דף הבית » תרופות סבתא » תולעים בפות – 12 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וזמין בבית
daaddcdaddd ddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda dadda

תולעים בפות – 12 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון וזמין בבית

תולעי Vulval: 12 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון
תולעי Vulval, או תולעי סיכה, הן בעיה שכיחה בקרב ילדים ומבוגרים.הם חיים בחלק התחתון של המעי הגס ויכולים לגרום לגירוד ואי נוחות.החדשות הטובות הן שיש מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך להיפטר מהתולעים.להלן 12 תרופות של סבתא על סמך ניסיון הזמין וניתן להשתמש בהן בבית.

H2 – מה גורם לתולעי Vulval?
תולעי וולוול נגרמות על ידי טפיל זעיר הנקרא Enterobius vermicularis.טפיל זה מתפשט לרוב באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים, כמו מצעים ובגדים.זה יכול להתפשט גם באמצעות קשר עם אנשים אחרים הסובלים מהזיהום.

H2 – כיצד לזהות תולעי פות
תולעי וולוול נראות בדרך כלל בחלק התחתון של המעי הגדול.הם נראים כמו חוטים לבנים והם בערך בגודל של גרגר אורז קטן.אם אתה חושד שיש לך תולעי Vulval, אתה אמור לפנות לרופא שלך לאבחון וטיפול.

H3 – טיפ מועיל:
אם אתה חושד שיש לך תולעי Vulval, חשוב לתרגל היגיינה טובה.שטפו את הידיים באופן קבוע ושמרו על ציפורניים שנמצאות בקיצור כדי להימנע מהפצת הזיהום לאנשים או משטחים אחרים.

H2 – 12 הסעדים של סבתא להיפטר מתולעי וולוול
ישנם מספר תרופות ביתיות ששימשו במשך דורות כדי לעזור להיפטר מתולעי Vulval.הנה 12 מהם:

• שום: לשום יש תכונות נגד פטריות ואנטי -פרזיטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לאכול שום או להשתמש במשחת שום באזור הפגוע.

• חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטיפרזיטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כף חומץ תפוחים בתפוחים בו או להשתמש בהם כטיפול מקומי.

• קינמון: לקינמון יש תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית אבקת קינמון בתוכו או להשתמש בה כטיפול אקטואלי.

• כורכום: לכורכום יש תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית אבקת כורכום בתוכו או להשתמש בה כטיפול מקומי.

• שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות נגד פטריות ואנטי -פרזיטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לאכול כפית שמן קוקוס או להשתמש בו כטיפול אקטואלי.

• שמן נים: שמן נים יש תכונות נגד פטריות ואנטי -פרזיטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית שמן נם בתוכו או להשתמש בה כטיפול מקומי.

• שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות נגד פטריות וחיטוי שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית שמן עץ התה בתוכו או להשתמש בה כטיפול מקומי.

• אלוורה: אלוורה יש תכונות נגד פטריות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית מיץ אלוורה בו או להשתמש בו כטיפול מקומי.

• שמן ציפורן: שמן ציפורן יש תכונות נגד פטריות וחיטוי שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית שמן ציפורן בתוכו או להשתמש בה כטיפול מקומי.

• מיץ גזר: למיץ גזר יש תכונות נגד פטריות ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מיץ גזר או להשתמש בו כטיפול אקטואלי.

• יוגורט: ליוגורט יש תכונות נגד פטריות ואנטי -פרזיטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לאכול קערה של יוגורט רגיל או להשתמש בה כטיפול אקטואלי.

• אדמה דיאטומית: לכדור הארץ דיאטומסיי יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטי -פרזיטיות שיכולות לעזור להרוג את התולעים.אתה יכול לשתות כוס מים עם כפית אדמה דיאטומית בתוכו או להשתמש בה כטיפול אקטואלי.

סקירה כללית של תולעים ב- Vulva

תולעים בפות הן סוג של זיהום הנגרם על ידי טפילים.זיהום זה יכול לגרום לגירוד, צריבה וגירוי באזור איברי המין.זה יכול גם לגרום לכאב במהלך שתן, אבמקרים חמורים יותר, אפילו נפיחות ושחרור.למרות שזיהום מסוג זה אינו מסכן חיים, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי על מנת למנוע סיבוכים נוספים.

הסעדים של סבתא לתולעים ב FULVA

סבתות היו מזמן מקור לחוכמה בכל מה שקשור לתרופות טבעיות למחלות שונות.להלן 12 תרופות המבוססות על ניסיון וזמין בבית שניתן להשתמש בו לטיפול בתולעים ב- Vulva.

1.שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש בשום למטרה זו, לרסק כמה שיני שיניים והחל את הדבק ישירות על האזור הנגוע.לחלופין, אתה יכול להוסיף כמה שיני שום לתזונה שלך בכל יום.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לתולעים בפות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.מרחו תערובת זו ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש בשמן עץ התה למטרה זו, מערבבים כמה טיפות של השמן במים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

4.עלים נאים

עלי נם הם תרופה טבעית עוצמתית לתולעים בפות.כדי להשתמש בהם, ריסקו כמה עלי נים והפעילו את הדבק ישירות על האזור המושפע.

5.כורכום

כורכום הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש בכורכום למטרה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

6.בצל

בצל הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש בצל למטרה זו, חתוך בצל לחצי והחל את הצד החתוך ישירות על האזור המושפע.

7.יוגורט

יוגורט הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש ביוגורט למטרה זו, החל כמה כפות של יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש בשמן קוקוס למטרה זו, יש למרוח כמה כפות שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

9.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש באלוורה למטרה זו, החל כמה כפות של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש במיץ לימון למטרה זו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הנגוע.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש בסודה לשתייה למטרה זו, ערבבו כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בטפילים הגורמים לתולעים בפות.כדי להשתמש במכשפה לוז למטרה זו, ערבבו כף אחת של לוז מכשפה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

מסקנה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן