דף הבית » תרופות סבתא » הקאות – 16 תרופות של סבתא אפקטיבית וותיקה
ddadddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddddaa dddaaddad

הקאות – 16 תרופות של סבתא אפקטיבית וותיקה

הקאות – 16 תרופות של סבתא אפקטיבית וותיקה
הקאות יכולות להיות חוויה מאוד לא נוחה ולא נעימה.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל מחלת תנועה, הרעלת מזון, כאבי ראש במיגרנה, תרופות מסוימות וצריכת אלכוהול.אנשים רבים פונים לתרופות המנוסות והאמיתיות של סבתותיהם בכל מה שקשור להקלה על הקאות.להלן 16 סעדים של סבתא זקנה שעשויים לעזור לך לספק לך הקלה מסוימת.

H2-Drink שפע נוזלים
אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור בהקאות היא לשתות הרבה נוזלים.זה עוזר לחדש את הנוזלים והאלקטרוליטים שאבדו בגלל הקאות.מים רגילים הם הבחירה הטובה ביותר, אבל אם אתה מרגיש בחילה במיוחד, אולי תרצה לנסות ללגום על ג’ינג’ר אייל, קולה שטוחה או תה מנטה.

אוכל תפל H2-Eat
כשאתה מרגיש בחילה, עדיף להימנע מאוכל שמנוני, חריף וכבד.במקום זאת, בחר במזונות תפל כמו קרקרים, טוסט, לחם ואטריות רגילות.אכילת ארוחות קטנות ותכופות לאורך היום יכולה גם לעזור להקל על בחילות.

קצה H3: הימנע ממזונות ומשקאות שהם עשירים בסוכר וקפאין, מכיוון שאלו עלולים להחמיר את בחילותך.

H2 הימור הרחק מריחות חזקים
ריחות חזקים יכולים לעתים קרובות להחמיר את הבחילה, ולכן עדיף להימנע מהם בזמן שאתה מנסה להיפטר מהבחילות שלך.המשמעות היא הימנעות ממזונות עם ריחות חזקים, כמו שום ובצל, כמו גם הימנעות מבשמים חזקים וניקוי כימיקלים.

H2-Ginger
ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לבחילה.אתה יכול לקחת תוספי ג’ינג’ר, או להוסיף ג’ינג’ר טרי לארוחות שלך או להטיל אותו בתה.

H2-Peppermint
מנטה היא תרופה טבעית נוספת לבחילה.אתה יכול לשתות תה מנטה, או אפילו ללעוס כמה עלי מנטה.

H2-Lemon
לימון הוא דרך נהדרת לעזור בבחילה.נסה לשתות כוס מים חמים עם מיץ לימון וכפית דבש.אתה יכול גם לנסות למצוץ פרוסת לימון.

העמסת H2
אקופרסורה כוללת יישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף כדי להקל על בחילה.נקודות הלחץ הנפוצות ביותר לבחילה ממוקמות על מפרקי כף היד ועל גב הצוואר.

H2-Chamomile
קמומיל משמש זה מכבר לטיפול בבחילות והקאות.אתה יכול לשתות תה קמומיל, או לקחת תוספי קמומיל.

Cloves H2
ציפורן הם דרך נהדרת לעזור להקל על בחילות.אתה יכול ללעוס כמה ציפורן, או להכין תה על ידי תלול כמה שיפורות במים חמים.

H2-Cinnamon
קינמון הוא תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול להוסיף קינמון לארוחות שלך, או להכין תה על ידי מקלות קינמון תלולים במים חמים.

H2-licorice
ליקריץ הוא תרופה נהדרת נוספת לבחילה.אתה יכול ללעוס שורש ליקריץ, או להכין תה מתמצית שורש ליקריץ.

שנת H2
שומר הוא תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול להכין תה על ידי זרעי שומר תלולים במים חמים.

H2-Anise
אניס היא תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול להכין תה על ידי זרעי אניס תלולים במים חמים.

חומץ סיידר H2-Apple
חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה לבחילה.אתה יכול להוסיף כפית חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו.

H2-Basil
בזיל הוא תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול להכין תה על ידי תלול כמה עלי בזיליקום במים חמים.

H2-cardamom
הל הוא עוד תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול להכין תה על ידי תלול כמה תרמילי הל במים חמים.

H2-Coriander
כוסברה היא תרופה נהדרת לבחילה.אתה יכול להכין תה על ידי תלול כמה זרעי כוסברה במים חמים.

על ידי שימוש ב -16 הסעדים של סבתא אפקטיבית וותיקה אלה, אתה אמור להיות מסוגל לקבל הקלה קצת מהבחילה שלך.עם זאת, אם הבחילה שלך נמשכת, עדיף להתייעץ עם רופא.

8 תרופות טבעיות להקאות

הקאות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים שונים, כולל הרעלת מזון, מחלת תנועה, הריון ועוד.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לך להתמודד עם תסמיני הקאות.להלן 16 תרופות של סבתא אפקטיבית וותיקה שיכולים לעזור לך לקבל הקלה מאי הנוחות של הקאות.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’רהוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והפופולריות ביותר לבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-אמטיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר בתה, ללעוס את שורש הג’ינג’ר או לקחת תוספי ג’ינג’ר.רק הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח ג’ינג’ר בצורה תוספה.

2.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בתסמיני הקאות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-עקסמודיות שיכולות לעזור להפחית בחילות והקאות.אתה יכול להכין כוס תה קמומיל וללגום ממנו לאט לאורך כל היום.אתה יכול גם ליטול תוספי קמומיל, אך דאג להתייעץ עם הרופא שלך לפני שלקחת אותם.

3.מנטה

מנטה

מנטה משמשת במשך מאות שנים לטיפול בבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי-עקסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת מנטה בתה, ללעוס עלים מנטה או לקחת כמוסות שמן מנטה.דאג להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח מנטה בצורה תוספה.

4.לימון

לימון יכול להיות יעיל גם בטיפול בתסמיני הקאות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת כוס מים חמים עם מיץ לימון או להכין כוס תה לימון ולשתות אותו לאט לאורך כל היום.אתה יכול גם ליטול תוספי לימון, אך הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותם.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילות והקאות.יש לו הרבה תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים או להכין כוס תה חומץ תפוחים ולוגם אותו לאט לאורך כל היום.

6.שומר

שומר שומר הוא תרופה טבעית יעילה נוספת להקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת שומר בתה, ללעוס זרעי שומר או לקחת תוספי שומר.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח שומר בצורה תוספה.

7.קינמון

קינמון שימש במשך מאות שנים לטיפול בבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת קינמון בתה, ללעוס על מקלות קינמון או לקחת תוספי קינמון.דאג להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח קינמון בצורה תוספה.

8.ליקריץ

ליקוריץ הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בתסמיני הקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול לקחת ליקריץ בתה, ללעוס שורש ליקריץ או לקחת תוספי ליקריץ.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח ליקריץ בצורה תוספה.

8 הסעדים של סבתא להקאות

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות ושונות, כולל בחילות והקאות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והסבתות הפופולריות והיעילות ביותר להקאות:

1.עלי מנטה

עלים

עלים נענע יש תכונות אנטי-עוויתות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הקאות.אתה יכול להכין כוס תה נענע ולגום אותו לאט לאורך כל היום.אתה יכול גם ללעוס עלים מנטה טריים או לקחת כמוסות שמן נענע.הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח נענע בצורה תוספה.

2.ציפורן

ציפורן שימשו במשך מאות שנים לטיפול בבחילות והקאות.יש לו אנטי דלקתיות ואנטי-סודודוד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן