דף הבית » תרופות סבתא » הפלה טבעית – 21 תרופות סבתות מיוחדות ומומלצות
ddadcd dddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddddddaa ddedde

הפלה טבעית – 21 תרופות סבתות מיוחדות ומומלצות

מהי הפלה טבעית?

הפלה טבעית היא הפסקת הריון ללא התערבות רפואית.זה יכול להתרחש באופן ספונטני בגלל הפלה או שניתן לגרום לו בשיטות שונות.הפלה טבעית מכונה לעיתים “עם” או “התרופה של סבתא” ובדרך כלל כרוכה בשימוש בעשבי תיבול, תה ותרופות אלטרנטיביות אחרות.

21 תרופות סבתות מיוחדות ומומלצות להפלה טבעית

כאשר שוקלים הפלה טבעית, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה את כל הסעדים המפורטים להלן.למרות שהפלה טבעית נחשבת בדרך כלל לבטוחה, חשוב להיות מודעים לסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך.

1.שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר כתרופה עממית להפלה טבעית.על פי ההערכה, היא גורמת להתכווצויות רחם, מה שעלול להוביל לשפיכת רירית הרחם ולגירוש העובר.חשוב לציין כי יש להשתמש בשמן קיק רק בשלבים המוקדמים של ההיריון, מכיוון שהוא יכול להיות מסוכן אם משתמשים בו מאוחר מדי.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא נמצאים בשימוש נרחב להפלה טבעית.עשבי תיבול נפוצים המשמשים למטרה זו כוללים פטרוזיליה, ג’ינג’ר וקמומיל.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור לעורר את הרחם, מה שעלול להוביל לגירוש העובר.

3.קוהוש שחור

קוהוש שחור הוא עשב המשמש במשך מאות שנים להפלה טבעית.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

4.קינמון

קינמון הוא עשב נוסף ששימש להפלה טבעית.על פי ההערכה, היא מעוררת את הרחם, מה שעלול להוביל לגירוש העובר.

5.Pennyroyal

Pennyroyal הוא עשב ששימש זה מכבר להפלה טבעית.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, מה שעלול להוביל לגירוש העובר.

6.כחול קוהוש

כחול קוהוש הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

7.Wild Yam

Wild Yam הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, מה שעלול להוביל לגירוש העובר.

8.דונג קוואי

דונג קוואי הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

9.יארו

יארו הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

10.שורש חרב -קרן שווא

שורש חד -קרן שווא הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

11.אנג’ליקה שורש

אנג’ליקה שורש היא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

12.Motherwort

Motherwort הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

13.גפן Squaw

Squaw Vine הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

14.Vervain כחול

Blue Vervain הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצויות ולהוביל לגירוש העובר.

15.Mugwort

Mugwort הוא עשב ששימש להפלה טבעית במשך מאות שנים.זה מאמיןD לעבוד על ידי גירוי הרחם, שיכול לגרום להתכווצות ותרופות צמחי מרפא להפלה טבעית

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים כדי לגרום להפלות טבעיות.כמה מעשבי התיבול הנפוצים והמומלצים ביותר המשמשים בהפלות טבעיות כוללים Mugwort, Pennyroyal, Tansy, Cohosh Blue, Cohosh Black ו- Wild Carot.על פי ההערכה, עשבי תיבול אלה מעוררים את הרחם ומגדילים את התכווצויות הרחם, מה שעלול להוביל להפלה.עם זאת, חשוב לציין כי עשבי תיבול אלה אינם תמיד יעילים ואין להשתמש בהם מבלי להתייעץ עם איש מקצוע רפואי.

mugwort

Mugwort הוא עשב רב שנתי שצומח באירופה, אסיה וצפון אמריקה.על פי ההערכה, היא מעוררת את הרחם ומגדילה את ייצור האוקסיטוצין, הורמון שיכול לגרום ללידה.ניתן ליטול אותו בצורת תה או בתמצית ולעתים קרובות משמש כדי לגרום להפלות טבעיות בשלבים הראשונים של ההיריון.יש לנקוט בזהירות מכיוון שזה יכול לגרום לבחילות, הקאות והתכווצויות.

Pennyroyal

Pennyroyal הוא עשב ששימש מאז ימי קדם כדי לגרום להפלות טבעיות.ניתן לקחת אותו בתה, תמיסת או קפסולה, ומאמינים כי הוא מעורר את הרחם ומגביר את התכווצויות הרחם.עם זאת, יש לנקוט בזהירות מכיוון שזה יכול לגרום לבחילות, הקאות והתכווצויות.

תרופות תזונתיות להפלה טבעית

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, תרופות תזונתיות משמשות גם הן באופן נרחב כדי לגרום להפלות טבעיות.כמה מהתרופות התזונתיות הנפוצות והמומלצות ביותר כוללות מזון עתיר סיבים, אוכלים חריפים וחריפים ומזונות עשירים בוויטמין C.

אוכלים בסיבים גבוהים

על פי ההערכה, מזונות בעלי סיבים גבוהים כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים מעוררים את הרחם ומגדילים את התכווצויות הרחם.על פי ההערכה, אכילת תזונה עשירה בסיבים סיבים מועילה מסיבות רבות, כולל הפחתת הסיכון להפלה.

אוכלים חמים וחריפים

מאמינים כי מאכלים חמים ומתובלים מעוררים את הרחם ומגדילים את הסיכון להפלה.אכילת מזונות חמים וחריפים עשויה לעזור גם להפחית את תסמיני מחלת הבוקר.

מזונות עשירים בוויטמין C

מאמינים כי מזונות עשירים בוויטמין C כמו תפוזים, לימונים ואשכוליות מעוררים את הרחם ומגדילים את הסיכון להפלה.על פי ההערכה, ויטמין C מועיל מסיבות רבות אחרות, כולל הפחתת הסיכון להפלה, הפחתת דלקת ושיפור מערכת החיסון.

שאלות נפוצות

מהי הפלה טבעית?

הפלה טבעית היא הפסקת הריון ללא שימוש בהתערבויות רפואיות.לעיתים מכונה “הפלה טבעית” או “הפלה ספונטנית”.

האם יש סיכונים הקשורים להפלה טבעית?

כן, ישנם סיכונים הקשורים להפלה טבעית.תרופות צמחי מרפא ותרופות תזונתיות יכולות להיות מסוכנות אם לא נוקטים בזהירות ובפיקוחו של איש מקצוע רפואי.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה כל סוג של הפלה טבעית.

לסיכום, הפלה טבעית היא נושא שנוי במחלוקת הדורש התחשבות מדוקדקת.תרופות צמחי מרפא ותרופות תזונתיות משמשות לרוב כדי לגרום להפלות טבעיות, אך יש לנקוט בהן בזהירות ובשגחתו של איש מקצוע רפואי.הפלה טבעית יכולה להיות מסוכנת ולא תמיד יעילה, ולכן חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה כל סוג של הפלה טבעית.בנוסף, חשוב לזכור שהפלה טבעית היא חווית מיסוי רגשית ופיזית, ולכן חשוב לפנות לעזרה מקצועית במידת הצורך. הפלות טבעיות הוא נושא מורכב ו 21 התרופות המיוחדות והמומלצות הללו הן רק כמה מהאפשרויות הפוטנציאליות הקיימות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן