דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת נפיחות מיידית – 18 תרופות סבתות ישנות

הפחתת נפיחות מיידית – 18 תרופות סבתות ישנות

הפחתת נפיחות מיידית – 18 תרופות סבתות ותיקות

גוף האדם הוא אורגניזם מורכב שיכול להיות מועד לנפיחות, במיוחד בכפות הרגליים, בידיים ובפנים.נפיחות יכולה להיגרם על ידי דברים רבים, כולל חוסר פעילות גופנית, תזונה עשירה בינונית ומחלות.אמנם ישנם טיפולים רפואיים רבים הזמינים לנפיחות, אך ישנם גם כמה תרופות סבתות ותיקות שיכולות לספק הקלה מיידית.להלן 18 תרופות סבתות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולספק נוחות.

1.קומפרס קר

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר הוא הדחיסה הקרה.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.הקור יעזור להפחית את הנפיחות ולהפחית את הדלקת.

2.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם דרך נהדרת להפחית נפיחות באופן טבעי.משרים את האזור הפגוע במים חמים מעורבבים במלחי אפסום.זה יעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הדלקת.

טיפ: הקפידו להשתמש רק במים חמים, מכיוון שמים חמים יכולים להחמיר את הנפיחות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לנפיחות.מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

4.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, רוזמרין ואקליפטוס נהדרים להפחתת נפיחות.מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן חוחובה, ומעסים אותו לאזור המושפע.

5.HorseTail

Horsetail הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.מרתיחים קומץ סוס בסיר מים וחולקים אותו למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ומורחים אותו על האזור המושפע.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת להפחתת נפיחות.הכינו משחה של ג’ינג’ר ומים והפעלו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

7.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית נפיחות.הכינו משחה של כורכום ומים והפעילו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

8.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת נפיחות.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

9.ארניקה

ארניקה היא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות.הכינו משחה של ארניקה ומים והפעילו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

10.קליפת ערבה לבנה

קליפת ערבה לבנה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת הנפיחות.הפוך משחה של קליפת ערבה לבנה ומים והפעילו אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

11.מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית להפחתת נפיחות.פורסים מלפפון והניחו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

12.Comfrey

קומפרי הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ערכו משחה של קומפרי ומים והפעילו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

13.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה טבעית נהדרת להפחתת נפיחות.מניחים כמה עלי כרוב על האזור הפגוע והשאירו אותם לרבע דקות לפני השטיפה.

14.שום

שום הוא תרופה טבעית להפחתת נפיחות.מערבבים כמה שיני שום עם שמן נשא, כמו שמן חוחובה, ומעסים אותו לאזור הפגוע.

15.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת נפיחות.לעסות כמה טיפות שמן קוקוס לאזור הפגוע.

16.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת נפיחות.להשרות A

סוגים שונים של נפיחות

נפיחות נגרמת לרוב על ידי מגוון תנאים ויכולה להגיע בצורות שונות.זה יכול להיות חריף, כמו במקרה של פציעה, או כרונית, כמו במקרה של מחלה.גורמים נפוצים לנפיחות כוללים:

  • פציעה
  • דלקת פרקים
  • אלרגיות
  • זיהומים
  • מצבים דלקתיים

הסימפטום השכיח ביותר לנפיחות הוא אדמומיות וכאב.נפיחות יכולה להיות מלווה גם בתחושת שריפה, גירוד וחוסר תחושה.בהתאם למטרה, ניתן למקם נפיחות לאזור מסוים או להתפשט בכל הגוף.

18 תרופות סבתות ותיקות להפחתת נפיחות מיידית

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות פשוטות ויעילות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי הנוחות הקשורה אליו.להלן 18 תרופות סבתות ישנות להפחתת נפיחות מיידית:

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא תרופה ביתית קלה ויעילה להפחתת נפיחות.החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מכאב ואי נוחות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.החל כמה טיפות של חומץ תפוחים על האזור הפגוע ועיסוי בעדינות.

3.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה כפות מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות למשך 15 עד 20 דקות.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה פרוסות ג’ינג’ר לכוס מים חמים ולאפשר לו לתלול למשך 10 דקות.

5.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.אתה יכול להכין תה כורכום על ידי הוספת כפית אבקת כורכום לכוס מים חמים ומאפשרת לו לתלול למשך 10 דקות.

6.מלפפון

מלפפונים הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מכאב ואי נוחות.אתה יכול להכין משחת מלפפון על ידי מיזוג כמה פרוסות מלפפון עם כפית דבש.החל את העיסה על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו.

7.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.משרים כמה כפות זרעי חילבה בכוס מים חמים בן לילה.מסננים את הנוזל ושותים אותו על בטן ריקה בבוקר.

8.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מכאב ואי נוחות.אתה יכול להכין ג’ל אלוורה על ידי מיזוג כמה כפות של ג’ל אלוורה עם כמה טיפות שמן עץ התה.החל את הג’ל על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מכאב ואי נוחות.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה כפות שמן קוקוס על האזור הפגוע ולאפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה.

10.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.פשוט תלול כמה כפיות עלי תה ירוק בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

11.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מכאב ואי נוחות.אתה יכול להכין תה פטרוזיליה על ידי הוספת כמה כפיות עלי פטרוזיליה טריים לכוס מים חמים ומאפשרת לו לתלול במשך 10 דקות.

12.מנטה

מנטה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.פשוט תלול כמה כפיות עלי נענע בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

13.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן