דף הבית » תרופות סבתא » הרפס בפות – 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה
ddadada ddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddad dddddd

הרפס בפות – 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה

הרפס Vulva: 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה

זה לא סוד שנגיף הרפס יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.עבור אלה הסובלים מהנגיף באזור הפות, זה יכול להיות לא נוח ומביך במיוחד.אמנם אין תרופה לנגיף, אך ישנם צעדים שניתן לנקוט כדי להפחית את ההתפרצויות ולשפר את הבריאות הכללית.רבים מהצעדים הללו מבוססים על סעדים עתיקים שהועברו מסבתות שהשתמשו בהן כדי להתייחס למשפחותיהן במשך דורות.להלן 16 סעדים של סבתא מזינה ובטוחה לניהול הרפס ב Vulva.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות, והם יכולים גם להיות יעילים בטיפול בהרפסים ב- Vulva.תה צמחים כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים כולם לעזור להפחית דלקת וגרד.לא רק שהם מספקים הקלה מהתסמינים של הרפס, אלא שהם יכולים גם לעזור להגביר את מערכת החיסון שיכולה לעזור לגוף להילחם בנגיף.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לסוגים רבים של זיהומים.זה יעיל במיוחד כנגד הרפס ב Vulva, מכיוון שהוא עוזר להפחית נפיחות ועוזר להפחית את הכאב הקשור לנגיף.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה פעמיים או שלוש ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:

בנוסף לשתיית תערובת החומץ של סיידר תפוחים, אתה יכול גם להשתמש בו כתרופה אקטואלית.כל שעליך לעשות הוא להשרות כרית כותנה בתערובת ומרחי אותה ישירות על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הגירוד והנריאה הקשורים לנגיף.

Echinacea

Echinacea הוא עשב חזק ששימש זה מכבר להגברת מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.נטילת Echinacea בתה או בצורת תוסף יכולה לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים הקשורים להרפס ב Vulva.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא עשב חזק שידוע ביכולתו להפחית לחץ וחרדה.זה יכול לשמש גם להפחתת הגירוד, השריפה והנפיחות הקשורים להרפס בוולבה.לשימוש, תלול כפית אחת של מזור לימון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום.

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לסוגים רבים של זיהומים, וניתן להשתמש בו גם לטיפול בהרפס ב Vulva.לשימוש, מרסקים שן שום אחד ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.אכלו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.התכונות האנטי-ויראליות של שום יכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים הקשורים לנגיף.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה להיות יעילה מאוד בטיפול בגירוד ודלקת הקשורים להרפס בוולבה.לשימוש, קח כמה עלים של אלוורה, והחל את הג’ל על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית את הגירוד והנריאה הקשורים לנגיף.

שמן לבנדר

שמן לבנדר משמש זה מכבר כתרופה טבעית לסוגים רבים של מצבי עור.החלת כמה טיפות של שמן לבנדר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי-דלקתי חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הגירוד והנוער הקשורים להרפס בוולבה.לשימוש, פשוט מרחו כמה טיפות שמן קוקוס על האזור המושפע.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב חזק ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור.נטילת שורש ליקריץ בצורת תוסף יכולה לסייע בהפחתת הגירוד והדלקת הקשורים להרפס ב Vulva.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כוס מים אחת ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הגירוד והנוער הקשורים להרפס בוולבה.לשימוש, מix כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והנוער הקשורים להרפס

הרפס בוולבה: 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה

הרפס בפות הוא מצב שכיח אך חמור המשפיע על נשים בכל הגילאים.זה נגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס (HSV) ויכול לגרום לתסמינים כמו כאב, גירוד, שריפה ושלפוחיות.אמנם אין תרופה, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור בניהול הסימפטומים ולהפחית את הסיכון להפיץ את הנגיף.להלן 16 תרופות של סבתא מזינה ובטוחה להרפס בוו.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.ניתן להשתמש בשמן עץ התה גם באמבט סיטז או להוסיף לדחיסה להקלה מרגיעה יותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומץ טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.חומץ סיידר תפוחים יכול לשמש כדחיסה, להוסיף לאמבט סיטז או להחיל ישירות על האזור המושפע.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לשמש כחומר סיכה במהלך פעילות מינית.

4.שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-חיטוי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת ולהרגיע את העור.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להוסיף על דחיסה להקלה מרגיעה יותר.

5.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו באמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם דבש ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו באמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

7.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או לשמש כחומר סיכה במהלך פעילות מינית.

8.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להוסיף על דחיסה להקלה מרגיעה יותר.

9.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להוסיף לאמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעיקן ואנטי -חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להוסיף על דחיסה להקלה מרגיעה יותר.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להוסיף לאמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטפח טבעי ואנטיספטי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להוסיף על דחיסה להקלה מרגיעה יותר.

13.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו באמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

14.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן להוסיף אותו לאמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

15.יוגurt

יוגורט הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להוסיף לאמבט סיטז להקלה מרגיעה יותר.

16.עמילן תירס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן