דף הבית » תרופות סבתא » איך להיפטר מהרפס – 14 תרופות ורגיעה של סבתא אורגנית
ddda dcdddadda deddadada  daadaddaddaa ddadddad dadc daddaa

איך להיפטר מהרפס – 14 תרופות ורגיעה של סבתא אורגנית

נגיף הרפס הוא נגיף מדבק ביותר שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.למרות שאין תרופה להרפס, ישנן דרכים לנהל את הסימפטומים ולהפחית את הסיכון להעברה.במאמר זה נחקור 14 תרופות סבתות אורגניות וטכניקות הרפיה כדי לעזור להיפטר מהרפס.

הקפד לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

תוספי צמחים

תוספי צמחים הם תרופה פופולרית עבור הרפס.חלק מהתוספים הנפוצים ביותר המשמשים כוללים שום, אקינצאה ו GOLDENSEAL.לשום תכונות אנטי -ויראליות ויכול לעזור להפחית דלקת ותסמינים.על פי ההערכה, Echinacea מגביר את מערכת החיסון, ואילו ל- Goldenseal יש תכונות אנטיבקטריאליות.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה פופולרית נוספת עבור הרפס.ידוע כי שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן אורגנו ידוע שיש להם תכונות אנטי -ויראליות.הוכח כי שמן עץ התה מפחית את פרוץ הרפס.שמן לבנדר יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד, בעוד שמן אורגנו יכול לעזור להילחם בנגיף.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לדלל שמנים אתרים לפני שמריחים אותם על העור.אחרת, הם יכולים לגרום לגירוי ודלקת.

תזונה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפרצויות הרפס.אכילת מזונות עשירים בוויטמינים A, C ו- E, כמו גם אבץ וליזין, יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.אכילת מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון וטונה, יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

יוגה ומדיטציה

יוגה ומדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ, שיכולים לעזור להפחית את תדירות התפרצויות הרפס.מחקרים הראו כי תרגול יוגה ומדיטציה יכולים לסייע בהפחתת לחץ וחרדה, מה שיכול להפחית את תדירות התפרצויות הרפס.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרגול רפואי סיני מסורתי הכרוך בהכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול לעזור להפחית את תדירות התפרצויות הרפס.

פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ, להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.פעילות גופנית קבועה יכולה גם לעזור להפחית את תדירות התפרצויות הרפס.

תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כמה מהתה הצמחייה הפופולרי ביותר עבור הרפס כולל קמומיל, מנטה וג’ינג’ר.

אמבטיות חמות

אמבטיה חמה יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.הוספת מלחי אפסום או שמנים אתרים לאמבטיה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לקחת דרך הפה.

אלוורה

ידוע כי אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או למרוח ישירות על העור.

שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטי -ויראליות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או למרוח ישירות על העור.

דבש

ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או למרוח ישירות על העור.

לימון בלאם

ידוע כי Balm Lemon הוא בעל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או למרוח ישירות על העור.

שורש ליקריץ

ידוע כי שורש ליקריץ יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או למרוח ישירות על העור.

טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו נשימה עמוקה, הרפיה של שרירים מתקדמת ותמונות מודרכות יכולות לעזור להפחית לחץ וחרדה, מה שיכול להפחית את תדירות התפרצויות הרפס.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לתרגל טכניקות הרפיה על בסיס קבוע על מנת להפחית לחץ וחרדה.

על ידי ביצוע 14 תרופות סבתות אורגניות אלה וטכניקות הרפיה, אתה יכול לעזור להפחית את התדירות של התפרצויות הרפס ולנהל את הסימפטומים.הקפד לדבר עםספק שירותי הבריאות שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

7.דבש ושמן זית

דבש ושמן זית הם שניהם מקורות טבעיים של תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים להרפס.צריכת תערובת של דבש ושמן זית יכולה גם לעזור להפחית את המראה של פצעי הרפס.כדי ליצור תרופה עם דבש ושמן זית, מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של שמן זית יחד בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור עד שלוש פעמים ביום.

8.Echinacea

Echinacea הוא סוג של עשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את חומרת תסמיני הרפס כמו גם להגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש ב- Echinacea כתרופה אפקטיבית, קח 500 מיליגרם של Echinacea שלוש פעמים ביום עד שלושה שבועות.

9.אלוורה

אלוורה מכילה תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והדלקת הקשורים להרפס.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, החל את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים להרפס.כדי להשתמש בו כתרופה, הכינו תערובת של כף אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים את כדור הכותנה על האזור הנגוע למשך 15 דקות.חזור על שלוש פעמים ביום.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הרפס.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, ערבבו שתי כפות אבקת שורש ליקוריץ עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור עד שלוש פעמים ביום.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים להרפס.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור עד שלוש פעמים ביום.

13.שמן עץ התה

שמן עץ התה מכיל תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים להרפס.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כף אחת של שמן עץ התה עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים את כדור הכותנה על האזור הנגוע למשך 15 דקות.חזור על שלוש פעמים ביום.

14.הרפיה

טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ והחרדה, שיכולים בתורו להפחית את חומרת התפרצויות הרפס.להקדיש את הזמן להירגע ולחץ דחף יעזור למנוע התפרצויות עתידיות ולהשאיר אותם במפרץ.

מסקנה

להיפטר מהרפס יכול להיות אתגר, אך עם הסעדים הנכונים וטכניקות הרפיה, זה אפשרי.על ידי שימוש בתרופות הטבעיות והאורגניות של סבתא המפורטות לעיל, אתה יכול להפחית את הכאב, הגירוד והדלקת הקשורים להרפס.בנוסף לתרופות אלה, חשוב לתרגל טכניקות הרפיה כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה כדי להפחית את הלחץ והחרדה.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן אני צריך להשתמש בתרופות הרפס האלה?

ת: משך הזמן שאתה צריך להשתמש בסעדים אלה יהיה תלוי בחומרת הסימפטומים שלך ובסוג התרופה שאתה משתמש בו.באופן כללי, מומלץ להשתמש בסעדים עד שלושה שבועות או עד שהסימפטומים שוככים.

ש: האם תרופות אלה בטוחות לכולם להשתמש?

ת: כן, התרופות הללו בדרך כלל בטוחות לכולם להשתמש.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני USING כל אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקן עשויות לקיים אינטראקציות עם תרופות או מצבים בריאותיים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן