דף הבית » תרופות סבתא » הרטבת מיטה בילדים – 19 תרופות של סבתא מזינה זמינות בבית
ddadddaa deddd dddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddda

הרטבת מיטה בילדים – 19 תרופות של סבתא מזינה זמינות בבית

מה זה הרטבה?

הרטבה למיטה (אנורס לילית) היא בעיה שכיחה לילדים מגיל 5 ומעלה, אם כי היא יכולה להתרחש בכל גיל.זה מוגדר על ידי מעבר לא רצוני או מכוון של שתן במהלך השינה בלילה.הרטבת מיטה יכולה להוות מקור מצוקה הן לילד והן להורים ויכולה להפריע לחיי החברה של הילד.

19 הסעדים של סבתא לסייע בניהול הרטבה

הרטבת מיטה אינה מצב הדורש טיפול רפואי, וישנן אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול המצב.סבתות בכל העולם משתמשות בסעדים במשך מאות שנים לניהול הרטבה.להלן 19 כאלה שיכולים לעזור להפחית את התדירות ועוצמת הרטבה:

1.הגדל את צריכת הנוזל

עודדו את הילד לשתות שפע של נוזלים לאורך היום כדי להישאר לחות.זוהי תרופה פשוטה שיכולה לעזור להפחית את התדירות והעוצמה של הרטבה.

2.הימנע מקפאין

קפאין הוא ממריץ ויכול להגביר את תדירות הרטבה.הימנע מתנות לילד משקאות המכילים קפאין כמו תה, קפה וסודה.

3.הגבל את חטיפי הערב

אכילה רבה מדי לפני השינה עלולה לגרום לילד לייצר יותר שתן במהלך הלילה, מה שמוביל להרטבה.הגבל את חטיפי הערב של הילד ולעודד אותם לאכול מוקדם יותר בערב.

4.שלפוחית השתן ריקה לפני השינה

עודדו את הילד לרוקן את שלפוחית השתן לפני השינה.זה יכול לעזור להפחית את הסיכון להטלת מיטה.

5.הפחתת לחץ

לחץ יכול לגרום לגוף לייצר יותר שתן בלילה, מה שמוביל להרטיבה.נסה להפחית את הלחץ בחיי הילד על ידי מתן סביבה רגועה ותומכת.

6.הפוך שגרת שינה רגילה

קיום שגרת שינה רגילה יכול לעזור להפחית את תדירות הרטבת המיטה.נסה שהילד ילך לישון ולקום באותו זמן בכל יום.

7.הימנע מעצירות

עצירות עלולה לגרום לשלפוחית השתן להתמה יתר, מה שמוביל להטלת מיטה.ודא שהילד אוכל תזונה מאוזנת ושותה שפע נוזלים כדי למנוע עצירות.

8.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית קבועה יכולה לסייע בהפחתת תדירות הרטבה.עודדו את הילד להתאמן לפחות 30 דקות ביום.

9.הימנע מאוכלים ממותקים

מזונות ממותקים יכולים לעורר את שלפוחית השתן ולהגדיל את הסיכוי להרטיבה.הימנע מלהעניק לילד חטיפים וסוכריות ממותקים.

10.השתמש באזעקת הרטבה

אזעקת הרטבה היא מכשיר שנלבש על ידי הילד ונשמע כאשר שלפוחית השתן מלאה.זה יכול לעזור ללמד את הילד להתעורר כאשר הוא צריך ללכת לשירותים ולהפחית את תדירות ההרטבה.

11.החלף חיתולים באופן קבוע

אם הילד לובש חיתולים, דאג לשנות אותם באופן קבוע כדי למנוע גירוי ואי נוחות.

12.השתמש באור לילה

קבלת אור לילה בחדר השינה של הילד יכולה לעזור להם למצוא את דרכם לשירותים אם הם צריכים ללכת במהלך הלילה.

13.השתמש ב- desmopressin

Desmopressin הוא תרופה שיכולה לעזור להפחית את כמות השתן המיוצר על ידי הגוף ולהפחית את תדירות הרטבת המיטה.

14.הימנע מגירוי שלפוחית השתן

מזונות ומשקאות מסוימים יכולים לעצבן את שלפוחית השתן ולהגדיל את הסיכון להרטיבה.הימנע מתנות לילד משקאות המכילים קפאין, אוכל חריף ומשקאות מוגזים.

15.השתמש בתרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות כמו תה קמומיל, תה פטרוזיליה ותה שן הארי יכולות לעזור להפחית את תדירות הרטבת המיטה.

16.השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר וקמומיל יכולים לעזור להרפות את הגוף ולהפחית את תדירות הרטבה.

17.צמצם את זמן המסך לפני השינה

עודדו את הילד לצמצם את זמן המסך שלהם לפני השינה.גירוי רב מדי ממסכים יכול להפריע למחזור השינה של הגוף ולהגדיל את הסיכוי להטלת מיטה.

סיכום

הרטבה היא נושא נפוץ בקרב ילדים, אך זה לא חייב להיות מקור ללחץ ותסכול.סבתות חAVE שיתפה את הסעדים המנוסים והבדקו שלהם במשך דורות, ומאמר זה מספק 19 תרופות מזינות וטבעיות שקל למצוא בבית.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את תדירות הרטבת המיטה, כמו גם לטפל בסיבות הבסיסיות.

הסעדים של סבתא מזינה להטלת מיטה

הרטבת מיטה היא בעיה שכיחה שיכולה להשפיע על ילדים בכל הגילאים.אמנם זה יכול להוות מקור למבוכה ותסכול, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תדירות הרטבה.סבתות העבירו את הסעדים המנוסים והבדקו שלהם במשך דורות, והנה 19 תרופות מזינות שקל למצוא בבית.

1.דבש

דבש ידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל יכולתו לשפר את העיכול ולהפחית את הדלקת.זה יכול לשמש גם לטיפול בהטלת מיטה.יש לקחת דבש לפני השינה וגם מאמינים שהוא עוזר לחזק את הכליות.

2.תה קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להרפות את הגוף לפני השינה.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כוס תה קמומיל לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

3.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון ולפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת הדלקת.שתיית כוס מיץ חמוציות לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור לאזן את רמות החומציות של הגוף.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.הוספת כפית סודה לשתייה לכוס מים יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבת המיטה.

5.חלב ותאנים

חלב ותאנים ידועים שניהם ביכולתם להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.שתיית כוס חלב חם עם כמה חתיכות תאנים לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

6.מיץ אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.שתיית כוס מיץ אלוורה לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

7.מי לימון

מי לימון הם מקור נהדר לנוגדי חמצון, ומאמינים כי הם מסייעים בהפחתת הדלקת.שתיית כוס מי לימון חמים לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

8.בננה וחלב

בננות וחלב ידועים שניהם ביכולתם להפחית דלקת ולשפר את העיכול.אכילת בננה עם כוס חלב חם לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.נטילת כפית שורש ליקריץ לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבת המיטה.

10.מיץ גזר

גזר הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון ומאמינים כי הם מסייעים בהפחתת הדלקת.שתיית כוס מיץ גזר לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לאזן את רמות החומציות של הגוף.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.הוספת כפית חומץ תפוחים לכוס מים יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבת המיטה.

12.מי קוקוס

מי קוקוס הם מקור נהדר לנוגדי חמצון, ומאמינים כי הם מסייעים בהפחתת הדלקת.שתיית כוס מי קוקוס לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

13.מיץ מלפפון

מלפפונים הם מקור נהדר לנוגדי חמצון ומאמינים כי הם מסייעים בהפחתת הדלקת.שתיית כוס מיץ מלפפונים לפני השינה יכולה לעזור להפחית את תדירות הרטבה.

14.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.שתיית כוס תה ג’ינג’ר לפני השינה יכולה לעזור להפחית את התדירות של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן