דף הבית » תרופות סבתא » התכווצויות בטן – 6 תרופות סבתות טבעיות וחשובות
ddaadbdddaddddaa dddf  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa d

התכווצויות בטן – 6 תרופות סבתות טבעיות וחשובות

מהן התכווצויות בטן?

התכווצויות בטן הן סימפטום שכיח ולעתים קרובות כואב לבעיות רפואיות ועיכול רבות.הם בדרך כלל נגרמים כתוצאה מתווית שרירים במעיים, אך יכולים להיות גם תוצאה של התכווצויות ווסת, גז, קלקול קיבה, הרעלת מזון או אפילו חרדה.התכווצויות בטן יכולות לנוע בין עדין לחמור, ועשויות להימשך בין כמה דקות לכמה שעות.

6 הסעדים הטבעיים והחשובים של סבתא להתכווצויות בטן

זה יכול להיות קשה למצוא הקלה מהתכווצויות בטן, במיוחד אם הם נגרמים על ידי מצב רפואי.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שייתכן שהסבתא שלך המליצה, מה שיכול לעזור להפחית את עוצמתם ומשך זמן של התכווצויות הבטן.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את עוצמת התכווצויות הבטן.זה יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ ולהגביר את זרימת הדם לשרירים, מה שיכול לעזור להקל על הכאב.אתה יכול לנסות לבצע פעילויות פשוטות כמו הליכה, ריצה קלה, שחייה או רכיבה על אופניים במשך 15 דקות בכל פעם, מה שיכול לעזור להפחית התכווצויות.

2.טיפול בחום

טיפול בחום יכול גם לעזור להפחית התכווצויות בטן.אתה יכול לנסות בקבוק מים חמים, כרית חימום או אמבטיה חמה כדי לעזור להפחית את הכאב ולהרגיע את השרירים.דאג לקחת הפסקות ולא להתחמם יתר על המידה.

3.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית התכווצויות בטן על ידי הגברת זרימת הדם והרגעת השרירים.אתה יכול להשתמש בשמנים אתרים כדי לעזור בעיסוי כדי לעזור להפחית את הכאב.

4.שינויים בתזונה

ביצוע כמה שינויים תזונתיים פשוטים יכול לעזור גם להפחתת התכווצויות בטן.אכילת ארוחות קטנות יותר, הימנעות מאוכל חריף והימנעות מקפאין יכולה לעזור להפחית את עוצמת ההתכווצויות.הימנעות ממזון עשירה בשומן וסוכר יכולה גם לעזור, מכיוון שהוא יכול להגביר את הסיכון להתכווצויות בטן.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות יכולות להועיל גם בהפחתת התכווצויות בטן.ידועים כולם כי מנטה, קמומיל, ג’ינג’ר ושומר ידועים כמסייעים להפחית את עוצמת התכווצויות הבטן.אתה יכול לשתות תה צמחים, לקחת כמוסות או אפילו להשתמש בשמנים אתרים לארומתרפיה.

6.הקלה במתח

מתח יכול להיות גם תורם עיקרי להתכווצויות בטן.לקחת זמן להירגע, לעשות מדיטציה או לתרגל יוגה יכולה לעזור להפחית את רמות הלחץ ולהפחית את עוצמת ההתכווצויות.

טיפ

טיפ: חשוב לזכור להקשיב לגופך ולקחת הפסקות בעת הצורך.אם התכווצויות הבטן נמשכות או מחמירות, חשוב לדבר עם הרופא שלך לקבלת ייעוץ רפואי.

מהן התכווצויות בטן?

התכווצויות בטן הן תחושות כואבות המופיעות באזור הבטן.הם יכולים לנוע בין קלים לחמורים ויכולים להיגרם על ידי כל מספר נושאים, כמו אלרגיות למזון, עצירות, ווסת ואפילו לחץ.התכווצויות אלה יכולות להיות משבשות ולא נוחות ויכולות להיות קשות לניהול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על התכווצויות בטן.

6 הסעדים הטבעיים והחשובים של סבתא להתכווצויות בטן

1.קומפרסים חמים

החלת דחיסה חמה על הבטן יכולה לעזור להרגיע התכווצויות ולהרגיע את השרירים.כדי להכין דחיסה, פשוט להשרות מטלית או מגבת נקייה במים חמים ואז סובבים את העודף.החל אותו על הבטן והחזק אותו שם למשך 10-15 דקות.ניתן לחזור על כך לפי הצורך לאורך היום.

2.תה צמחים

תה צמחים יכול להועיל בהקלה על התכווצויות בטן.תה קמומיל, ג’ינג’ר ותה מנטה ידועים כולם כמסייעים להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.להכנת תה, תלולות 1-2 כפיות עשבי תיבול בכוס מים חמים למשך 10-15 דקות.שתו את התה הזה פעמיים עד שלוש ביום לפי הצורך.

3.ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה לעזור להקל על התכווצויות בטן.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ומנטה כדי להרפות את השרירים ולהפחתת הכאב.מערבבים כמה טיפות שמן אתרי עם שמן נשא, כמו ALMOשמן ושמן ואז מעסה אותו על הבטן.ניתן לחזור על כך לפי הצורך לאורך היום.

4.אמבטיות חמות

נקיטת אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.מלאו את האמבט במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים.משרים 10-15 דקות ואז צא ותן לגוף להתייבש באופן טבעי.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום לפי הצורך.

5.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית התכווצויות בטן.תנוחות מתיחה קלות ויוגה יכולות לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את הכאב.התחל עם כמה דקות של מתיחות ואז הגדיל בהדרגה את משך הזמן.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום לפי הצורך.

6.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים בתזונה יכול לעזור להקל על התכווצויות בטן.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית התכווצויות.הימנעות ממזון מעובד, קפאין ואלכוהול יכולה גם לעזור.בנוסף, אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול בצורה חלקה.

מסקנה

התכווצויות בטן יכולות להיות משבשות ולא נוחות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב.קומפרסים חמים, תה צמחים, ארומתרפיה, אמבטיות חמות, פעילות גופנית ושינויים תזונתיים יכולים כולם לעזור להקל על התכווצויות בטן.לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי כדי להבטיח שהם בטוחים ומתאימים לאדם.

שאלות נפוצות:

ש: מהן התכווצויות בטן?

ת: התכווצויות בטן הן תחושות כואבות המופיעות באזור הבטן.הם יכולים לנוע בין קלים לחמורים ויכולים להיגרם על ידי כל מספר נושאים, כמו אלרגיות למזון, עצירות, ווסת ואפילו לחץ.

ש: מהם כמה תרופות טבעיות להתכווצויות בטן?

ת: כמה תרופות טבעיות להתכווצויות בטן כוללות קומפרסים חמים, תה צמחים, ארומתרפיה, אמבטיות חמות, פעילות גופנית ושינויים תזונתיים.לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי כדי להבטיח שהם בטוחים ומתאימים לאדם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן