דף הבית » תרופות סבתא » הפלה – 22 הסעדים של סבתא המבוססים על מרכיבים טבעיים וללא מרשם
ddadcd  ddadadddd dadc daddaad ddedddadaddd dadc dedadbdd

הפלה – 22 הסעדים של סבתא המבוססים על מרכיבים טבעיים וללא מרשם

הבחירה להפסיק הריון היא קשה
ההחלטה אם להפסיק הריון היא החלטה קשה וטעונה רגשית.זו יכולה להיות החלטה אישית ומורכבת מאוד שלעתים קרובות מתקבלת עם שילוב של גורמים בחשבון, כולל שיקולים נפשיים, פיזיים ופיננסיים.אמנם קיימות מגוון אפשרויות העומדות לרשותן השוקלות הפלה, אך אנשים רבים אינם מודעים לתרופות הטבעיות שיכולות לשמש כאלטרנטיבה.כאן אנו מספקים 22 סעדים של סבתא על בסיס מרכיבים טבעיים וללא מרשם שעשוי לעזור לאלה שהניודים את ההחלטה הקשה הזו.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל ועל פטל יכולים לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.ניתן להשתמש בהם גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך התהליך.

2.חבילות חום

ניתן להשתמש בחבילות חום כדי לספק הקלה מהתכווצות וכאב.פשוט מרחי את חבילת החום על הבטן עד 20 דקות בכל פעם.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה במהלך תהליך ההפלה.זה יכול גם לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להליך.

4.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי הכוללת יישום לחץ עדין על נקודות מסוימות על הגוף.זה יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.

5.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה במהלך תהליך ההפלה.זה יכול גם לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להליך.

6.ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית לחץ וחרדה במהלך תהליך ההפלה.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ורוזמרין ליצירת סביבה מרגיעה.

7.ויטמין C

ויטמין C יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

8.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

9.תה סרפד

תה סרפד יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

10.תה עלה פטל אדום

תה עלה פטל אדום יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

11.תה שן הארי

תה שן הארי יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

12.תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

13.אלם חלקלק

אלם חלקלק יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

14.שורש ולריאן

שורש ולריאן יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

15.קוהוש שחור

קוהוש שחור יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

16.ויטמין E

ויטמין E יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

17.קלנדולה

קלנדולה יכולה לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

18.עגינה צהובה

מזח צהוב יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

19.רחובוWort של ג’ון

וורט של סנט ג’ון יכול לעזור להפחית התכווצויות ותסמינים אחרים הקשורים להפלה.זה יכול לשמש גם להפחתת לחץ וחרדה במהלך ההליך.

חלק 2: תרופות טבעיות לסיום ההיריון

הפסקת הריון יכולה להיות חוויה קשה ורגשית עבור המעורבים, ובעוד שישנם נהלים רפואיים זמינים באזורים רבים, חלקם מעדיפים לחפש תרופות טבעיות כאלטרנטיבה.להלן 22 תרופות טבעיות, המבוססות על מרכיבים שנמצאו בארונות הרפואה של סבתות, ששימשו לסייע בהפסקת הריון ללא מרשם רופא.

1.פטרוזיליה וגזר

פטרוזיליה וגזר הם שניים מהתרופות הטבעיות העתיקות ביותר להפלה.פטרוזיליה היא משתן רב עוצמה ובשילוב עם גזר יכול לעזור לגרש את העובר מהרחם.יש לקחת את השילוב של שני המרכיבים הללו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.פפאיה

פפאיה היא תרופה טבעית פופולרית להפלה, מכיוון שהיא מכילה פפאין, אנזים המסייע לרכך את צוואר הרחם ויכול לגרום להתכווצויות רחם.לא מומלץ לאכול פפאיה בכמויות גדולות, מכיוון שהוא יכול להוביל לבעיות עיכול, אך ניתן לקחת אותה במינונים קטנים לאורך כל היום.

3.אלוורה

אלוורה שימשה במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות שונות, כולל סיום ההיריון.ניתן ליישם את הג’ל מהצמח ישירות על צוואר הרחם כדי לגרום להתכווצויות ולעזור לגרש את העובר.על פי ההערכה, מדובר במשלח כאבים, שיכול לעזור להקל על כל אי נוחות הקשורה לתהליך.

4.פירות יער של ג’וניפר

גרגרי יער של

ג’וניפר הם תרופה טבעית עוצמתית להפלה, מכיוון שהם מכילים רמות גבוהות של האוקסיטוצין ההורמון שיכול לעזור לגרום להתכווצויות ולגרש את העובר.ניתן לקחת אותם בצורת תה או כמצב.

5.שמן קיק

שמן קיק משמש במשך מאות שנים למחלות שונות, כולל סיום ההיריון.על פי ההערכה, היא מסייעת לגרום להתכווצויות ולגרש את העובר, כמו גם לסייע בהפחתת הדימום.יש לקחת אותו רק במינונים קטנים ויש לעקוב אחריהם עם הרבה נוזלים.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית עוצמתית להפלה, מכיוון שהיא עוזרת לגרום להתכווצויות ולגרש את העובר.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כתמצית.חשוב לשתות הרבה נוזלים בעת נטילת התרופה הזו, מכיוון שהיא יכולה לגרום להתייבשות.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור לגרש את העובר מהרחם.ההערכה היא כי היא מסייעת לגרום להתכווצויות ולהפחית את כמות הדימום הקשורה לתהליך.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמצב.

8.אורגנו

אורגנו שימשה במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות שונות, כולל סיום ההיריון.על פי ההערכה, היא מסייעת לגרום להתכווצויות ולגרש את העובר, כמו גם לסייע בהפחתת הדימום.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמצב.

9.רוזמרין

רוזמרין הוא תרופה טבעית עוצמתית להפלה, מכיוון שהיא מסייעת לעורר התכווצויות ולגרש את העובר.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כתמצית.חשוב לשתות הרבה נוזלים בעת נטילת התרופה הזו, מכיוון שהיא יכולה לגרום להתייבשות.

10.בזיל

בזיליקום הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור לגרום להתכווצויות ולגרש את העובר מהרחם.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת כמות הדימום הקשורה לתהליך.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כמצב.

11.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית להפלה, מכיוון שהיא עוזרת לגרום להתכווצויות ולגרש את העובר.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כתמצית.חשוב לשתות הרבה נוזלים בעת נטילת התרופה הזו, מכיוון שהיא יכולה לגרום להתייבשות.

12.יארו

Yarrow הוא תרופה טבעית עוצמתית להפלה, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת דלקת ולגרום להתכווצויות.ניתן לקחת אותו בצורת תה או כתמצית.חשוב לשתות הרבה נוזלים בעת נטילת התרופה הזו, מכיוון שהיא יכולה לגרום להתייבשות.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן