דף הבית » תרופות סבתא » התכווצויות שרירים ברגליים בלילה – 18 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל

התכווצויות שרירים ברגליים בלילה – 18 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל

התכווצויות ברגליים בלילה: 18 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל

אף אחד לא אוהב להתעורר עם התכווצות פתאומית וכואבת ברגלם.לרוע המזל אנשים רבים מתעוררים בלילה עם התכווצויות כאלה ברגליהם.התכווצויות ברגליים הן התכווצויות שרירים בלתי רצוניות העלולות לגרום לכאב ואי נוחות.הם נוטים להופיע בשרירי העגל אך יכולים להתרחש גם בירך, ברגליים ובבהונות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות להתכווצויות רגליים שהועברו לאורך דורות, לרוב מסבתות.להלן 18 מהתרופות הפופולריות ביותר שנמצאו ונכונים לטיפול בהתכווצויות ברגליים.

מתיחה

מתיחות היא אחד התרופות הפופולריות ביותר להתכווצויות רגליים.ניתן לעשות זאת לפני השינה או כאשר מתרחשת התכווצות.אם עושים לפני השינה, מתיחות יכולות לעזור במניעת התכווצויות המתרחשות מלכתחילה.אם אכן מתרחשת התכווצויות, מתיחות יכולות לעזור להקל על ההתכווצות על ידי שחרור השרירים.

עיסוי

עיסוי הוא תרופה פופולרית נוספת להתכווצויות רגליים.עיסוי יכול לעזור להקל על מתח ועוויתות בשרירים ויכול לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.עיסוי יכול להיעשות עם הידיים או עם כדור עיסוי או כלי אחר.

עצה: בעת עיסוי שריר התכווצות, השתמש בתנועה סיבובית כדי לעזור לפרק את עווית השריר.

קומפרסים חמים וקרים

החלת קומפרסים חמים או קרים על שריר התכווצות יכולה לעזור להקל על ההתכווצות.קומפרסים חמים יכולים לעזור להרפות את השריר ולהפחית את הכאב, בעוד שדחיסות קרה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרדים את האזור.

הידרציה

להישאר לחות הוא המפתח למניעת התכווצויות רגליים.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לשמור על השרירים לחות ופחות מועדים להתכווצות.

פירות וירקות

אכילת תזונה מאוזנת של פירות וירקות יכולה לעזור לספק לשרירים את החומרים המזינים הדרושים להם כדי להישאר בריאים.פירות וירקות עשירים בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור במניעת התכווצויות.

תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חשוב המסייע בהרפיה של שרירים.נטילת תוסף מגנזיום יכולה לעזור במניעת התרחשות מלכתחילה.

תוספי אשלגן

אשלגן הוא מינרל חשוב נוסף להרפיה של שרירים.נטילת תוסף אשלגן יכולה לעזור להפחית את חומרת ההתכווצויות.

תוספי סידן

סידן חשוב להתכווצות שרירים ויכול לעזור במניעת התרחשות התכווצויות.נטילת תוסף סידן יכולה לעזור לשמור על בריאות השרירים ופחות מועדים להתכווצויות.

יוגה ומדיטציה

יוגה ומדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ והמתח בגוף, שיכולים לעזור במניעת התרחשות התכווצויות.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כדי לעזור להרפות את השרירים ולהפחתת כאב ואי נוחות.שמן לבנדר, שמן מנטה ושמן אקליפטוס הם כולם שמנים פופולריים לטיפול בהתכווצויות ברגליים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית להתכווצויות רגליים.ניתן ליישם אותו באופן פנימי או מיושם באופן אקטואלי.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.

גלגול קצף

גלגול קצף הוא סוג של מיסוי עצמי המסייע לשחרר מתח ועוויתות בשרירים.גלגול קצף יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות ויכול לעזור במניעת התרחשות.

מתחם ויטמין B

קומפלקס ויטמין B חשוב לבריאות השרירים ויכול לעזור במניעת התרחשות.

אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית את הדלקת ומתח השרירים.נקיטת אמבטיה מלח של אפסום יכולה לעזור להקל על התכווצויות ולמנוע התרחשותם.

הליכה

הליכה היא דרך נהדרת לשמור על בריאות השרירים ולמנוע התרחשות התכווצויות.

הימנעות מאלכוהול וקפאין

אלכוהול וקפאין עלולים לגרום להתייבשות, מה שעלול להוביל להתכווצויות.הימנעות מאלכוהול וקפאין יכולה לעזור לשמור על

בית רמדיEs להתכווצויות שרירים ברגליים בלילה

התכווצויות שרירי הרגליים יכולות להיות כואבות במיוחד ומפריעות לישון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע ולהקל עליהן.החל מהמרחצאות החמים ועד תרגילי מתיחה, הנה 18 תרופות של סבתא בריאה לטיפול יעיל בהתכווצויות שרירי רגליים בלילה.

1.אמבטיה חמה

השריית אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהקל על הכאב של התכווצויות שרירים.ניתן להוסיף למלח EPSOM לאמבטיה כדי לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה.

2.Hydrate

התייבשות יכולה להיות סיבה עיקרית להתכווצויות שרירי הרגליים בלילה.הגדלת צריכת המים לאורך היום יכולה לעזור במניעת התכווצויות, ושתיית כוס מים לפני השינה יכולה לעזור להבטיח שהגוף מתייבש כראוי בן לילה.

3.תוספי מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חשוב לבריאות השרירים.נטילת תוספי מגנזיום יכולה לעזור להפחית או למנוע התכווצויות.

4.תוספי אשלגן

אשלגן הוא מינרל חשוב נוסף לבריאות השרירים.נטילת תוספי אשלגן יכולה לעזור להפחית או למנוע התכווצויות.

5.תרגילי מתיחה

תרגילי מתיחה עדינים יכולים לעזור לשחרר את השרירים ולמנוע התכווצויות.ביצוע כמה מתיחות פשוטות לפני השינה יכול לעזור להפחית את הסיכון להתכווצויות בן לילה.

6.עיסוי

עיסוי בעדינות של האזור הפגוע יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את כאב ההתכווצויות.החלת חום קל על האזור לפני עיסוי יכול לעזור להגביר את היעילות.

7.טיפול חם וקור

לסירוגין בין חבילות חמות וקרות יכול לעזור להפחית דלקת וכאב הנגרמים כתוצאה מהתכווצויות שרירים.החלת דחיסה חמה על האזור למשך 20 דקות ואחריה קומפרס קר למשך 10 דקות יכולה לעזור להפחית התכווצויות.

8.יוגה

יוגה היא סוג עדין של פעילות גופנית שיכולה לעזור להירגע ולמתוח את השרירים.זה יכול גם לעזור להפחית את הלחץ, שיכול לתרום להתכווצויות שרירים.

9.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים דקים לעור.זה יכול לעזור להקל על מתח השרירים ולהפחית התכווצויות.

10.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט יכולים לעזור להרפות את השרירים ולהפחית התכווצויות.

11.פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לניתן דרך הפה בצורה כמוסה.

12.שמן חרדל

שמן חרדל מכיל תרכובות שיכולות לעזור להרפות את השרירים ולהפחתת הכאב.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי או לניתן דרך הפה בצורה כמוסה.

13.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או לערבב במים חמים ולהחיל באופן אקטואלי.

14.Molasses BlackStrap

מולסה של BlackStrap מכילה מגנזיום ואשלגן, שיכולים לעזור להפחית או למנוע התכווצויות.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או לערבב במים חמים ולהחיל באופן אקטואלי.

15.כורכום

הכורכום מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או לערבב במים חמים ולהחיל באופן אקטואלי.

16.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס יכולים לעזור להרפות את השרירים ולהפחית התכווצויות.ניתן ליישם אותם באופן אקטואלי או לשאוף.

17.מתחם ויטמין B

מתחם ויטמין B יכול לעזור להפחית התכווצויות על ידי הגדלת רמות האנרגיה של הגוף.ניתן ליטול אותו דרך הפה בצורת קפסולה או לערבב במים חמים ולהחיל באופן אקטואלי.

18.יוגה נידרה

יוגה נידרה היא סוג של מדיטציה שיכולה לעזור להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף.זה יכול לעזור להפחית את התדירות ועוצמת התכווצויות השרירים.

מסקנה

התכווצויות שרירי רגליים בלילה יכולות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן