דף הבית » תרופות סבתא » זיבה – 24 תרופות סבתות משמעותיות ועתיקות
dddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa ddadaaddaddaa

זיבה – 24 תרופות סבתות משמעותיות ועתיקות

זיבה: 24 התרופות של סבתא משמעותית ועתיקה

זיבה היא זיהום הנגרם על ידי החיידק Neisseria gonorrhoeae המביא לדלקת של הממברנות הריריות בדרכי הרבייה.זוהי אחת המחלות הנפוצות ביותר המועברות במגע מיני, ואם נותרות ללא טיפול, יכולה לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.אמנם אין תרופה אטומה לגיבוי לזיבה, אך ישנם מספר תרופות מסורתיות וטבעיות ששימשו במשך מאות שנים.במאמר זה נחקור 24 תרופות של סבתא משמעותית ועתיקה לטיפול בזיבה.

שום

שום הוא אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לטיפול בזיבה.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטיביוטיות וחיטוי טבעיות, המסייעות במאבק בזיהום.כדי להשתמש בשום כתרופה, לרסק כמה שיני ציפורן ולערבב אותם עם כמות קטנה של דבש.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה מסורתית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיבה.הוא מכיל תרכובות חיטוי ואנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הדלקת ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה מהזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הנגוע.

טיפ מועיל

כדי להפיק את המרב מהתרופות הללו, חשוב לוודא שאתה עוקב אחר אורח חיים בריא.אכילת תזונה מאוזנת, שתיית הרבה מים וקבלת פעילות גופנית קבועה תעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהקל על גופך להילחם בזיהום.

Goldenseal

Goldenseal היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בזיבה.זהו עשב המכיל תרכובות שיש להן תכונות אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית.כדי להשתמש בו, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לטיפול במצבים בריאותיים רבים, כולל זיבה.הוא מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות הטבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כף של החומץ עם כוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

Elderberry

Elderberry הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל זיבה.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה עתיקה לטיפול במגוון מצבים, כולל זיבה.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה מהזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כוס מיץ חמוציות עם כוס מים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

UVA URSI

Uva Ursi הוא תרופה מסורתית המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיבה.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בו, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית נוספת המשמשת לעתים קרובות לטיפול בזיבה.הוא מכיל תרכובות בעלות תכונות אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה מהזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד עם כוס מים חמים ושתה אותם שלוש פעמים ביום.

שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל זיבה.הוא מכיל תרכובותשיש להם תכונות טבעיות אנטיביוטיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה מהזיהום.כדי להשתמש בו, תלול כפית העשב המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן אקליפטוס

הסעדים של הסבתא

זיבה היא זיהום המועבר במגע מיני הנגרם על ידי החיידקים Neisseria gonorrhoeae.ניתן לטפל בזיהום באנטיביוטיקה, אך ישנם גם מספר תרופות של סבתא מסורתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים של זיבה או אפילו למניעתו.להלן 24 מהתרופות המשמעותיות והסבתות העתיקה ביותר לזיבה.

1.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל זיבה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיבה, כמו גירוד ושריפה.זה יכול גם לעזור במניעת התפשטות הזיהום.כדי להשתמש בשום לטיפול בזיבה, לרסק אחד עד שתיים שיני שום ומערבבים אותו עם כוס מים.שתו את התערובת פעמיים ביום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לבעיות בריאות רבות, כולל זיבה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ובעל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בזיבה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון דלקות בעור, כולל זיבה.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה לטיפול בזיבה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הנגוע שלוש פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל זיבה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הזיהום ולמנוע התפשטותו.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בזיבה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.

5.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא תרופה פופולרית למגוון דלקות בדרכי השתן, כולל זיבה.זה יכול לעזור לשטוף את החיידקים הגורמים לזיהום ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש במיץ חמוציות לטיפול בזיבה, שתו כוס מיץ חמוציות שלוש פעמים ביום.

6.חומצה בורית

חומצה בורית היא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון דלקות בעור, כולל זיבה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הזיהום ולמנוע התפשטותו.כדי להשתמש בחומצה בורית לטיפול בזיבה, ערבבו כפית אחת של חומצה בורית עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.

7.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל זיבה.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הזיהום ולמנוע התפשטותו.כדי להשתמש ב- Goldenseal לטיפול בזיבה, מערבבים כפית אחת של אבקת גולדנסיל עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

8.Echinacea

Echinacea הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל זיבה.זה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ובעל תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש ב- Echinacea לטיפול בזיבה, מערבבים כפית אחת של אבקת Echinacea עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל זיבה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ובעל תכונות אנטיבקטריאליותIEs שיכולים לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לטיפול בזיבה, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים את התה פעמיים ביום.

טיפים למניעה

למרות שסעדים אלה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של זיבה ולמנוע התפשטותו, חשוב לתרגל מין בטוח ולבדוק באופן קבוע כדי להפחית את הסיכון לזיהום.להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להישאר בטוחים:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן