דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בפות – 5 תרופות סבתות עתיקות ושימושיות
dddadd ddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dadaaddaddaa ddadded

גירוד בפות – 5 תרופות סבתות עתיקות ושימושיות

גירוד בפות – 5 תרופות סבתות עתיקות ושימושיות
גירוד Vulvar הוא בעיה מעצבנת שיכולה לנוע בחומרתו של עדין לאינטנסיבי.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל זיהומים, אלרגיות ומצבי עור.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ומכובדות בזמן שהועברו לאורך הדורות.להלן חמישה מהסעדים הסבתאיים השימושיים ביותר להקלה על גירוד וולבר.

קומפרסים קרים

אחד התרופות הפשוטות והמהירות ביותר לגרד וולבר הוא ליישם דחיסה קרה.קומפרסים קרים עוזרים להפחתת דלקת, להקל על הכאב ולהפחית גירוד.כדי להכין דחיסה קרה, משרים מטלית נקייה במים קרים ולסחוב אותו.הניחו אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות, ואז החלו מחדש לפי הצורך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית עבור מחלות רבות, וניתן להשתמש בו כדי לעזור להקל על גירוד וולבר.בעזרת ספוגית כותנה, החל חומץ תפוחים לא מדולל ישירות על האזור המושפע.זה אמור לספק הקלה מיידית, אך ניתן לחזור עליו גם מספר פעמים ביום לפי הצורך.

טיפ:

הקפד תמיד להשתמש בחומץ תפוחים אורגני ללא פסטור לתוצאות הטובות ביותר.

אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן דרך יעילה להרגיע גירוד ולהפחתת דלקת.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, טחון כוס שיבולת שועל לא מבושלת לאבקה עדינה והוסיפו לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה למשך 15-20 דקות ואז טפח יבש עם מגבת נקייה.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להקל על גירוד ולהחזיר לחות לעור.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו. ניתן להשתמש בו מספר פעמים ביום לפי הצורך.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה מסורתית לגירוד ודלקת.כדי להשתמש בו, פשוט החל יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.ניתן להשתמש בו מספר פעמים ביום לפי הצורך.

גירוד וולבר יכול להיות בעיה מעצבנת ולא נוחה, אך עם חמש הסעדים של סבתא העתיקה והשימושית הללו, אתה יכול להיות בטוח למצוא הקלה.זכור לנסות כל תרופה ולראות איזו מהן מתאימה לך ביותר.

הסעדים של סבתא לגירוד ב- VULVA


סבתות משתמשות בתרופות ביתיות מזה מאות שנים על מנת להקל על תסמינים לא נוחים ולקדם בריאות ורווחה כללית.גירוד בפות יכול להיות נושא לא נוח, ולמרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש שימושים רבים, מניקוי לבישול, אך הוא יכול לשמש גם כתרופה לגרד ב Vulva.לחומץ יש תכונות טבעיות אנטי-בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד הנגרם כתוצאה מגירויים וזיהומים בעור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לגרד בפות, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.יש לעשות זאת שלוש עד ארבע פעמים ביום במשך כמה ימים עד שהגירוד שכך.

אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עור טבעי מרושע וניתן להשתמש בה כדי להפחית את הגירוד בפות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, מערבבים כוס שיבולת שועל אחת עם שתי כוסות מים חמים ותנו לו לשבת כמה דקות.ברגע שהתערובת סבה, הוסיפו אותה לאמבטיה חמה וספגו בתוכה 10-15 דקות.יש לעשות זאת כמה פעמים בשבוע עד שהגירוד יפסיק.

תרופות צמחי מרפא לגירוד ב VULVA


עשבי תיבול שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מצבים, כולל גירוד בפות.להלן כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר להפחתת גירוד בפות.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ובעלת תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להפחית גירוד ב Vulva.להשתמש באלוורה כ- REMאדי לגרד בפתות, חותך עלה אלוורה טרי וחילץ את הג’ל.החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לעשות זאת שלוש עד ארבע פעמים ביום עד שהגירוד שכך.

קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל גירוד בוולבה.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה לגרד בפות, תלולה כף אחת של קמומיל מיובש בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומאפשרים לה להתקרר.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לעשות זאת שלוש עד ארבע פעמים ביום עד שהגירוד שכך.

סיכום

גירוד בפות יכול להיות נושא לא נוח, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות אנטי-בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד הנגרם כתוצאה מגירוי עור וזיהומים.אמבט שיבולת שועל יכול גם לעזור להפחית את הגירוד בפות, שכן שיבולת שועל היא עור טבעי.ניתן להשתמש בצמחי מרפא כמו אלוורה וקמומיל גם להפחתת גירוד בפות, מכיוון ששניהם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.

שאלות נפוצות

  • ש: מהן כמה תרופות טבעיות לגרד בפות?
  • א: חומץ סיידר תפוחים, אמבטיות שיבולת שועל, אלוורה וקמומיל הם כל התרופות הטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הגירוד בפות.

גירוד בפות יכול להיות נושא לא נוח, אך ניתן לטפל בו בעזרת תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, אמבטיות שיבולת שועל, אלוורה וקמומיל.אמנם תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים, אך תמיד חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית. Vulvitis הוא מצב רפואי שיכול לגרום לגרד ב VUM, וחשוב לקבל ראויתוכנית אבחון וטיפול מספק שירותי בריאות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן