דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בדרכי השתן בילדים – 13 משקמים וסבתא מצוינת
dddddd dddadbd ddadaadf dddcdddd  dedadadeddd ddaddaad

זיהום בדרכי השתן בילדים – 13 משקמים וסבתא מצוינת

זיהום בדרכי השתן בילדים – 13 משקמים וסעדים מצוינים של סבתא

זיהום בדרכי השתן (UTI) אצל ילדים הוא אירוע שכיח ויכול להיות כואב ולא נוח.UTIs יכולים להיגרם כתוצאה מחיידקים שנכנסים לדרכי השתן ויכולים לגרום לתחושת צריבה בעת שתן, שתן מעונן, ריח חזק ומשתנה תכופה.הם יכולים גם לגרום לחום והקאות במקרים מסוימים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מצוינות שיכולות לעזור להקל על כאב ואי נוחות ולעזור לזיהום.

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד הטיפולים הידועים ביותר עבור UTI.ההערכה היא כי המיץ עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכול להפחית את חומרת הזיהום.עדיף לשתות מיץ חמוציות לא ממותק מכיוון שהסוכר הנוסף יכול להחמיר את הזיהום.

2.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכולה להפחית את חומרת הזיהום.מים הם הבחירה הטובה ביותר, אך גם נוזלים אחרים כמו תה צמחים ומרקים יכולים להועיל גם הם.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שעדיף להימנע ממשקאות ומיצים ממותקים מכיוון שהם יכולים להחמיר את הזיהום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מצוינת ל- UTIs בילדים.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לזיהום, כמו גם לסייע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו מדולל במים או להוסיף לאמבטיה.

4.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב שלפי ההערכה כי הוא יעיל בטיפול ב- UTI.נחשב לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום כמו גם לסייע בהשמטת חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

5.שורש שן הארי

שורש שן הארי נחשב כתרופה מועילה ל- UTI, מכיוון שמאמינים כי היא מסייעת בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום ולסייע לשטוף חיידקים מהדרכי השתן.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

6.שום

שום הוא אנטיבקטריאלי טבעי ונחשב שהוא יעיל נגד UTI.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום וכן בסיוע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו בצורת כמוסה או לכתוס ולהוסיף לאוכל או לשקיות.

7.שורש מרשמלו

על פי ההערכה, שורש המרשמלו יעיל בטיפול ב- UTI מכיוון שנחשב כמסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום, כמו גם בסיוע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

8.חזרת

חזרת היא אנטיבקטריאלית טבעית ונחשבת כיעילה כנגד UTI.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום וכן בסיוע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו בצורת כמוסה או לכתוס ולהוסיף לאוכל או לשקיות.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אלקלייזר טבעי ונחשבת שהיא יעילה נגד UTI.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום וכן בסיוע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להוסיף לאמבטיה.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אנטיבקטריאלי טבעי ונחשב שהוא יעיל נגד UTI.ההערכה היא כי היא מסייעת להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום וכן בסיוע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או להוסיף למזון או למשקאות.

11.משי תירס

משי תירס נחשב כתרופה מועילה ל- UTI, מכיוון שלפי ההערכה היא מסייעת בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לזיהום ולעזור לשטוף את החיידקים מדרכי השתן.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

12.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי ונחשבת שהיא יעילה נגד UTI.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים ל

הסעדים של סבתא לזיהומים בדרכי השתן אצל ילדים

דלקות בדרכי השתן (UTI) הן מצב שכיח ועלול להיות חמור בקרב ילדים, במיוחד אצל נערות צעירות.אמנם חשוב לפנות לטיפול רפואי ב- UTI, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות ולהעניק הקלה.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא עבור UTI בילדים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, מה שעשוי לסייע בהפחתת הסימפטומים של UTI.כדי להשתמש בחומץ תפוחים עבור UTI, מערבבים 1 כף מהחומץ עם 8 אונקיות מים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות ידוע ביכולתו לסייע במניעת UTI.הוא מכיל תרכובות הנקראות proanthocyanidins, שיכולות למנוע מחיידקים לדבוק בקירות דרכי השתן.כדי להשיג הכי הרבה תועלת, שתו מיץ חמוציות לא ממותק מספר פעמים ביום.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פשוטה אך יעילה עבור UTI.זה עובד על ידי איזון בין pH של השתן, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור ל- UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה מספר פעמים ביום.

UVA URSI

UVA URSI הוא עשב ששימש באופן מסורתי במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.הוא מכיל תרכובת הנקראת ארבוטין, שיש לה תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות.לשימוש, מערבבים 1 כפית של Uva Ursi בכוס מים רותחים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

יוגורט

יוגורט הוא אוכל פרוביוטי שיכול לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.זה נחשב גם לסייע בהפחתת הסימפטומים של UTI.כדי להשיג הכי הרבה תועלת, אכל יוגורט רגיל ולא ממותק מספר פעמים ביום.

קינמון

קינמון הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת קינמון בכוס מים רותחים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

שום

שום הוא עשב אנטי -מיקרוביאלי חזק שיכול לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת שום בכוס מים רותחים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

חזרת

חזרת הוא עשב אנטי -מיקרוביאלי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקה חזרת בכוס מים רותחים ושותה אותם מספר פעמים ביום.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים כפית שורש מרשמלו בכוס מים רותחים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

fenugreek

חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטי -מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת חילבה בכוס מים רותחים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

Goldenseal

Goldenseal הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת זהב בכוס מים רותחים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

Echinacea

Echinacea הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, אשר CAN עוזר להפחית את הסימפטומים של UTI.לשימוש, מערבבים 1 כפית אבקת Echinacea בכוס מים רותחים ושתו אותם כמה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן