להיפגע עם חפץ בוטה, או על ידי נהלים כירורגיים, כמו הסרת גידול.בשני המקרים, החור מלווה בדרך כלל במגוון של תסמינים כואבים ומידת אי נוחות.

18 הסעדים של סבתא מזינה לשקול

  • דבש גולמי: לדבש גולמי יש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור לנקות את הפצע ולהפחית דלקת.
  • ג’ל אלוורה ורה: הג’ל מהצמח העסיסי הזה עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות ריפוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לחור בפנים.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן וויטמינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.
  • שמן זית: שמן זית הוא מקור עשיר לתרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב הקשור לחור בפנים.
  • שום: לשום יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לחור בפנים.
  • כורכום: כורכום משמש זה מכבר לתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.
  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לחור בפנים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.
  • מיץ לימון: מיץ לימון עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • פלפל קאיין: לפלפל קאיין יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.
  • לבן ביצה: חלבוני ביצה עשירים בחלבונים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.
  • שמן שקדים: שמן שקדים עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.
  • פפאיה: פפאיה עשירה בוויטמינים ואנזימים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • מלפפון: מלפפון עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • בננה: בננות עשירות בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • אבוקדו: אבוקדו עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.
  • יוגורט: יוגורט עשיר בפרוביוטיקה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין שלפני להשתמש באחד מהתרופות לעיל, עדיף להתייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות.הם יכולים לייעץ לך על אילו סעדים בטוחים ומתאימים למצבך הספציפי.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה בעת התמודדות עם כל סוג של פצע, מכיוון שזה יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום. סוכרי: הסעדים של סבתא הם דרך מנוסה ואמיתית לריפוי מחלות, ויש הרבה תרופות לחור בפָּנִים.ריכזנו 18 מהסעדים המזינים והמועילים ביותר למצב זה.הם נעים בין יישומים אקטואליים לתה צמחיםS, ולכל אחד יש מה להציע.אנו מספקים גם שאלות נפוצות כדי לענות על כל שאלה לגבי השימוש בסעדים אלה.

מהו חור בפנים?

חור בפנים הוא מצב בו לאדם יש כניסה בעור פניהם.זה יכול לנוע בגודל ובעומק, אך הסוג הנפוץ ביותר הוא כניסה רדודה ועגולה.לרוב זה נגרם כתוצאה מטראומה או מצב רפואי, כמו דרמטיטיס או אקנה.המצב יכול להיות כואב ולגרום למבוכה.

הסעדים של סבתא לחור בפנים

1.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה מצוינת לחור בפנים.זהו מקור טבעי לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון המסייעים להרגיע את העור, להפחית דלקת ולקדם ריפוי.הוא מיושם בצורה הטובה ביותר ישירות על האזור המושפע ונשאר על הלילה.

2.הדבק דבש וכורכום

דבש וכורכום מייצרים משחה חזקה שניתן להשתמש בה לטיפול בחור בפנים.דבש הוא אנטי בקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי, וכורכום הוא נוגד חמצון טבעי.מערבבים את השניים יחד ליצירת משחה ומרחים אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד שעה לפני השטיפה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לחור בפנים.זהו מקור טבעי לוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן המסייעות להזין ולהרגיע את העור.זה גם עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.החל את השמן ישירות על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי בקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו לטיפול בחור בפנים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.עדיף לדלל את השמן בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, לפני שמריחים אותו ישירות על האזור הנגוע.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.עדיף לדלל את החומץ במים לפני שמריחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד שעה לפני השטיפה.

6.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור טבעי לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להרגיע ולהזין את העור.זה יכול לשמש כמסיכה לטיפול בחור בפנים.ערוך משחה עם שיבולת שועל ומים והחל אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד 20 דקות לפני השטיפה.

7.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא מקור טבעי לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולהרגיע את העור.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח את המיץ ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו עד שעה לפני השטיפה.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.עדיף לדלל את לוז המכשפה במים לפני שמריחים אותם ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד שעה לפני השטיפה.

9.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה הם מקור טבעי לוויטמינים, מינרלים וחלבונים שיכולים לעזור להזין ולהרגיע את העור.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להקציף לבן ביצה ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 20 דקות לפני השטיפה.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להסיר תאי עור מתים ונקבוביות בטל -סקלוג.הכינו משחה עם סודה ושתייה ומים ומורחים אותה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו עד 20 דקות לפני השטיפה.

11.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מקור טבעי לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולהרגיע את העור.זה יכול לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן