דף הבית » תרופות סבתא » הרפס – 17 תרופות ביתיות אפקטיביות
ddadada  daadaddaddaa dddaadddaa ddadaddddddaa

הרפס – 17 תרופות ביתיות אפקטיביות

ההשפעה של הרפס – 17 תרופות ביתיות אפקטיביות

לחיות עם הרפס יכול להיות חוויה קשה ומביכה.זהו נגיף שיכול להתלקח במהירות ולגרום לפצעים ונגעים כואבים על העור.כרגע אין תרופה להרפס, אך קיימים מגוון טיפולים ותרופות.עם זאת, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות ביתיות כדי לעזור בניהול הסימפטומים שלהם.להלן 17 תרופות ביתיות יעילות שיכולות לעזור להפחית את ההשפעות של הרפס.

1.הימנע מתח

מתח יכול לעורר התפרצויות של הרפס, ולכן חשוב לנקוט צעדים להפחתת הלחץ ולחיות אורח חיים רגוע יותר.זה עשוי לכלול עיסוק בתרגילי הרפיה כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה.חשוב גם להשיג מספיק מנוחה ולאכול אוכל בריא.

2.שמור על האזור נקי

חשוב לשמור על האזור נקי ויבש כדי למנוע התפרצויות נוספות של הרפס.שוטפים את האזור בעדינות עם סבון עדין ומים.הימנע משימוש בסבונים או חומרי ניקוי קשים.טופח על האזור יבש במגבת נקייה.

3.השתמש בקומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים להרפס.עטפו כמה קוביות קרח במטלית רחצה נקייה ומורחים אותם על האזור הנגוע למשך מספר דקות.חזור על זה מספר פעמים בכל יום.

4.השתמש במכשפות לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם ליצור דחיסה עם לוז מכשפה ולהחיל אותו על האזור.

5.החל אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית גירוד ודלקת.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להכין משחת אלוורה על ידי ערבוב של חלקים שווים ג’ל אלוורה וקורנפלור.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים קרירים.

6.השתמש בשמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות חזקות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.חזור על זה מספר פעמים ביום.

7.קח אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום יכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.מוסיפים כמה כפות של מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות בתוכו 20 דקות.חזור על זה פעמיים ביום.

8.השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.הכינו משחה עם סודה ושתייה מים והפעלו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

9.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

10.השתמש בשום

לשום תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.

הרפס – 17 תרופות ביתיות אפקטיביות

הרפס הוא זיהום בנגיף שכיח העלול לגרום לכאב, גירוד ופצעים על העור.אמנם אין תרופה להרפס, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 17 תרופות ביתיות יעילות להרפס.

1.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות הנגרמת על ידי הרפס.פשוט מרחי ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע כדי להפחית גירוד וכאב.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכולP מצמצם את הסימפטומים של הרפס.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע ומעסה בעדינות את האזור.

3.חבילות קרח

חבילות קרח יכולות לעזור להפחית נפיחות וכאבים הנגרמים על ידי הרפס.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותם בעדינות על האזור הפגוע.

4.Lemon Balm

Lemon Balm הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מרחו כמה טיפות של שמן מזור לימון ישירות על האזור הפגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.

5.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והכאב הקשורים להרפס.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והכאב הקשורים להרפס.מדללים כף של חומץ תפוחים בכוס מים ומרחים את התמיסה על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

7.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מרחי לוז מכשפה ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

8.שום

לשום תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.

9.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

11.מלח אפסום

למלח Epsom יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.ממיסים שתי כפות מלח אפסום בכוס מים חמים ומורחים את התמיסה על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

12.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.החל כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על האזור הפגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.

13.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אבקת שורש ליקוריץ עם כמה טיפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

14.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע.

15.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.מרחו כמה טיפות של שמן אורגנו ישירות על האזור הפגוע.

16.Echinacea

Echinacea הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הרפס.שתו כוס תה Echinacea פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

17.ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון שיכול לעזור להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.אכלו מזונות עשירים בוויטמין

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן